5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Ite kyllä keskittyisin tekeen pidempää toistomäärää(6-12) ekat 3kk ja sitten alkais lähestyyn sitä maksimi ykköstä. Olis vähän lihaa mitä herkistää!
Mutta hyvä myös totutella isompiin painoihin vaikka säännöllisesti nousee on hermotusta hyvä alkaa heti hilaamaan isommille painoille
esim lämmittely hilataan lähelle maksimia ja perään pidemmät sarjat (ykköset ei paljon syö niitä sarjapaino voimia)
näin totut isompiin painoihin ja sen myötä myös sarjapainot tuntuu kevyemmiltä
on hyvä että sinulla on tavoite, mutta ota välitavotteita mitkä motivoi reeniä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eiköhän se JTO tiedä mitä tekee. Uskoisin, että nyt tehdään homma maltilla ja kunnolla ja ihan oikeasti nostetaan se huntti sitten kun aika koittaa.

Eiköhän se JTO tiedä mitä tekee. Uskoisin, että nyt tehdään homma maltilla ja kunnolla ja ihan oikeasti nostetaan se huntti sitten kun aika koittaa.

Niinpä :face: No näitä hyviä neuvoja tulee varmaan tasaiseen tahtiin koko puolen vuoden ajan. Onneksi sait Haaste JTO:lta sen ohjelman-->pieni toivo elää.

Joo älä ota näiden sankareiden vinkkejä vastaan, vaan meet JTO:n opeilla. Kyllä se sulle vastailee ja lisäksi voit kirjoittaa hänen trediinsa voimailupuolella kysymyksiä.

Teen itse JTOn valmennuksessa treenejä par'aikaa. Sellaisen vinkin voin antaa, että nosta rohkeasti vaan sarjapainoja ylöspäin, jos tuntuu kevyeltä. Ts. jos tulee vihreitä sarjoja(tiedät varmaan mitä meinaan, 2 tai yli toistoa varaa) paljon, niin lisää rautaa vaan. Tosin älä vedä yli kuitenkaan. Jos tulee punanen sarja, niin tee seuraavassa sarjassa(jos jää jäljelle) vähän vähemmän toistoja, että jää oranssille. Tämä ei ole siis oma vinkkini, vaan itse mestari JTO on vastannut näin häneltä kysyttäessä :D

Ravintokyssäreitä kannattaa kysellä täältä. Jos sulla on ylimäärästä rahaa, voin antaa vinkkejä mitä lisäravinteita ostaa esim. Tai muut voi myös toki antaa.

En tiedä mistäpäin suomea oot mutta treenikaverin löytäminen edes penkkipäivillle tai tutustuminen johonkin normisälliin joka käyny pidempään salilla olis enemmän kun tärkeää sun kehityksen kannalta. Se voima ja kehitys minkä saat toisen tsempatessa on ihan toisenlainen kun vertaa siihen että itse istahdat penkille.

Joo älä ota näiden sankareiden vinkkejä vastaan, vaan meet JTO:n opeilla. Kyllä se sulle vastailee ja lisäksi voit kirjoittaa hänen trediinsa voimailupuolella kysymyksiä.

Teen itse JTOn valmennuksessa treenejä par'aikaa. Sellaisen vinkin voin antaa, että nosta rohkeasti vaan sarjapainoja ylöspäin, jos tuntuu kevyeltä. Ts. jos tulee vihreitä sarjoja(tiedät varmaan mitä meinaan, 2 tai yli toistoa varaa) paljon, niin lisää rautaa vaan. Tosin älä vedä yli kuitenkaan. Jos tulee punanen sarja, niin tee seuraavassa sarjassa(jos jää jäljelle) vähän vähemmän toistoja, että jää oranssille. Tämä ei ole siis oma vinkkini, vaan itse mestari JTO on vastannut näin häneltä kysyttäessä :D

Ravintokyssäreitä kannattaa kysellä täältä. Jos sulla on ylimäärästä rahaa, voin antaa vinkkejä mitä lisäravinteita ostaa esim. Tai muut voi myös toki antaa.

Joo, tiedän kyllä hyvinkin mistä puhut noiden värien kanssa. Esim tuossa eilisessä sarjassa se 2x8x40 oli molemmat vihreenä, sitten 2x8x43 oli siinä vihreän ja oranssin välimaastossa. Merkkasin oranssiksi kuitenkin :)

En tiedä mistäpäin suomea oot mutta treenikaverin löytäminen edes penkkipäivillle tai tutustuminen johonkin normisälliin joka käyny pidempään salilla olis enemmän kun tärkeää sun kehityksen kannalta. Se voima ja kehitys minkä saat toisen tsempatessa on ihan toisenlainen kun vertaa siihen että itse istahdat penkille.

Joo , tosiaan en Suomessa asu ja harmikseni en ole salikaveria täältäkään löytänyt vielä. Yhden kaverin kanssa hieman oli puhetta mutta homma taitaa kariutua siihen että meillä on juuri niin päinvastaiset työvuorot kuin vain mahdollista että samaan aikaan salille pääseminen tuottaa vaikeuksia. Nyt oon kuitenkin pyytänyt jo satunnaisilta tyypeiltä sieltä varmistusta mutta olisihan se tietysti ihan mahtavaa kun olisi joku tsemppaamassa ja auttamassa penkkipäivinä. Varmasti auttaa erittäin positiivisesti tuloksiinkin.

Joku puhui välitavoitteiden asettamisesta ja sellainen voisi paikallaan ollakkin. Ensiviikolla voisi olla sen ykkösen koittamisen paikka, ja jos sieltä se 60kg menee, niinkuin pitäisi niin voisi ottaa seuraavan kuun tavoitteeksi sen 70kg. Sitten oltaisiin ainakin aikataulussa ja tekisi psykologisestikin varmasti hyvää. Odotetaan vielä JTO:n merkkivaloa asiasta, mutta tämä kyllä kuulostaa hyvältä idealta.

Tänään oli kyykkäilyä, vatsoja ja kylkiä vuorossa. Sai erittäin hyvän tuntuman kylkiin tällä liikkeellä : https://www.youtube.com/watch?v=Ej-PEu4TD50
13kg oli painoa ja mukavasti kyllä sai puuskuttaa hampaat irvessä että sai 3x10 tehtyä.

Huomenna välipäivä ja torstaina & perjantaina jatkuu taas.

Ruokahalu lisääntynyt entisestään :D Tänään lisäsin yhden välipalan aterioihin ( normi leipä + juusto + meetwursti + 80g tonnikalaa + kiivi ) ja vieläkin tuntuu nälkä olevan. Kyllä se siittä :)

Mitä muuten juotte treenien aikana? Itse juon vettä, ja sitäkään en aina yleensä muista ottaa mukaan. En siellä salilla oo koskaan yli tuntia vielä ollut vaikka ihan rauhassa liikkeet teenkin + venyttelyt päälle. Ei ehdi se jano yltymään hirveästi. Tämä ei välttämättä ole ihan ideaalitilanne ettei juoda mitään?

Juo vaikka suoraan hanasta. Aina kannattaa juoda.

Ei parane täällä kraanavettä juoda iha liikaa, saattaa mennä pakki sekasin :D Piti lähinnä tarkentaa että siis onko jotain juomaa mistä sais erityisesti hyötyä treenien aikana?

Tuleeks sulle hiki tossa tunnin treenis, ku mainitsit et teet ihan rauhassa.. ?
Luulis et jano tulis kesken treenin tai sit on heiluttelua..

Ite vetelen BCAA:ta treenin aikana/jälkeen, oon tykänny et "toimii".

Tuleeks sulle hiki tossa tunnin treenis, ku mainitsit et teet ihan rauhassa.. ?
Luulis et jano tulis kesken treenin tai sit on heiluttelua..

Ite vetelen BCAA:ta treenin aikana/jälkeen, oon tykänny et "toimii".

Tulee hiki, ei nyt ihan valuen valu mutta kuitenkin. Ei vaan jotenkin janota sen kummemmin kuitenkaan treenien aikana. Sitten treenien jälkeen meneekin melkein ykkösellä hera + 5dl maitoa combo :D

Tulee hiki, ei nyt ihan valuen valu mutta kuitenkin. Ei vaan jotenkin janota sen kummemmin kuitenkaan treenien aikana. Sitten treenien jälkeen meneekin melkein ykkösellä hera + 5dl maitoa combo :D

Palkkarin hera kannattanee sekoitella ennemmin veteen, kuin maitoon. Maidon kanssa ei imeydy kroppaan yhtä nopeasti. Viisaammat korjatkoon jos tämä olikin merkityksetön kommentti.

Palkkarin hera kannattanee sekoitella ennemmin veteen, kuin maitoon. Maidon kanssa ei imeydy kroppaan yhtä nopeasti. Viisaammat korjatkoon jos tämä olikin merkityksetön kommentti.
Joo imeytyy vähän hitaammin, mutta onko sillä mitään merkitysä on sittten aivan eri asia.

En alkanu koko ketjua lukemaan selvittääkseni asiaa, mutta oliskohan joku jossain kohas neuvvonu palkkariks käytettävän heraa ja MALTOA . Ja nyt olisi käynyt inhimillinen hairahdus ja sie nautit heraa + MAITOA .

Tämä on maltoa
malto6_left_rgb.jpg

Ja tämä maitoa
9+maito+Valio.jpg

Edit: Itellä palkkari sisältää heraa+maltoa+kreatiinia ja sekoitan sen veteen.

Heh, en oo sekottanut Maltoa ja Maitoa. Juon Hera-protskut sen takia maidon kanssa että saa mukavasti ekstrakaloreita + maito maistuu hyvältä mun suklaanmakuisen heraproteiinijauheen kanssa.

Week 2 takana JTO:n ohjelmalla.

Minkälaisia mättöjä te bulkilla olevat survotte ääntä kohti? Onko se niin että käytännössä nyt mitä tahansa käsiin saa niin voi painaa ääntä kohti että saa mahdollisimman paljon kaloreita? Syön varmasti vieläkin liian vähän ja sen kanssa onkin hankaluuksia kun ei ole nälkä niin usein mitä pitäisi. Parantunut tosin on ruokahalu ja syöminen huomattavasti mutta se lähti niin nollasta liikkeellekin ettei vieläkään tule syötyä tarpeeksi.

Onko jotain käytännön vinkkejä tuon ruoan ahmimiseen? :S

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom