5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Se 10-15kg on ollut itselle se tavoite saada lisää. 70kg oli lähtöpaino ja eilen näytti se 74,7kg. Ei tosin ollut aamupaino joten ei varmasti ihan prikulleen oikea. Töihin tulee juurikin kipoissa vietyä aina safkaa mukaan ja edellisenä iltana yleensä ne pakkailen kaappiin valmiiksi niin saa nukkua 15min kauemmin :D

Toistaiseksi siis paino on noussut hitaasti, mutta mielestäni varmasti kuitenkin. Ruokahalu kasvaa myös hiljalleen. Ensin meni pari leipää, nyt on alkanut menemään välipaloilla kolmea leipää ja viimeiselläkin välipalalla / iltapalalla menee se 4 leipää... Tietysti päälle sitten lisukkeet. Öljy, tonnikala, jugurtti, banaanit, omenat, pähkinät jne. 80-85kg jos olisi paino ( mieluiten 85kg tietysti ) heinäkuussa niin olisi mukava. Sitten ankara dietti päälle ja laitetaan mies piukkaan kuntoon :)

Täällä kun se kesä jatkuu melkein tuonne lokakuuhun asti niin voi silloinkin vielä olla kesäkunnossa :D

hyvältä kuulostaa, koska maksimipäivä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Onks "lämmittely suunnitelmat" jo tehty ennen maksimien kokeilua? ;p

Heh, ei ole kun ei niin kauheasti niistä tietoa ole :D Nyt voi sitten heittää vinkkejä tulemaan! Oma suunnitelma oli lähteä normi lämmittelyllä ( tanko 2x10 tms ) ja sitten riuhtaista sen +60kg? :D

kannattaa hakee vähän tuntumaan ennen ykkösen kokeilua muutenki ku pelkästä tangosta..
esim. 1-2x20kg, 4x40kg, 1x50kg tms
ei tunnu suoraan niin pahalta se maksimi, ku otat käsilles..

kannattaa hakee vähän tuntumaan ennen ykkösen kokeilua muutenki ku pelkästä tangosta..
esim. 1-2x20kg, 4x40kg, 1x50kg tms
ei tunnu suoraan niin pahalta se maksimi, ku otat käsilles..

Aivan. Jälleen osoitus miksi ketjuni on aloittelijoiden palstalla. Järkevältä kyllä kuulostaa. JTO:n kanssa en ole tästä siis keskustelua käynyt enkä neuvoja pyytänyt mutta pistän hänelle sähköpostia nyt ja katsotaan jos huomiseksi saadaan myös sieltä suunnalta mielipide.

Jto sanoo viimisen sanan, mutta mun mielestä turhaan mitään maksimeita tesmailla.

Ja jos tesmaat, niin 2X20Xtanko, ja useempi noususarjaa, tyyliin 6X30kg, 5X40kg, 2X50kg, 1X55kg, max.

Pahoittelut niille ketkä pidättivät hengitystä maximin testauksen kanssa. Mr.JTO:lta tuli punainen merkkivalo, ja jäi siis kokeilematta. Tulossa on ensikuun ohjelmaan myös ykkösiä, joten sillon sitten :)

Normisetillä mentiin tänään. Vinopenkkiä, normipenkkiä kapealla otteella, vipareita taljassa ja muuta kivaa. Penkissä meni kapealla otteellaa nätisti 4x10 sarja samoilla painoilla millä teki tiukkaa aloittaessa 5vko sitten 3x8 normaalilla otteella.

Huomenna on viikon numero 3 viimeinen treenipäivä JTO:n ohjelmalla, ja sitten ensiviikko on merkitty ohjelmaan nimikkeellä "KEVYT". Sen jälkeen häneltä tulee sitten ilmeisesti uusi ohjelma ja uudet kujeet. Ei malta oottaa!

Noniin, oikeestaan ihan hyvä että vasta ensikuussa maksimeja. On ne aina vähän riskipeliä. :)

Onko JTO n kanssa ollut mitään vaikeuksia treeniasioista? Toimiiko sähköpostittelu hyvin yms?
Ja jos pientä arviota hänestä haluat laittaa niin laita!

Itsekkin olen alkanut miettimään ihan kunnon ruokavaliolla ja ohjelmalla toteutettua treenausta, niin siksi kyselen.

Noniin, oikeestaan ihan hyvä että vasta ensikuussa maksimeja. On ne aina vähän riskipeliä. :)

Onko JTO n kanssa ollut mitään vaikeuksia treeniasioista? Toimiiko sähköpostittelu hyvin yms?
Ja jos pientä arviota hänestä haluat laittaa niin laita!

Itsekkin olen alkanut miettimään ihan kunnon ruokavaliolla ja ohjelmalla toteutettua treenausta, niin siksi kyselen.

Tuli sen verran selkeät ohjeet heti ensimmäisessä viestissä kun ohjelman hän minulle pisti että ei montaa sähköpostiviestiä ole tarvinnut laittaa. Muutamasta liikkeestä olen kysynyt suoritustapoja ja vastauksena on tullut videot perusteluineen ( youtubesta otettu video ).

Sähköpostittelu toimii siis erittäin hyvin ja muutenkin heti ohjelman saadessani käteeni, tuli miehestä kyllä ammattimainen kuva.

Hieno homma!

Mites ravintosuunnittelu, tuleeko se viikko kohtaisesti vai sellanen kaava, mitä noudatetaan?

Ymmärsin että ravintohommelit tulee lisämaksusta joten minun asiakkuuteni JTO:n kanssa on vain saliohjelman suunnittelu, sen seuraaminen ja neuvojen antaminen. Itseoppineesti syön, eikä se mikään amerikantemppu oo kun sehlaa pakkotoistoa ja etsii internetistä lisätietoja :)

100 kg on aika paljon kenelle tahansa, ei meidänkään salilla loppujen lopuksi kovin montaa ole, ketkä sitä 100kg nostelee (varsinkaan 70-kilosia ei ole kuin yksi mun tietääkseni) vaikka moni on käynyt vuosikaudet. Sitä vaan, että jos se maksimi nyt oliskin vaikka 70 kg viikon päästä, siitä on vielä ihan *itusti matkaa edes 90 kg:aan.

Ei 100kg kyllä miespuoliselle henkilölle ole paljoa paskaakaan penkissä. Jos vuosikausia käy salilla ja ei 100kg nouse niin jotain tehdään ihan majesteettisesti väärin. Oma perstatsi on että
suurin osa tavallisista punttiharrastajista jumittaa siinä 100-150kg haarukassa.

- - - Updated - - -

Aloittajalle: Onko oma kehonpaino lisääntynyt?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom