4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
villhelm sanoi:
Onko jonkun ihmisen mielestä oikeasti ihailtavaa, kun nainen puhuu möreällä äänellä ja omistaa vehkeen??

Onko niitä ohjelmia pakko katsoa jos asenne on tuollainen naisbodareita kohtaan?

Kaikki ihailee mitä haluaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ihana ohjelma :hyper: Kyllä tuo naiskehonrakennus on ainakin mun silmään niin kaunista! Harmi vaan, että sen arvostus on kovin alhaisella tasolla.. Hyvä ohjelma, josta sai taas motivaatiota!

Toki naiskehonrakennus jakaa mielipiteitä jyrkästi.. Mä henkilökohtaisesti suhtaudun siihen todella ihailevasti, ja kunnioitan naisten tekemää työtä ja valintoja. Upeaa katseltavaa! Jokainen tekee elämässään sitä mitä rakastaa.. Täällä eletään vain kerran, ja on UPEAA jos joku uskaltaa tehdä niistä omista unelmistaan totta.. oli se juttu mikä tahansa.

Mäkin katoin tota ohjelmaa mutsin kanssa. Mistäköhän johtuu, että ennen ohjelman alkua kavereilta tuli viestiä ja yks soitti että Meah sun pitää kattoo toi!!!:lol2: Kysyin et miten helvetissä toi muhun liittyy, ni kaveri vaan, öö kyllä liittyy!! Vähän ajan pääst kaveri: Sä näytit pikkutyttönä ihan samalta kun toi....!! Mua alko jo pelottaa:D Sanoin ettei oo pelkoo että haluan tuolta näyttää!

Mutsi oli hyvä kun se vaan, että ei toi oo vetäny hormooneita ollenkaan, sehän sano. Ei se oo. Sanoin sille et jooj tollaseks muijat kasvaaki jos käy salilla pelkästään..

Kunnioitettava työnteko, mutta sairasta. Liian fanaattista jos terveydellä ei ole enään mitään väliä mun mielestä.

Krago sanoi:
Pisti kyllä vituttamaan tuon Joannan vanhempien asenne lajia kohtaan. Hädin tuskin saivat itsensä veivattua katsomaan kisoja ja lopussa motivoivat puheet "Vieläkö meinasit jatkaa?"

Joo, kauheeta. On se tosi noloo vanhemmilta kun ovat huolissaan lapsensa terveydestä, ja siitä että saisivat ylipäätään lapsenlapsia.
Onhan se ihan naps vaan kun 3 pinnan rasvoissa oleva nainen pyöräyttää mukulan. Olihan siinä oikein ammattilainen joka kertoi että kunhan tuo dieetti on vain vähän aikaa ei siinä mitään.

Kumma juttu kun aina tivataan pelisilmää ääripään kommenteille mutta sitten toinen laita heilahtelee ihan ymmärtämättömyyden rajamaille.

Mielipiteitä saa olla monia, enkä vedä tähän "roina tappaa" teemaa, mutta tuohon ääripäähän ammattilaisuuden vetäminen lyhyeksi tai pitkäksi aikaa ei ole terveellistä, normaalia eikä järkevää. Miksiköhän vanhemmat on huolissaan? Ainiin, kahlitsevia persoonia ja silkkaa ymmärtämättömyyttä.

Anteeksi provoava asenne mutta tuntuu että koittaako osa psyykata itsestään kovempaa bodaria vetämällä ihan oudolla asenteella täällä. Komppaan täysin Meahia tasapainoisesta näkemyksestä, vaikka tyttö vetää asenteella ja täysillä viesteistä päätelleen.

Oli kyllä mielenkiintoinen ja hyvä dokumentti. Näytti hyvin kilpaurheilun ei niin glamourin puolen.
Ja mitä siihen saitti businekseen tulee, tyhmähän sellainen nainen olisi, joka ei ulkonäköänsä käytä hyväkseen.

Olen aina ihmetellyt että mistä ne narisevat vanhat ukot tulevat, mutta täällähän niitä näkee. Pitää joka asiaan saada oma (negatiivinen) kommentti.

neutraali sanoi:
asiaan. ihan hyvä dokkari oli mun mielestä. rankkaa niin henkisesti kuin fyysisesti tuo todellisen kehonrakentajan elämä. jännä homma kun näitä bodaus dokkareita tulee, niin vanhemmat eivät kyllä tue lapsiaan pätkääkään lajissa, vaan jopa toivovat että lapsi lopettais harrastuksen ja tekisivät lapsia ym... "normaalia". aika itsekästä ajattelua vanhempien puolelta.

Eivät noi vanhemmat tossa pahoja olleet, kyllähän ne kannusti ja kävi kisoissa kattomassa, ei oo vaikeeta uskoa että on vaikeeta kattoa kun nätillä pikku tanssijalla rupee leuka levenemään sentin vuositahtia. Mun mielestä mieluummin näin kun Joannalla kun niinkun sillä bodariviisvuotiaastaastikersalta, joka oli pari kk sitten telkkarissa.

Respectit tolle, kyllä tossa ammatissa naiset on melkosessa palkkakuopassa, kun työtä tarvitaan vähitnään yhtä paljon kun äijillä,

Harmi, kun kerkesin katsoa vain lopun dokumentista. Onneksi se on kaverilla nauhalla, että saan katsoa sen kokonaan. :)

Mutta: MINUN mielestäni noin lihaksikas nainen ei ole kaunis. Ja kun kasvot muistuttavat miestä, sekä ääni on matala, niin minulle ainakin tulee mieleen, että miksi noin rankasti täytyy ottaa..
Jokaisen oma asia, eikä kuulu minulle mitenkään, mutta saanhan minäkin asioita miettiä, ettei aivotoiminta pääse tyystin lakkaamaan. ;)

Wondadog sanoi:
Joo, kauheeta. On se tosi noloo vanhemmilta kun ovat huolissaan lapsensa terveydestä, ja siitä että saisivat ylipäätään lapsenlapsia.
Onhan se ihan naps vaan kun 3 pinnan rasvoissa oleva nainen pyöräyttää mukulan. Olihan siinä oikein ammattilainen joka kertoi että kunhan tuo dieetti on vain vähän aikaa ei siinä mitään.

Kumma juttu kun aina tivataan pelisilmää ääripään kommenteille mutta sitten toinen laita heilahtelee ihan ymmärtämättömyyden rajamaille.

Mielipiteitä saa olla monia, enkä vedä tähän "roina tappaa" teemaa, mutta tuohon ääripäähän ammattilaisuuden vetäminen lyhyeksi tai pitkäksi aikaa ei ole terveellistä, normaalia eikä järkevää. Miksiköhän vanhemmat on huolissaan? Ainiin, kahlitsevia persoonia ja silkkaa ymmärtämättömyyttä.

Olen aivan samaa mieltä. Ja minkä takia tänne ei saisi muka kirjoittaa negatiivista mielipidettä? Kaikkia ei tollanen sytytä, vielä kun tosiaan on puhe ääripäästä ja terveystasot on mitä on. Kropan lihakset lähikuvissa tosiaan näytti ihan hienoilta, mutta kun noi lihakset+toi "naisen/miehen" naama+miehen ääni+silarit sekotetaan, lopputulos ei kyllä ollut järin hemaiseva.

Hyi saatana että oli ruma. Siis, "ihan kiva haba" ja varmasti helvetinmoinen duuni tehty, mutta naamasta ja olemukseltaan muutenkin kun He-Man. Ja kuulosti siltä myös.
Hienoa, kun täälläkin foorumilla korostetaan, että halutaan elää elämäntapana fitness tai kehoilu, kun KROPPA VOI HYVIN. Mä haluaisin kuulla, miten se voi hyvin. Tuollakin naisella se oli kaikkea muuta kuin hyvinvoiva.

Ihan asiallisen oloinen dokkarihan tuo tuntui olevan, mitä nyt sivusilmällä sitä vilkuilin.

Ja sitten tähän :offtopic: lässytykseen:Kertaus oli opintojen äiti:Kuntoilu ja liikunta on terveellistä, urheilu ja etenkään huippu-urheilu ei ole.

Jotenkin tuntuu että bodari on vaan niin helppo maali, ans olla jos toisin päin, joku potari, haukkuisi kaikki ylipainoiset saastaisiksi läskeiksi :urjo: ja rynnäkköpossuiksi niin varmasti olisi polttopulloa oven takana tulossa.

Krago sanoi:
Pisti kyllä vituttamaan tuon Joannan vanhempien asenne lajia kohtaan. Hädin tuskin saivat itsensä veivattua katsomaan kisoja ja lopussa motivoivat puheet "Vieläkö meinasit jatkaa?"
Ehkäpä niitä vanhempia kiinnosti tyttärensä hyvinvointi laajemmalla skaalalla kuin ymmärrät.

Siis eihän tossa touhussa ole keskiverto ihmisen mielestä mitään järkeä. Enkä menisi sanomaan, että keskiverto ihminen on tässä asiassa kovinkaan väärässä. Kuitenkin kaikki saa bodata ja muut saa tykätä / olla tykkäämättä.

Kuitenkin pakkiksenkin lukioista suurin osa on ns. taviksia tämän asian suhteen (minä myös).

Ainakin dokumentissa ollut ihminen ei herättänyt hirveesti positiivisia viboja minkään asian suhteen. Toki monella nais bodaajalla on elämä paremmin hallussa kuin hänellä, mutta ei se silti poista tiettyjä negatiivisia juttuja, kuten doping, paskaksi menevä keho, naisellisen ulkonäön katoaminen / vähenenminen ym.

Loppupeleissähän kaikki on kuitenkin vaan ihmisen arvoista ja suhtautumisesta kiinni. Mitää "oikeeta" ja "väärää" kun ei ole olemassa, niin paha mennä sanomaan, että jonkun pitäs näyttää naiselta tai vastaavaa.

No näinhän se tahtoo olla. Muakin henkkoht esimerkiksi KUVOTTAA jotkut alipainoiset maratoonarit ihan helvetisti.tai vähemmän ja enemmän läskit kuulantyöntäjät tai moukarinheittäjät..eikä siinäkään välttämättä terveyden kanssa aina olla niin pop, mutta en mä silti käy sen alan foorumeilla niiden ulkonäköä tai tekemisiä haukkumaan. Mä osaan kuitenkin kunnioittaa niidenkin tekemää työtä, KAIKKIEN.. Oli se laji mikä tahansa, jos meinaa pärjätä, pitää tehdä uhrauksia. Toisessa lajissa ne on toisenlaisia..

Makuseikoista juuri kannattaakin kiistellä...

Nämä vastaukset pistivät miettimään, että miksi naiskehonrakentajat saavat niin valtavasti kritiikkiä tekemästään valinnastaan? Koska ei kukaan sano ylipainoisista tai huonokuntoisista ihmisistä, "hyi helve¤¤i, onpa ruma, miksi on itsensä pilannut tuolla tavalla".

W.Hill sanoi:
En uskaltais kurkata ton pikkupöksyjen sisään.

Kyseinen tätihän on myös siis alastonkuvatähti. Koska tämä ei ole k18-osio, niin en anna suoraa linkkiä, mutta vihjataan että kun laittaa etunimen ja sukunimen peräkkäin ja eteen jotkin kolme kirjainta ja perään .com, niin siellä on free tour..

Ja ei, ei ollut partaa sielläkään.

Annie Stark sanoi:
Muakin henkkoht esimerkiksi KUVOTTAA jotkut alipainoiset maratoonarit ihan helvetisti.tai vähemmän ja enemmän läskit kuulantyöntäjät tai moukarinheittäjät..
Näinpä juuri. Nämä on niitä makuasioita. ;)

Olihan tuo informatiivinen dokumentti. Sitten seuraa pari kysymystä eli oliko tosiaan sen Joannan rasvaprosentti 2.6? Ja sitten kun ne pari minuuttia ennen lavalle menoa söivät sokeripitoisia ruokia/namuja niin onko niiden tarkoitus todellakin se niin kuin kertoja luki että suonet tulee paremmin esille vai se että jaksaa tehdä töitä siellä lavalla eikä pyörry kesken kaiken? Ja vielä kun ei jaksa googlettaa niin monesko se Maija sitten loppujen lopuksi oli 2. vai 3.?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom