4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Hummerivirta sanoi:
Vois kyllä katsoa. Vielä kun saisin mutsinki kattomaan niin eiköhän se taas seuraavat kolme viikkoa vahtais mun "jauhojen" käyttöä :D
:D

Pakko muistaa katsoa. Pitäsköhän laitaa kello soimaan...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tompsa sanoi:
Ja tuo nainenhan kiistää steroidien käytön :jahas:

Kiistääkö? Itse ymmärrän Joannan kommentin niin, että ihmiset kuvittelevat pelkillä lääkkeillä saavutettavan tuollaisen kunnon. Mielestäni steroidien käyttöä hän ei kiistä, korostaa vain että laji vaatii todella paljon omistautumista. Tämä siis noin vuoden vanhojen muistikuvien perusteella.

huh, hirmuset lihakset, mutta ei jumalauta. Tosta ei oo naista ku noi silikooooni tissit. Miehen ääni, miten voi ihmisen kroppa kestää noin paljo myrkkyjä.

Nyt se sen kertoi; Näin pitkälle ei pelkillä steroideilla mennä.

Jos ottais silikonit pois ja ajais pään kaljuksi, niin toi olis mies!

Ei kettu mä luulin sitä ensin äijäks ku kuulin sen äänen .

Ja kohta joku alkaa heittää paskaa niskaan että ollaan jeesustelijoita, mutta en tiedä voiko kukaan nähdä tossa enää mitään hienoa, siis ei vittu, hienot on lihakset kyllä, mutta nainen tuo ei ole.

"rasvat alhaiset, jää menkat pois" eiköhän tolla oo kroppa aika vitun sekasin muutenkin :D

Voi luoja!!Mitään en oo ottanu!Luulin et äijä puhuu,kun se hölötti!Pätevän näköinen kehonrakentajaksi sitä en kiistä...

Vois perustaa näille kauhisteleville kyniksille oman threadin, jossa voisivat käydä kauhistelemassa naiskehonrakentajia. Tota TheSaminkin avataria kun kattoo, niin voisi todeta, että vain klitta puuttuu. Vai puuttuuko?

Helvetti, jos kehonrakentajat noin kauhistuttavat, niin miksi ihminen rekisteröityy kehonrakennuspalstalle?

noni, meni siinä 10 min =)

no kato nyt jumalauta, tolla muijalla on jalkovälissä pieni kikki.

muutama ihan kaunis nainen tuolla

ja edelleen varmasti noi lihakset on mahtavat

rafael sanoi:
Vois perustaa näille kauhisteleville kyniksille oman threadin, jossa voisivat käydä kauhistelemassa naiskehonrakentajia. Tota TheSaminkin avataria kun kattoo, niin voisi todeta, että vain klitta puuttuu. Vai puuttuuko?

Helvetti, jos kehonrakentajat noin kauhistuttavat, niin miksi ihminen rekisteröityy kehonrakennuspalstalle?
GO RAFAEL!

rafael sanoi:

Monet ihmiset (minä mukaanlukien) liittyvät siksi, koska haluavat saada tietoa ja vinkkejä kuntosaliharrastukseen Suomen johtavalta kuntosalifoorumilta. Ja kyllähän erilaisia mielipiteitä saa olla ihmisten ulkonäöstä, olivat ne sitten kehonrakentajia tai ei. Entä miksei kyseisen teräsbarbien ulkonäköä sinänsä saa kommentoida; pitääkö siitä heti tehdä keskustelu kehonrakennuksesta. Itse en aio sanoa mitään mimmin kropasta, mutta naama ja ääni ovat ainakin ihan sikarumia. :urjo:

rafael sanoi:

Ei ollut klittaa kun äsken katsoin, mutta ei ole joannallakaan. isompi kalu ehkä mitä sinulla. Jos et kestä "kynisten" keskustelua niin älä lue.

Joanna on tehnyt kovan ja pitkän duunin mutta muija toi ei enään ole.

Vittu montako kertaa ton akan täytyy sanoa, että tarvitsee sijoittua kahden parhaan joukkoon päästäkseen Ms. Olympia kisaan.

edit. Maija on kyllä nätti kasvoista

Suositut

Back
Ylös Bottom