5 kuukautta, yksi mies, 100kg

Siihen kipuun ei ihan hirveesti kannata jäädä vellomaan, siinä se menee ohi kun koittaa mahdollisimman normaalisti elellä ja toimia kivusta huolimatta.
Bones heal, pain is temporary and chicks dig scars - Evel Knievel :D

Karkkeja kannattaa välttää kun ovat niin tyhjiä kaloreita kun voi olla, tosin parempi niitä nytten vetää kuin myöhemmin dietillä. Kebab on ihan hyvä eväs, etenkin jos ei ole suomalaisittain täysin ylisuolattua.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hyvää toi tänpäivänen sali teki, kyl ne paikat siin aina vähän vertyy, ja se kipu mikä on huomen herätes, ni se on hommattu 90%:sti jo sil edellisel kerralla =)
Kandee tehdä penkki ennen pystäriä.. koska se tulee oleen se sun ykkösliikkees kummiski, ni pystäri ottaa ojentajiin kummiski ja voi olla et penkkisarjat jää kesken ku ojentajat alkaa oleen loppu.
IMO hyvä tehdä aluks vähän kevyemmillä ja pidempää sarjaa, saa tuntumaa ja paikat alkaa kestää paremmin, ettei noita olotiloja tuu niin helposti.. parin viikon päästä voi alkaa runttaa menee jo kunnolla.
Itel ei oo paljon referenssejä lähtee neuvomaan, mutta monta kertaa pitkän tauon jälkeen aloittaneena oon jotain oppinut.. ;p

Joo ei todellakaan ole vaikeeta. Salille runttamaan ja pöperöä naamaan. Jos et onnistu hyväl omistautumisella niin joko teet jotain pahasti väärin tai sitten olet todella lahjaton lajille. Jos 60kg on noussut treenamatta nii ei pitäs olla onkelmaa.

Siihen kipuun ei ihan hirveesti kannata jäädä vellomaan, siinä se menee ohi kun koittaa mahdollisimman normaalisti elellä ja toimia kivusta huolimatta.
Bones heal, pain is temporary and chicks dig scars - Evel Knievel :D

Karkkeja kannattaa välttää kun ovat niin tyhjiä kaloreita kun voi olla, tosin parempi niitä nytten vetää kuin myöhemmin dietillä. Kebab on ihan hyvä eväs, etenkin jos ei ole suomalaisittain täysin ylisuolattua.

Hyvä että saa kebabbia vedellä sillo tällö. Täällä saa aika komiat libanonilaiset kebut isoilla lisukkeilla.

Jos tärkein tavoite on tuo satasen penkki, niin miksi ihmeessä teet pystärin ennen penkkiä?

Tein todella kevyillä painoilla ja kelasin etten viitsi mennä tuijottamaan sinne penkkien läheisyyteen ku oli kaikki varattu. Mutta tosiaan, otan neuvosta vaarin ja menen tästä lähtien tekemään sen aina ensin. Niin ja muuten MINÄ, kuvitelkaa minä hymähdin hieman kun joku karseen kokonen sälli suurinpiirtein juoksi suoraan pukkarista penkille, otti isoimmat painot mitkä löyty siitä läheltä, laitto riippumaan tangolle ja hyppäs pumppaamaan. Selän kaaresta ei mitään tietoa, eikä jalkojen sijainnista. Oon niin paljon katsellut videoita ja opiskellut että teorissa tunnistan hyvän, tai ainakin välttävän penkkitekniikan jo :D Siinä se tuhautti helvetinmoista kyytiä menemään ja sitten juoksi seuraavalle laitteelle.

Ite keskityin hengittämiseen ja siihen että saan sen tangon tulemaan suoraa linjaa tuohon nännien alapuolelle. Joku siellä naureskeli ku silmät kiinni vähä puuhkutin kun koitin keskittyä. Mulkku.
Koitin työntää jalat niin taakse kuin mahdollista, mutta jotenkin tuntuu että selkää ei osannut asetella vielä kaarelle niin paljonko kuin pitäisi. Kaikki aikanaan.

Joo, normi domssit eli lihaskivut jotka tulee tauon jälkeen vaikka kuinka kauan on käynyt salilla. Saati sitten aloittelijalla. Ei niitä pidä säikähtää, tietääpähän vaan tehneensä jotain.

Itekkin oon kyllä sitä mieltä että keskity siihen penkkiin ja mahdollisiin penkin apuliikkeisiin, tee ne ekana ja kaikki muu kevyesti tai jopa hyvin kevyesti vähän kuin verryttelymielellä.

Tuleeko suorituspaineita, kun olet saanut näinkin paljon huomiota ja kiinnostusta haastettasi kohtaan? :) Ketjua luettu jo yli 17 000 kertaa...

Tuleeko suorituspaineita, kun olet saanut näinkin paljon huomiota ja kiinnostusta haastettasi kohtaan? :) Ketjua luettu jo yli 17 000 kertaa...

Itsekin tuon huomioinut. Hyvä vaan, mitä enemmän ihmisiä on tästä tietoisia, sen vähemmän haluan epäonnistua. Ei sitä vittuilua jaksa ketää kuunnella :D FB:ssä sama homma, sielläkin ilmoitin mistä on kyse niin ei parane epäonnistua.

Miten olis muuten before - after kuvat projektista? Nythän ois vielä aikaa alottaa :)

Hoidossa on :) Otan nimittäin vielä muuten siis jokapäivä ( ainakin yritän, mutta lupaan ettei 2pvä enempää ole taukoa ) kuvan itsestäni. Saa hienon timelapsen toivottavasti 5kk päästä :)

Miten olis muuten before - after kuvat projektista? Nythän ois vielä aikaa alottaa :)

Nuo kuvat varmaan kannattaa kyllä ottaa siinä järjestyksessä 100 kg before - dietti - after. Jos penkkiin tosissaan panostetaan ruokaa myöten niin ei se mitään mairiteltavaa katottavaa kuvissa ole :) Sporttisesta kaverista tulee pikkasen pläski 5 kuukaudessa.

Nuo kuvat varmaan kannattaa kyllä ottaa siinä järjestyksessä 100 kg before - dietti - after. Jos penkkiin tosissaan panostetaan ruokaa myöten niin ei se mitään mairiteltavaa katottavaa kuvissa ole :) Sporttisesta kaverista tulee pikkasen pläski 5 kuukaudessa.

Oon niin hoikka babyface että semmonen +10kg vaa näyttää paremmalta... :hyper:

Voittajien aamiainen takana ja olo on kuin Tamia lainaten, simply great!! Kädet kylläkin tukossa mutta ei kolota enään sillee kuin illalla. Maanantaina vasta seuraava sali niin ehtii venyttelemään ja edes hieman enemmän palautua seuraavaa kertaa varten. 2 kananmunaa, 1 kokojyväpaahtoleipä, kalkkunaleikettä, 2 siivua pekonia ja 4dl maitoa sekä aamupalan jälkiruoaksi kourallinen pistaasipähkinöitä. Tänään vuorossa ravintolassa illallinen, pitää katsoa miten sellainen 400g pihvi uppoaa pieneen mieheen.

edit: Oon huomannut kyllä pientä ruokahalun nousua ja jokaisella aterialla tuntuu aina pikkasen helpommin menevän ruoka alas ja nälkä tulee nopeammin ruokien välissä.

Koitin työntää jalat niin taakse kuin mahdollista, mutta jotenkin tuntuu että selkää ei osannut asetella vielä kaarelle niin paljonko kuin pitäisi. Kaikki aikanaan.

Siitä se kaari pikkuhiljaa jalostuu aina vaan tehokkaampaan nostoasentoon. Näin minulla ainakin, kuukausien saatossa kaari on koko ajan kehittynyt kovemmaksi. Ja sitä mukaa nostomatka lyhentynyt ja näin se on helpottanut nostamista. :) Kyllä se siitä!

Ne paineet tulevat vasta sitten, kun näiden kaikkien neuvojen jälkeen se 100 kg ei nouse sieltä ja koko Pakkis kyselee kaverin perään... :D

Ne paineet tulevat vasta sitten, kun näiden kaikkien neuvojen jälkeen se 100 kg ei nouse sieltä ja koko Pakkis kyselee kaverin perään... :D

Häpeä on yksi suurimpia motivaatiotekijöitä. Ei tässä mitään suorituspaineita oo vielä ainakaan. Katsotaan 2-3kk päästä jos ei olla kehitytty tarpeeksi niin sitten suattaapi alkaa vähä jänskättämään.

Viikonloppu alkaa olemaan takanapäin ja huomenna edessä salitreenit nr 3 . Hyvässä kunnossa paikat nyt, jos vertaa siihen miltä tuntui 2päivää sen ensimmäisen salitreenin jälkeen. Toki vieläkin hieman kankeutta havaittavissa mutta erityisesti ei enään satu ja pystyy jopa itse pukemaan päälle.

Hieman huonot työvuorot nyt alkavalla viikolla kun pitää klo 11 pamahtaa toimistolle. Ei siinä mitään, herään kyllä about klo 8 mutta pitkä päivä kun salilta suoraan duuniin ja klo 20 vasta kotiin. Lueskelin tuota "aamupala" ketjua ja itse ajattelin lähteä jollakin kevyelle aamupalalla myös liikkeelle. Esim leipä + purkki anasta + maidot. About 30min menee ennenku oon salilla tuosta aamupalasta ja uskoisin että ihan hyvin jaksaa treenaa. Tai jos ei jaksa niin lisätään ruokaa sitten seuraavana aamuna mikäli meinaa heikottaa. Treenien jälkeen sitten hera + maito ja jos oikein juoksee salilta toimistolle niin ehtii siellä ennen vuoron alkua syömään vielä lounaan.

Sitten lakisääteisellä tauolla spaghettia ja jauhelihakastiketta lisää naamariin. En tiedä miten paljon syntiä teen kun en syö kokojyväspaghettia vaan tavallista... Ei helvetti yksinkertaisesti vaan saa alas sitä tummaa versiota :S

Mites muuten tuo hera. Oonkohan ottanu liian pieniä annostuksia? Oon tässä välipäivinä juonut välipalan yhteydessä hera + maitodrinkin ja mulla on n.60ml heraa per drinkki. Kannattaisiko ihan suosiolla lisätä määrää vai? Tuo 250g purkki meni kyllä heittämällä :D Testiksi sen ostinkin, huomenna hakemaan vähän isompi purkki sitä. Treenien ( kyllä, kaikkien niiden kahden tähänastisen harjoituskerran ) jälkeen oon juonut sitten hieman yli 60ml aina.

Ostin myös tuollaisia Kelloggs All - Bran välipalapatukoita, ja 176kcal näyttäisi per pötkö olevan. Proteiinia tosin vain 3g... Hmm, no tuntu ihan hyvältä kun huiteli purkin tonnikalaa, patukallisen tuota ja huuhteli hera+maitodrinkillä alas.

Huomiseen siis!

Mitkäs sulla on tämän viikon tavoitteet?
Laita aina päivä ja viikkokohtaiset tavoitepainot ylös ja kirjaa aina ne tehdyt toistot treenipäiväkirjaan. :)

Mitkäs sulla on tämän viikon tavoitteet?
Laita aina päivä ja viikkokohtaiset tavoitepainot ylös ja kirjaa aina ne tehdyt toistot treenipäiväkirjaan. :)

Kohtuu oleellinen asia tuo kyllä Jos tästä alkaisi se "ensimmäinen" kunnon treeniviikko niin rustailempa ylös noita. Tavoitteet tällä viikolle voisi olla saada ehjät 3x5 sarjat penkissä ma, ke ja pe. Painoista en osaa vielä sanoa, mutta voisihan sitä testata vaikka 3x5x45kg ja fiilistellä että miltä se tuntuu.

Ohjelma huomenna näyttää seuraavalta :

3x5 penkki
3x5 kyykky
1x5 maastaveto

Tuohon lisäksi sitten voisi ajatella vielä joko 2x8 dipit tai 3x5 käsipainot vinopenkissä?

Sitten luultavasti venyttelyn ohella 3x20 vatsat, eikai niistä haittaakaan voi olla vaikkei mihinkään erityiseen ohjelmaan niitä olla merkitty? :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom