5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Riippuu toki maarasta. Ite vedan yks desii aamulla ja treenin jalkeen. Yhes desis 150kcal mika ei oo abkut mitaa.
Ite otan mieluiten ylimaaraiset energyt rasvasta ja halpasta hitaista hiilareista koska ylimaaraisella proteilla
ei tee mitaan ite vedan kehoo kohden 1.9 ja sekin on jo liikaa. Ainoa syy miks vedan heraa ja maltoa
on vain sen nopeen imeytymisen takia mika voi olla hyodyks aamulla ja treenissa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Täällä on kyllä semmosta vinkkiä taas pelissä että jos ei näillä nii ei sitte millään, voit irtisanoa sen JTO:n jo. Mutta itse asiaan, niin edelleen, helposti menee 100Kg. Tsemppiä!

No tuon mukaa pitäisi olla yli 70kg ykkönen.. Sitähän tosin täällä jo pyöritelty etten oo tottunut ykkösiä nostamaan jne. Ensiviikon maanantaina kun testataan se maksimitoistojen määrä 55kg:lla niin oon 95% varma että menee yli 10. 10-15 veikkaisin joka laskurin mukaan olisi 73-80kg

Miks hemmetissä siellä testaillaan jotakin toistomaksimeja, kun tavoitteena on tehdä tasan yksi toisto? Varmaan hyvin hermottuu se lihas tuhannen toiston maksimeilla...menee aivan jalkaan koko homma kun sen pitäisi mennä käteen...tai siis nimenomaan käteen ei saisi mennä...se homma nääs...

se tavoite on 3kk päässä....kerkee kyl viä sen max1:n hakeen lähempänäkin....vai meinaaks et pitäs vaan tempoo max1:ä 3kk putkeen?

Vois melkein haaste5kk laittaa signatureen (ja alotuspostaukseen jne) ilmoituksen, että JTO:n ohjelmalla mennään, ni jäis noi huutelut ja neuvomiset vähän pienemmälle..

En meinaa, että pitäs koko ajan ykkösiä tempoa...kuka hulklu sellaista tekis...

Jaa, JTO:n ohjelma...en tiennyt....että JTO on erehtymätön jumala, jonka ohjelman etenemistä ei pidä ihmettelemän...Kun Jumala seitsemäntenä päivänä lepäsi, soitti hän kuulumisia kysyäkseen iskälle: "Moro, JTO, mitä kuuluu? Kuis panee? Paljonko penkki?"

No joo...tulipa taas...

En meinaa, että pitäs koko ajan ykkösiä tempoa...kuka hulklu sellaista tekis...

Jaa, JTO:n ohjelma...en tiennyt....että JTO on erehtymätön jumala, jonka ohjelman etenemistä ei pidä ihmettelemän...Kun Jumala seitsemäntenä päivänä lepäsi, soitti hän kuulumisia kysyäkseen iskälle: "Moro, JTO, mitä kuuluu? Kuis panee? Paljonko penkki?"

No joo...tulipa taas...

"Liittynyt Mar 2013"

Ei nyt voi sanoo et kaverilla huonosti kehitystä tullut ku max1:n oli 53kg ja nyt meni 3x6 52:kg:llä....en kuitenkaan lähtis viä 2kk jälkeen hankittua "massaa" kauheesti hermottaan max1:tä varten kun kisaan on vielä 3kk.

- - - Updated - - -

Ja? Teepä nyt jokin noheva johtopäätös tuosta, kun kerta kielellä tuntuu olevan.

Taiat olla se "jumala" joka JTO:lle soitti!

Miks hemmetissä siellä testaillaan jotakin toistomaksimeja, kun tavoitteena on tehdä tasan yksi toisto? Varmaan hyvin hermottuu se lihas tuhannen toiston maksimeilla...menee aivan jalkaan koko homma kun sen pitäisi mennä käteen...tai siis nimenomaan käteen ei saisi mennä...se homma nääs...

Oon samaa mieltä, JTO tai ei JTO niin maksimeita pitäs tehdä vähintää kerran kuussa ja totuttaa kroppa kovempiin painoihin. Ihan perusasioita että jos treenaat voimaa niin pitää tehdä vähän toistoja.

Jos oikeasti meinaat vedon voittaa niin suosittelen että vedät sikabulkin päälle.

http://stronglifts.com/gomad-milk-squats-gallon-gain-weight/ toimii varmasti, tosin läskiä kyllä tulee kaupan päälle.
Ei totakaan tietysti tartte äärimmäisyyksiin viedä, että joku 2-3 litraa päivässä muun ravinnon päälle vois olla ihan hyvä. Paljon parempi imo mitä joku sokerimassanlisääjä.

Mites muut liikkeet ? Paljonko kyykky ja mave ?

Ite en usko että tässä edes tarvii mitään hermotella. Voimaa tulee kyllä vaikka tekis pitempiäki sarjoja ja hyvältähän tuo vauhti näyttää.

Lohdutuksena voin sanoa että ite oon G6:lla kehittynyt huonommin penkissä samassa ajassa kuin haaste5kk, eli en juuri yhtään. Muissa liikkeissä kyllä tuloksia tulee. Syön tosin miten sattuu, eli huonosti.

Hei, ois kiva kuulla kanssa et miten tullu kehitystä maveen ja kyykkyyn vaikka ne ei nyt ookkaan tän ketjun pointti.

Tsemppiä vaan ja uskon, että tavoite täyttyy!

Oon samaa mieltä, JTO tai ei JTO niin maksimeita pitäs tehdä vähintää kerran kuussa ja totuttaa kroppa kovempiin painoihin. Ihan perusasioita että jos treenaat voimaa niin pitää tehdä vähän toistoja.

Ihan perusasioita on että ensin vedetään peruskuntokausi jolloin ei vedellä mitään ykkösiä kerran kuukaudessa.

Nonii, nyt o jotai gaineria... Eli purkissa lukee Muscle & Size gainer. Merkki on Precision engineered - hardcore series.

Each serving 85g contains :

321kcal
23g protein
54g carbohydrates ( of which sugars 51g )

Jos ymmärsin ohjeen oikein niin 85g kahdesti päivässä ja puolenlitraa maitoa sekaa. Mites heraprotsku? Sekotanko kaikki samaan settii vai miten? Huomenna duunissa ehtii päivittää taas vähä enempi. Nyt joutuu paskalla ipadilla sohimaa....

Mun mielestä noi gainerit on ihan perseestä. Melkein ottaisin vaan palkkarina tollasta. Tossa on vaan sokeria ja protskua, eikä se sovi mun mielestä FIKSUUN painonnousuun ollenkaan.

Noh, nyt kun ostit tota, niin sekota sinne sekaan heraa, jos meinaat muulloinkin kuin palkkarina ottaa. Desi heraa, desi gaineria. Tota vaikka välipaloina joskus ja ei missään nimessä illalla enään. Puhdasta gaineria maksimissaan palkkarina, ja sillonkin 2 servingiä(varmaan 2 desiä) ainakin. Palkkariksikin mielummin hera+gaineri -settiä. Muista myös rasvat ja etenkin hyvät rasvat ruokavaliossa! Tämä meinaa sitä, että lotraile kunnolla öljyjen kanssa muulloinkin kuin paistaessa jotain. Muista salaatti+vihannekset myös.

Laskurit on sitte suuntaa antavia. Ja varsinkin vähän pitempien sarjojen kanssa. Ne testisarjat kertoo enemmän. Hyvää kehitystä oot saanu, jatka samaan malliin vaan :)

Ja et todellakaan tee yhtään mitään muuta kuin jto neuvoo, eli ei mitään maksimitestailuja, vaikka nää ammattilaiset täällä niin neuvookin :D

Mun mielestä noi gainerit on ihan perseestä....

Joo itekkin meinasin kommentoida että menitpä paskaa ostamaan, mutten kehannut :D

Tee nyt vähintään tuolla Weakin sekoituksella välipaladrinkit, muuten on ihan sama kuin vetäisit sokeria pussista :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom