Kyllä toi on jo helvetin sairasta menoa. Sanokaa vaan vittu miksikä kynikseksi haluatte, mutta tuossa en nää järjen hiventäkään. Ääni on ku keskiverto äijällä. Ja kasvot uskomattoman maskuliiniset, eikä ollut pelkästään tuolla Joannalla. Saahan miestenkin kehoilua kritisoida, mutta kun näitä "naisia" kritisoi niin heti aletaan itkemään myös joidenkin taholta. Ja ei tämä foorumi tainnu olla mikään naiskehoilun fanitusfoorumi kun viimeks tarkistin. Naisten kehoilu on menny paljon pahemmin yli ku miesten. Ja tää Joanna itsekin myönsi ettei hommassa ole ehkä hirveästi järkeä ja että on pakkomielle tuohon hommaan. Kyllä mä hänen työtään arvostan, todella kovia uhrauksia vaan joutuu tekeen asian takia.
Jos kerran dokumentista keskustellaan, niin kai kaikki saa ilmaista sen mielipiteensä?
Jos kerran dokumentista keskustellaan, niin kai kaikki saa ilmaista sen mielipiteensä?
Jep, saa toki. Mutta kyse olikin siitä että tässäkin thredissä käsketään suurinpiirtein painumaan #¤"%:n ne, joille tuon homman idea ei aukea. Minä itkenkin kyllä, ja olen angstinen jälkiteini. :DAnnie Stark sanoi:Itkemään? Jos te saatte kritisoida, niin eikö joku saa esittää myös muunlaisen mielipiteen? Ite oot itkijä:D