4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Fecske sanoi:
Tuli mieleen myös täplähyeenat, näillä naarailla on niin paljon testosteronia, että niille kasvaa penis eikä sukupuolia voi silmämääräisesti erottaa toisistaan.
:offtopic:
Muistaakseni se oli niin että ei niille mitään penistä kasva vaan klitoris "turpoaa" niin paljon, että se vaikuttaa ihan penikseltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihan asiallinen dokumentti, olisin enemmän halunnut nähdä sitä ruokapuolta mitä syö. En tiennytkään että suomalainen nainen on ollut kolmen joukossa olympiasssa.

Dbol sanoi:
Juuri näin, eilinen dokkari oli kyllä surullista katsottavaa. Ehkä naisten tosiaan pitäisi pysyä pois kilpakehonrakennuksesta. Bodyfitness olisi ehkä lähempänä naisellisia arvoja.
...

Just joo. Kuule pysy sä pois katsomosta jos niin ällöttää. :piis:

Tuleeko mieleen että naiskehonrakennuksessa on muitakin mahdollisuuksia kuin kaikkein äärimmäinen muoto ammattilaisena.
Kyllä varmaan jokainen osaa ne omat rajansa vetää ja miettiä kuinka paljon haluaa lajiin satsata. Se on edelleen jokaisen oma valinta mitä kukakin elämällään tekee ja sitä pitäisi siinä mielessä kunnioittaa niinkuin jotain 35-kiloista maratoonariakin ja hänen tekemiään valintoja.

Mömmö sanoi:
En tiennytkään että suomalainen nainen on ollut kolmen joukossa olympiasssa.

Ei varmaan moni muukaan tiedä Maijan saavutuksista , koska hän ei niistä tee numeroa. Maija on lisäksi mielestäni fysiikaltaan ja kasvoiltaan aivan eri luokan ammattilaiskehonrakentaja kuin ko. dokkarissa nähty nainen. :)

Anonymous sanoi:
Mites toi Joanna on pärjännyt kisoissa 2004 Olympian jälkeen ?

Ainakin toistaiseksi on lopettanut tämän uuden "naisellisemman" mandaatin ja Cicherillon kommenttien takia. Taisi olla kuitenkin comebackit jo mielessä jenkkiboardeilla...

pexxi sanoi:
Ainakin toistaiseksi on lopettanut tämän uuden "naisellisemman" mandaatin ja Cicherillon kommenttien takia. Taisi olla kuitenkin comebackit jo mielessä jenkkiboardeilla...
Heh, Onko linkkiä tai muistikuvaa mitä se Ciccarillo on sanonu? :rolleyes:

Annie Stark sanoi:
Tosiaan, uudet säännöthän yhteen väliin sanoivat, että naisten tulee vähentää lihasmassaa 20%.. Ja että kireydestä pitää tinkiä. Mun silmään noi uudet säännöt ei näkyny olympiassa juurikaan..
Typerät nämä uudet säännöt, tekee jotenkin häilyväksi ja epämääräiseksi koko homman. Sama kun kilpa-autoilijoille sanoittaisiin, ettei nopein voitakkaan enää, vaan joku keskivaiheille sijoittunut. :rolleyes:

CRyback sanoi:
Voihan sitä terveyden noinkin pilata...

Alkoholi, tupakka ja valkoiset jauhot ovat maailman tuho... Mutta ei roina, joka tekee naisesta miehen ja miehestä... Ties mitä.

Aika hyvin näkee täälläkin kun haukutaan sohvaperunoita, mut sit annetaan tukea ja huomiota elämäntyylille, joka vie hautaan sen kolme kertaa nopeammin...

Upeaa, että hieno lajimme sai ilmaista mainosta eilisessä dokkarissa!
Päätin tossa äsken että hommaan silikonirinnat itselleni!
Koska minulla on jo valmiina möreä ääni, munat, rintakarvat ja lihaksia
niin on vain ajan kysymys ,kun voitan ms. olympian! Ja vielä naturaalina!
Kyllä piristi ! Voi prkle !!!!!!

Konna sanoi:
Pitäisikö naisbodareille teidän mielestä asettaa jokin maksimitestoraja, joka karsisi nämä luonnolliset "friikit" pois joukosta?

Joo, naisbodareiden "luonnolliset maksimitestot".:lol2:

Joo ei näyttänyt hyvältä ei. Fitness on vielä ihan Ok näköistä mutta mielestäni toi menee jo liian pitkälle. Sekin, että ääni on jo aivan kuin miehen ja kasvot. En ymmärrä miksi eivät voi vain myöntää käyttävänsä aineita koska selvä tapaushan toi on.

Ja sanottakoon vielä loppuun että en pelkästään naisia sorra tässä lajissa vaan myös miehiä. Ei näytä enää kovin luonnoliselta toi touhu.

No joo. Mua lähinnä hirvitti siinä touhussa naisen ehdottomuus - siis mikään muu, kuin voitto ei tullu kyseeseen, puhuttamakaan siitä asenteesta muutenkin. En kattonu loppuun asti, eli en tiiä miten kisassa kävi, mutta vähän tuli sellanen olo, et noinkohan on likalta henki pois, jos ei pärjää....:rolleyes: Toisaalta ihan hirveetä itsekuria ja motivaatiota homma vaatii :worship: Mutta vähän "kipeä" fiilis Joannan touhusta jäi, että kuinkaha tasapainonen tyttö onkaa. Hurja kunto, kyllähän siinä miehen ja naisen välinen raja hämärtyy, IMO. Eli ei aivan se oma tavoite, mutta kukin tekee elämällään ja elämässään sitä, mitä haluaa ;)

samout sanoi:
oli aika mielenkiintonen ääni teräsbarbilla, ei iha normi barbiääni :D

:offtopic:
Muistaakos kukaan sitä Suomenrobinsson voittaja naikkosta. Sillähän oli vielä komiampi viskibasso, vaikka ei edes varmaan ollut edes nähnyt salia, saatika hormooooneita. Ja sen mutsilla oli vielä möreempi ääni. Et kait tommosia ääniä voi tulla ilman anabolisten käyttöäkin, kunhan vain karjuu tarpeeksi salilla.

Itse olen samoilla linjoilla kuin Leelucky, että eivät nämä kehonrakentajamimmit ollenkaan vastenmielisiltä näyttäneet. Oikein viehättäviä, sanoisinko. Mieluummin itse katselen tiivistä lihaa ja kuulasta rusketusta kuin ylipainoisia hylkeeltä näyttäviä perustytsyjä. :)

Tälle dokumentin päähenkilölle iso RISPECT äärettömästä tahdonlujuudesta. Naisten kilpakehonrakennus on varmastikin yksi "sairaimmista" lajeista urheilun saralla, kun ottaa sen huomioon millaisia uhrauksia nämä naiset joutuvat tekemään päästäkseen huipulle. Ja ilman uhrauksia tekeviä ja valtavirrasta poikkeavia ihmisiä ei ihminen olisi ikinä kuussakaan käynyt.

Oli kyllä iha mieletön nainen. Täytyy nostaa hattua tommoselle naiselle ketä tekee sitä mitä haluaa eikä välitä muitten ikävistä kommenteista ja herjauksista.

Sidney sanoi:
No joo. Mua lähinnä hirvitti siinä touhussa naisen ehdottomuus - siis mikään muu, kuin voitto ei tullu kyseeseen
mun mielestä toi on just oikea asenne.kuka vittu sitä nyt lähtisi jotain vitossijoja hakemaan. "tehdään mitä pystytään ja kato mihin se riittää" ei prkl.
rinta kaarella ja voitto mielessä niinkuin Kummelitkin joskus sano :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom