4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Taitaa olla jo vähän vanhentunut threadi tämä, mutta... Monet oli kirjoittaneet, että Joannaa ei saisi arvioida, minusta hänestä oli kyllä dokumentissa esitetty aika paljon sellaista puolta, jota ainakin heteromiesten ja lesbonaisten täytyy arvioida!! Eli jos ei kehonrakennuksen kautta niin sen toisen puolen. Ja niinkuin eräskin aikaisemmin tässä threadissa laittoi aika suoraan vihjeen: tietty etunimi ja sukunimi ja com siihen perään, niin sielläkin on paikka missä Joanna pistää itsensä kyllä arvioitavaks:Ostatko vai et?

No eli mie oon heteronainen ja arvion kyllä toisia ihmisiä ja hänen tekemiään valintoja tms. Ja minusta tämä ohjelma oli kyllä tehty siihen sävyyn, että niitä täytyy arvoida.

Joanna sanoi monesti, että hän halusi/haluaa olla paras->kehonrakennus (oliko tässä takana, että olisiko pitänyt valita laji toisin???)
Nuoruuden kuvia katsellessaan hän minusta totesi, että ei jaksa enää tehdä lajia tuolla innolla. No mitä mie katoin siitä nettisivuilta hänellä on rasvat 3-6% ja off painokaan ei niin hirvesti ole, että on varmasti kova työ pitää itseensä tollasessa kunnossa, että ei ole ihmekään ettei jaksa. Toisaalta se on terveellisempää että paino ei hirveästi vaihtele...Huom! en tarkoittanut että toi ois terveellistä, mutta pahempi vaihtoehto.

En ole lukenut näitä juttuja kaikkia, mutta Annie peräänkuulutit onnellisuutta! Tehkööt ihminen mitä valintoja tahansa, kunhan on onnellinen. Oliko Joanna ohjelman perusteella? Minä en saanut sellaista kuvaa...

E: ylävartalo aika miehekäs=oma arvio.
+rankkaa olla noin pienissä rasvoissa
+netistä tietoa ei ole ollut paljoa muissa kisoissa tai tarina loppui siihen 2004:n(mistä toi dokumentti sit oli?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
ihanahelena sanoi:
Taitaa olla jo vähän vanhentunut threadi tämä, mutta... Monet oli kirjoittaneet, että Joannaa ei saisi arvioida, minusta hänestä oli kyllä dokumentissa esitetty aika paljon sellaista puolta, jota ainakin heteromiesten ja lesbonaisten täytyy arvioida!!
Nyt varsin erehdyt, joten lempeästi oikaisen.
Saa arvioida, mutta vain ylistystään laulaen - sillä Hän on Kehonrakentaja :worship:

Todellakin onnellisuutta.. Jos mun elämästä tehtäs dokumentti tyyliin kaks päivää ennen järkyttävän isoa tenttiä tai kenestä tahansa ennen tärkeää kisaa, niin olen varma ettei siitä nyt sitä kuvaa onnellisuuden tilasta saa.... Muakin välillä vituttaa se, mitä elämässäni teen. Mutta silti olen helvetin onnellinen ja iloinen ihminen, jos tätä mitä tekee ei rakastais jollakin asteella edes, ei tätä jaksais todellakaan tehdä..

Bisley sanoi:
Ei rintoja arvostella naiskehonrakennuksessa. Rinnat peitetään bikineillä! C'moon, erikseen märkäpaita ja tissikisat! Kuka nyt laittaisi silikonia minnekään muualle kuin rintoihin, kun nimenomaan kireyttä ja erottuvuutta haetaan dieetillä?
No eipä paljoa ole peitossa. Niin isot silikonit olivat joannalla, että minun mielestäni roikkuivat ja peittivät vatsalihaksia tai onhan se niitä saattanut nostella :hyper:

E: On niitä kauhemmankin näköisiä ilmestyksiä, esim. mun naapurissa sellainen läskimummo, joka kulkee rollaattorilla selkä 90asteen kulmassa jalkoihin nähden. Arvostelenko häntä päin naamaa, miksi niin tekisin, koska varmasti hän tietää itsekin, että hänen ei ole kovin helppoa olla ja hän ei ole kovin hemaiseva.

Annie Stark sanoi:
Todellakin onnellisuutta.. Jos mun elämästä tehtäs dokumentti tyyliin kaks päivää ennen järkyttävän isoa tenttiä tai kenestä tahansa ennen tärkeää kisaa, niin olen varma ettei siitä nyt sitä kuvaa onnellisuuden tilasta saa.... Muakin välillä vituttaa se, mitä elämässäni teen. Mutta silti olen helvetin onnellinen ja iloinen ihminen, jos tätä mitä tekee ei rakastais jollakin asteella edes, ei tätä jaksais todellakaan tehdä..

Se on myös laskettava Joannan ansioksi, että ei hän liikoja yrittänyt siloitella kuvaa itsestään ja lajistaan. Ristiriitaiset fiilikset tuotiin lopultakin aika kursailematta esiin, kuten siinä "paljastan pakarani rannalla" osiossa.
On niin kulunutta katsoa keho-ohjelmaa jossa messutaan silmät kiiluen kuin herätyskokouksessa, kuinka "tämä se vasta vaativa laji onkin, jos ei koko maailmankaikkeuden vaativin". Se seikka kävi ilmi ohjelmasta muutenkin, että rankkuudessa liikuttiin jo extremen tuolla puolen.
Tietysti olisi ollut kiva nähdä sitä arkisempaa ja bulkkautuneempaakin todellisuutta, mutta olisi kait tullut ohjelmalle liikaa pituutta. Tai sitten tekijöillä oli tietty tavoiteensa. 4D-jutut nyt yleensä on vähän simmoisia ja tämmösiä.

Bisley sanoi:
En tiedä mitä sinä asiallisuudella sitten tarkoitat? En kielläkään että provosoivat dokumentit olisi sinällään huonoja, koska ovathan ne kiinnostavia. Harmittaa vain että sitten joidenkin salilla käyvien nuorten isien ja äitien "sponssaukset" kuivuu kasaan, kun näkevät "toisenlaisen", silmät avaavan dokumentin ja sen pohjalta rakentavat ajatusmaailman kehonrakennusta kohtaan, joka on yleensä kovin negatiivinen sellainen!:down:

Asiallisuudella tarkoitin tässä yhteydessä dokumenttia, jolla ei pyritä herättämään voimakkaita tunnelatauksia. Sellainen ei kiinnosta suurta yleisöä.

Eikä minustakaan ole mitenkään "hyvä juttu", että nykyään dokumentit tuppaavat olemaan Seiskaa telkkarissa. :(

Annie Stark sanoi:
.. Ootteko tulleet koskaan ajatelleeksi, ettei kilpakehonrakennuksessa ideana ei ole, panisitteko vai ettekö... ? Porukka alkaa selittämään ketä vois nuolasta takaapäin ja ketä ei:D Tä koko tredi on mennyt jo ajat sitten raiteiltaan..
en tosiaan usko, että yksikään kehonrakentaja treenaa pantavuutensa takia. eikä käsittääkseni tuomaritkaan valitse voittajaxi sitä "pantavinta", vaikka naisellisuus toki eduksi onkin. Ja totta on, että tässä lajissa pitää kestää kritiikkiä ja arvostelua, mutta arvosteluperusteena ei ole sääntöjen mukaan panisitko. Tokko tuo Joannakaan ihan joka jätkää täältä ois pannu...että saattaa tuo tunne olla molemminpuolinen:D
Se on toki totta, että dokumentti olisi voinut olla kattavampi, eikä niin leimaava ja muistettava on sekin että kehonrakentajatkin, niinkuin muutkin ihmiset ovat yksilöitä omine persoonineen, joten se yleistettävyydestä.
ja jos se paljas peppu ja tissit myy, niin mikäs siinä, eroottisuus ja paljas iho on ihan luonnollisia asioita..ja moni taitaa tykätä vielä oudommistakin asioista kuin lihaksikkaista naisista..ja sekin on ihan ok. :thumbs:

aikamoinen teräs-barbi toi joanna oli! huh.:piis:
Mutta jollain lailla kyllä etova dokumentti...aika pintapuolista oli kerronta.Ja se joannan toive, että miehet ei pitäs häntä "seksi-objektina" oli kyllä aika..noh.. :urjo: tuli vaan mieleen, että mitäs sit pyörittää persettä webbi kamerassa (olkoonki sitte ainoa elanto...ja ihan hyvät pakarat tietysti..) ei silti kai olis pakko jos käy ahdistamaan. Mut jokainen valitkoon... olihan toi pakko katsoa, vaikka jotain tollasta osas odottaa... :D

Annie Stark sanoi:
Todellakin onnellisuutta.. Jos mun elämästä tehtäs dokumentti tyyliin kaks päivää ennen järkyttävän isoa tenttiä tai kenestä tahansa ennen tärkeää kisaa, niin olen varma ettei siitä nyt sitä kuvaa onnellisuuden tilasta saa....

Tasan totta. :thumbs:

Minusta Joannan käytös jota threadissa on haukuttu ei todellakaan ollut poikkeavaa stressaantuneelle ihmiselle. Ja normaalit ihmiset kokevat stressiä suuren paikan edessä ja purkavat sitä sitten kaupan kassoille tmv. Joanna sentään vaan kiukutteli itsekseen, ainakin dokumentin kuvissa. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom