Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopea kysymys. Heräsin vähän myöhään kysymykseni kanssa ja JTO ei varmaan ehdi vastaamaan kun kohta pitää salille rynnätä. Voisiko joku linkata videon / .gifin miten tehdään kyljet taljassa? Koitin googletella ja täältä etsiä mutta ei löytynyt mistään kunnon opastusta? :O
tämäkö?
Körmy viittilöi PT:n paikalle ja oli sitten siltä pakko kysyä. Kysyin että voiko katsoa onko tää mun liike ihan hanurista niin sano vaan että "no no no, with free bar, thats bad for your back".
Onko ihmisen ees fysiologisesti mahdollista tehdä jullea smithissä? Videoita?
Tälläisen bongasin pakkotoistosta : http://www.exrx.net/WeightExercises/ErectorSpinae/SMBentKneeGoodMorning.html
Moro, todella kiinnostavaa seurata tätä sun haastettas, täytyy kyllä loppuun asti kattoa miten miehen käy :D en ala toivottelemaan onnea, vaan tiukkoja treenejä. Itsekkin olen vuosia todella randomisti käyny salilla, en ole koskaan oikein päässy raudan makuun, motivaatio loppuu aina kesken. Mutta tämän vuoden puolella olen pitkään jo käynyt puntilla ja motivaatio kasvaa joka kerran jälkeen, mukavasti alkanu jo tuloksiakin huomaamaan ja sekös vasta motivoi. Gymlogin videoista saa aina uutta puhtia ja vaihtelua treeneihin. Kyllä salin jälkeen on aina niin ihana olo vaikka ootki ihan paskana :D ei muutaku tsemppii.
No laita nyt joku kova sarja aina sillontällön tännekki. Kun et varmaan koko ohjelmaa halua paljastaa. Tiedetään missä mennään.