4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Kyllä toi on jo helvetin sairasta menoa. Sanokaa vaan vittu miksikä kynikseksi haluatte, mutta tuossa en nää järjen hiventäkään. Ääni on ku keskiverto äijällä. Ja kasvot uskomattoman maskuliiniset, eikä ollut pelkästään tuolla Joannalla. Saahan miestenkin kehoilua kritisoida, mutta kun näitä "naisia" kritisoi niin heti aletaan itkemään myös joidenkin taholta. Ja ei tämä foorumi tainnu olla mikään naiskehoilun fanitusfoorumi kun viimeks tarkistin. Naisten kehoilu on menny paljon pahemmin yli ku miesten. Ja tää Joanna itsekin myönsi ettei hommassa ole ehkä hirveästi järkeä ja että on pakkomielle tuohon hommaan. Kyllä mä hänen työtään arvostan, todella kovia uhrauksia vaan joutuu tekeen asian takia.

Jos kerran dokumentista keskustellaan, niin kai kaikki saa ilmaista sen mielipiteensä?
Annie Stark sanoi:
Itkemään? Jos te saatte kritisoida, niin eikö joku saa esittää myös muunlaisen mielipiteen? Ite oot itkijä:D
Jep, saa toki. Mutta kyse olikin siitä että tässäkin thredissä käsketään suurinpiirtein painumaan #¤"%:n ne, joille tuon homman idea ei aukea. Minä itkenkin kyllä, ja olen angstinen jälkiteini. :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Häh, onkos tämä vain kilpakehonrakennusfoorumi? :eek:

Lihaksista olin kateellinen, rakenne ei kyllä ollut paras dokkarin päähenkilöllä. Kovan tuön on tehnyt. Henkilökohtaisesti ei ole minunkaan unelmanainen. Kaikki kai myöntää, että aika maskuliininen tapaus.

Itkemään? Jos te saatte kritisoida, niin eikö joku saa esittää myös muunlaisen mielipiteen? Ite oot itkijä:D

Kuten sanottu, jokainen tekee elämällään mitä haluaa. Toisia miellyttää toisenlainen ulkonäkö, toisia taas toisenlainen. Se nyt on ihan normaalia. Mutta kaiken keskeltä jokainen vois kaivaa sen kunnioituksen, että joku uskaltaa elää unelmaansa..

..ja tällaisina hetkinä todellakin toivoisin, että tämä olisi pelkkä kilpakehonrakennusfoorumi...:)

Mua kyllä kiinnostaisi enemmän mielipiteet siitä kropasta kuin naaman ja äänen haukkuminen. Eivät siis kasvot ja mörinä olleet ehkä minunkaan mieleeni, mutta ei kai tässä kyse ollutkaan niistä vaan siitä kropasta. Maskuliinen naama on eri asia kuin maskuliininen ihminen ja sitä rataa, että jos sen verran saisi toivoa asiassa pysymistä. Ei tässä niitä moukarinheittäjienkään kampauksia syynätä.

BettyBlu sanoi:
Makuseikoista juuri kannattaakin kiistellä...

Nämä vastaukset pistivät miettimään, että miksi naiskehonrakentajat saavat niin valtavasti kritiikkiä tekemästään valinnastaan? Koska ei kukaan sano ylipainoisista tai huonokuntoisista ihmisistä, "hyi helve¤¤i, onpa ruma, miksi on itsensä pilannut tuolla tavalla".

Ylipainonen ihminen on sen näkönen, koska ei huolehdi terveydestään. Kehoilija pykii kaikin keinoin tohon kuosiin. Siinä on siis vissi ero. Toisekseen lihava ihminen ei ole läheskään niin erikoisen / tunteitaherättävän näköinen, kuin esim. dokumentissa esiintynyt. Tämä johtuu ehkä osittain siitäkin, että lihavia on joku 50 % väestöstä, kun isoja nais kehoilijoita on joku promillen osa.

Niin ja varmasti lihavia hakutaan. On myös eri asia todeta netissä, että joku ei ole kaunis, kuin mennä sanomaan se hänelle (älä siis vertaa näitä viestejä siihen, kun kadulla sanotaan jotain päin naamaa).

Joanna tais myös mainita dokkarissa ettei missään nimessä käytä eikä ole käyttänyt kiellettyjä aineita :lol2:

On se kova tyttö.. on!!

Katoin vuosi sitten kyseisen dokumentin, mutta heitetään nyt muutama mielipide nyt sitten tännekkin..
On siinä saanu tytöt muutaman kerran salilla heilua, ennen kun on tuommoset lihakset hankittu..:worship: Mielenkiintoinen dokumentti kokonaisuudessaan.. olisin kaivannut vähän lisää tuosta treenaamisesta kuvamateriaalia, niin näkis että millä tavalla nuo pro-tytöt vetää reenit, aikamoista pumppailuahan tuo näyttää olevan.

Vittu kun sais edes joskus tuommoset lihakset kun tällä Joannalla...:worship: ei ikinä...:wall:

Minua ärsyttää näissä dokumenteissa sellainen turha kaunistelu asioista..:curs: sanosivat suoraan että mitä "ruokaa" tähän vaaditaan ja miten se on vaikuttanut ko. treenaajaan henkisellä, kuin fyysiselläkin tasolla (no sen kyllä huomaa) ym. No toisaalta jos semmmosia dokumentteja näytettäs tv:ssä niin laijin maine olis lopullisesti kuopattu.

Onhan tämä tämmöstä iän ikuista jeesustelua, mutta sitä se on...:rolleyes:
:piis:

Jotenkin ymmärtää tätä poloista naisbodaria. Sehän on hienoa että elämässä on jokin unelma johon tekee työtä äärettömästi. Pakko vain sanoa että tekee myös itselleenkin hallaa aivan helvetisti.

Pelles sanoi:
Joanna tais myös mainita dokkarissa ettei missään nimessä käytä eikä ole käyttänyt kiellettyjä aineita :lol2:

On se kova tyttö.. on!!

Ei se kyllä mitään semmosta maininnut..:jahas:

Pelles sanoi:

On se kova tyttö.. on!!

Mun mielestä Joanna ei kieltänyt käyttävänsä. Sitä vaan ärsytti suunnattomasti se, että ku ihmiset luulee, että pelkällä roinalla tollaseen pystyy...Se vaan sanoi ettei tällaiseen aineilla päästä. Mä sain ainakin sen käsityksen, että se nimenomaan ei kieltänyt, mutta tarkoitti että tarvii vitusti tehdä töitäkin.. tai sitten missasin jonkun olennaisen kohdan..

Maija oli ko. vuonna olympiassa kolmas..

Kovat lihat oli tytöllä.Vaikka olisikin käyttänyt aineita niin silti järkyttävän työmäärän tehnyt päästäkseen tuohon kuntoon.En moralisoi mutta itse isänä ymmärrän kuitenkin vanhempienkin kantaa..

Kaikessa on ääremmäisyytensä... Useimpien silmissä se on synthol, joillekin naiskehonrakentajat ja harvemmille proteiinihormoonit. Mulla on se raja viimeistään pro-tason naiskehonrakentajissa. Lähinnä johtuu miehisistä piirteistä, joita on lääkeaineilla korostettu versus silikonitissit ja muu yltiönaisellisuus. Lihat lihana tai naiset naisina. No hard feelings. :piis:

Minusta kroppa oli hyvin vaikuttava ja hieno. Paljon on töitä tehty ja kroppa on vaivalla tehty taideteos. Sen sijaan maskuliiniset kasvot ja ääni ei minuakaan miellyttäneet, mutta kyseessä on varsin päämäärätietoinen ja kova mimmi, joten ei voi muuta kuin :worship: .

Ultimecia sanoi:
Mua kyllä kiinnostaisi enemmän mielipiteet siitä kropasta kuin naaman ja äänen haukkuminen. Eivät siis kasvot ja mörinä olleet ehkä minunkaan mieleeni, mutta ei kai tässä kyse ollutkaan niistä vaan siitä kropasta. Maskuliinen naama on eri asia kuin maskuliininen ihminen ja sitä rataa, että jos sen verran saisi toivoa asiassa pysymistä. Ei tässä niitä moukarinheittäjienkään kampauksia syynätä.

Mun silmään Joanna oli esim. voittajakolmikkoa valovuosia jäljessä yleismassassa ja varsinkin jaloissa, jotka olivat surkeat yläkroppaan nähden.

Mitä kertoo se fakta, että se silti kuvitteli voittavansa kilpailun? Eihän se voittanut edes sitä gp:tä. Vääristynyt minäkuva? Täydellinen puute katsoa kroppaansa rehellisesti?
Arnoldhan sen sanoi Total Rebuildissa: "Some people are too close to what they doing, so they can´t see theirselves. I always laugh at myself." (En varmaan muistanut oikein, mutta pointtina oli että pitää osata nauraa itselleen)

Säteelle vielä: Eli siis olihan se kroppa kova, mutta ei mitään verrattuna esim. Lehtoseen.

TheSami sanoi:
. Mutta, millainen on joanna vanhana, silikonit on jo nyt kainaloissa, ranteet paskana, maksa-arvot jne en halua edes kuulla. .
kaikkihan sitä vanhana rapistuu ja maksa kyllä toipuu/palautuu ku roippeet jättää pois.

edit: jos muuten säilyy ehjänä, mikä varmaan on aika epätodennäköistä tuolla tasolla jos pitkään hommaa jatkaa.

Ihan seksikäs muijahan toi on kun vähän stailaa. Lihaksikkaat naiset on kiihottavia :kuola:
joannathomas09.jpg

joannathomas02.jpg

joannathomas01.jpg

Mä en oo nähny naista, jolla ois liikaa lihasta, mutta toki se tolkuton roinaaminen saa naisen näyttämään mieheltä :urjo: Harmillista, kiva jos naisetkin vois ropittaa kunnolla ja säilyä silti naisen näköisinä (ja naiselta kuulostavina).

Hmm.. On niitä kyllä vieläki tyhmempiä ihmisiä muttei ehkä kovin monta. Ite laitan tuon riippuvuuden samaan kategoriaan ku huumeet ja niin kauan ko se rahansa siihen itteä myymällä tai muilla sallituilla keinoilla saa se ei oo minun ongelma.

Jos tämä ois pelkästään kilpakehonrakennusfoorumi niin vois olla Mikenki lompsa vähän nykyistä laihempi. Onneksi ei ole koska täältä saa monet ihmiset paljon apuja, eikä niitä kannusteta pilaamaan omaa elämäänsä, vaan monet jopa parantaa sitä.

neutraali sanoi:
kaikkihan sitä vanhana rapistuu ja maksa kyllä toipuu/palautuu ku roippeet jättää pois.

Siellä line upissa oli yks mummo varmaan reilusti yli 50, mutta siellähän tuo tekarit suussa irvisteli:hyper: Pointti oli vaan että millon on se oikee hetki luopua lääkkeiden käytöstä ja eikö ne ongelmat sillon iske jus pahimmin, kun keho on tottunu johonkin kemiallisesti tuotettuun, ja sitte isketään peliin kehon omat keinot, joita jostakin syytä tuntuu olevan aika vähän.. (tulipas paasattua):)

Siis neutraali tämä ei ollu sulle henk.koht:whip:

loops sanoi:
Hmm.. On niitä kyllä vieläki tyhmempiä ihmisiä muttei ehkä kovin monta. Ite laitan tuon riippuvuuden samaan kategoriaan ku huumeet ja niin kauan ko se rahansa siihen itteä myymällä tai muilla sallituilla keinoilla saa se ei oo minun ongelma.

Jos tämä ois pelkästään kilpakehonrakennusfoorumi niin vois olla Mikenki lompsa vähän nykyistä laihempi. Onneksi ei ole koska täältä saa monet ihmiset paljon apuja, eikä niitä kannusteta pilaamaan omaa elämäänsä, vaan monet jopa parantaa sitä.

Kirjoitin jo tähän pitkän vastauksen, mutta sitten huomasin aiemmista viesteistäsi sinun olevan jalkapallofani.

Mutta kysytään nyt tässäkin, että mikäli et ymmärrä kehonrankennusta eikä se kiinnosta sinua, miksi näet sen parjaamisen body-palstalla tarpeelliseksi?

Futareistahan ne varsinaiset valopäät löytyvät, mutta en silti mene aiheesta avautumaan futisforumeille.

Ja tunnetko enemmänkin näitä kilpailevia pro-bodareita, kun tunnut tuntevan heidän elämänsä kovinkin hyvin? Vai oletko tosiaan niin tyhmä että muodostat mielipiteitäsi 4D-dokkarin kautta?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom