5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Nyt alkaa asiat olla hyvällä mallilla kun on ohjelmakin kunnossa! Rohkeesti vaan lisää rautaa tankoon ja väännät menemään. Selän kaari hioutuu kerta kerralta kovemmaksi. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Nopea kysymys. Heräsin vähän myöhään kysymykseni kanssa ja JTO ei varmaan ehdi vastaamaan kun kohta pitää salille rynnätä. Voisiko joku linkata videon / .gifin miten tehdään kyljet taljassa? Koitin googletella ja täältä etsiä mutta ei löytynyt mistään kunnon opastusta? :O

Nopea kysymys. Heräsin vähän myöhään kysymykseni kanssa ja JTO ei varmaan ehdi vastaamaan kun kohta pitää salille rynnätä. Voisiko joku linkata videon / .gifin miten tehdään kyljet taljassa? Koitin googletella ja täältä etsiä mutta ei löytynyt mistään kunnon opastusta? :O

tämäkö?

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:

tämäkö?

Mikäli tuo on "Kyljet taljassa" niin kyllä :D Vaikea sen tarkemmin sanoa kun noin se minulle on merkitty ja itsellä ei ole tietoa miten kyseinen liike tapahtuu.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Kyljet taljassa voi tehdä joko noin tai sitten tavallaan kääntäen, eli samanlainen liikerata kuin tuossa mutta vedätkin alataljasta, eli liike alkaa yläkroppa vinossa ja sitten taljasta katsottuna kauimmaisella kyljellä suoristetaan kroppa. Näin olen ainaki itse tehnyt, tosin käsipainolla.

Huh huh kun oli taas säätämistä.... :D Vuorossa oli mm. "Jullea" noiden kylkien lisäksi ja nämä kaksi liikettä kyllä tuotti suurta vaivaa. En ehtinyt JTO:lta kysyä tarkentavia ohjeita kyseisiin liikkeisiin ( mailia lähtee kohta ) ja vähän oli hakusessa... Hauska tilanne sattui kun olin tuota Jullea tekemässä Smithissä ( selasin pakkista ja sellainen gif tuli vastaan niin ajattelin että se on varmaan oikea... ) ja näin ison körmyn tekevän kyykkyä viereisessä häkissä. Kävin pyytämässä apua että näyttäisi miten se tekniikkä menee "Good morning" liikkeessä. Näin tämän vanhan tuttumme ( katso ekat treenit, en muista sivua :( ) "PT:n" myös siellä mutta koitin viimeiseen asti vältellä etten häneltä kysy apua. Iso körmy ei sitten puhunut muutakuin paikallisväestön kieltä joka ei omalta kohdalta kyllä taitu.

Körmy viittilöi PT:n paikalle ja oli sitten siltä pakko kysyä. Kysyin että voiko katsoa onko tää mun liike ihan hanurista niin sano vaan että "no no no, with free bar, thats bad for your back". Niihä se sano penkissäki ku laitoin selkää kaarelle...Noh, jankkasin siinä että oon ite vastuussa selästäni, oletko hyvä ja näytät nyt saatana miten se tehään tässä, kysyn sitten jälkee päi koutsilta mikä on paras paikka tehä se. Aikansa se siinä vetkutti ja sano että asento oli hyvä no problem... Tuntu kyllä asento vähä hassulta, tangossa oli 144lbs ja ei se kovin tiukkaa etes tehny. En tosin kyllä usko sanaakaa mitä se vanha patu sanoo joten antaa JTO:n kertoa mielipiteensä.

Tänään oli siis keskivartaloa ja jalkoja. Torstaina ja perjantaina jatkuu taas. Semmosta tällä kertaa.

Adjö!

Körmy viittilöi PT:n paikalle ja oli sitten siltä pakko kysyä. Kysyin että voiko katsoa onko tää mun liike ihan hanurista niin sano vaan että "no no no, with free bar, thats bad for your back".

No ei jullea kyllä smithissä ookaan mitään järkeä yrittää tehdä, siinä se oli ihan oikeessa.

Jeps hyvää huomenta liikkeessä tangon pitäisi liikkua melko suoraan ylös ja alas. Eli pystyy tekemään myös smithissä. Jos liikkeen tekee "virheellisesti" niin yläkroppa taipuu eteenpäin mutta perse pysyy paikoillaan, näin toki tankokin liikkuu eteenpäin reilusti. Oikein tehtynä perse liikkuu taakseppäin samassa suhteessa kun yläkroppa menee eteenpäin, jolloin liikkeen voi tehdä myös smithissä kun tanko liikkuu vain ylös/alas.

Moro, todella kiinnostavaa seurata tätä sun haastettas, täytyy kyllä loppuun asti kattoa miten miehen käy :D en ala toivottelemaan onnea, vaan tiukkoja treenejä. Itsekkin olen vuosia todella randomisti käyny salilla, en ole koskaan oikein päässy raudan makuun, motivaatio loppuu aina kesken. Mutta tämän vuoden puolella olen pitkään jo käynyt puntilla ja motivaatio kasvaa joka kerran jälkeen, mukavasti alkanu jo tuloksiakin huomaamaan ja sekös vasta motivoi. Gymlogin videoista saa aina uutta puhtia ja vaihtelua treeneihin. Kyllä salin jälkeen on aina niin ihana olo vaikka ootki ihan paskana :D ei muutaku tsemppii.

Moro, todella kiinnostavaa seurata tätä sun haastettas, täytyy kyllä loppuun asti kattoa miten miehen käy :D en ala toivottelemaan onnea, vaan tiukkoja treenejä. Itsekkin olen vuosia todella randomisti käyny salilla, en ole koskaan oikein päässy raudan makuun, motivaatio loppuu aina kesken. Mutta tämän vuoden puolella olen pitkään jo käynyt puntilla ja motivaatio kasvaa joka kerran jälkeen, mukavasti alkanu jo tuloksiakin huomaamaan ja sekös vasta motivoi. Gymlogin videoista saa aina uutta puhtia ja vaihtelua treeneihin. Kyllä salin jälkeen on aina niin ihana olo vaikka ootki ihan paskana :D ei muutaku tsemppii.

Kiitos, aina mukavaa saada lukea että joku taustalla seurailee :)

Itsellä ei kyllä ole vielä omasta mielestäni tullut kehitystä, ja sitä kautta sitten sitä lisämotivaatiota ( ei se motivatsuuni kyllä laskenutkaan ole ) mutta eiköhän se sieltä ajan kanssa!

Ei sitä monasti ite huomaa kehitystä, mukava kuulla muiltakin jos on jotain kehitystä tapahtunu. Mutta niinkuin joku sanoikin, niin ei roomaakaan rakennettu päivässä ;) mutta hei, mie uskon että kyl se huntti sieltä penkistä nousee lopussa ja tililtä se pari tonttua. Tuli just paketti tukusta, kretaa ja crazee, huomen kokeilee miltä tuntuu selkätreeni uusilla opeilla.

Huh,

Eilen alavartaloa, tänään firman fudispeli ja huomenna ylävartalolla jatketaan. Tässähä alkaa olee sporttisessa mielentilassa kohta! ;D

Alle painettiin emännän pyöräyttämää jauhelihamakaroonilaatikkoa, sitten vähän heraa + kreaa naamariin. Kohta suihkun kautta vetämään yöunia ja 9h yläluomien katselun jälkeen kaameessa tikissä aamulla salille! Hyvä fiilis, vois olla aamulla samanlainen niin pumppaan sen 100kg huomenna saatana. :D

No laita nyt joku kova sarja aina sillontällön tännekki. Kun et varmaan koko ohjelmaa halua paljastaa. Tiedetään missä mennään.

Huhhuh, suosittelen kyllä sitte loppu päässä sullekki tehonlisääjää, eka treeni takana sen kanssa ja kyllä muuten potkii. Soijaa pukkas ja forkut huutaa hoosiaannaa, kädetkään ei enään taivu, mutta silti pitäs saada vielä toistoja :D aivan huippua.

No laita nyt joku kova sarja aina sillontällön tännekki. Kun et varmaan koko ohjelmaa halua paljastaa. Tiedetään missä mennään.

Laitan sittenku on kovia sarjoja tehtynnä :D Varmaan ekan kuukauden jälkeen kun ollaan JTO:n opeilla menty niin laitan jostain pääliikkeistä tuloksia esille ja sitten taas kuukauden päästä uudelleen niin tekin näette miten kehitys tapahtuu.

Aamupaino näytti muuten salilla tänään 71,7kg, joten haasteen alettua on siis tullut lisää 1,7kg. Tiedä sitten onko mitä kreatiininesteitä vai mitä mutta enemmän kuitenkin kuin aloittaessa :hyvä:

Tänään tehtiin vipareita taljalla, vinopenkkiä ja sitten hieman myös normipenkkiä kapealla otteella. Kuinkahan kapea se KAPEA pitää oikein olla? Itse vedin vähän kapeammalla kuin pikkurillit merkkien kohdalla, ja tuntui että ehkä olisi pitänyt vielä kapeammaksi pistää.

Huomenna jatkuu taas, vuorossa oli muistaakseni mavea ja muuta kivaa :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom