4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Mike sanoi:
Silikonit ovat kyllä aika tavallisia ihan taviksillakin. Kehonrakennuksessa niillä balansoidaan yläkehoa. Eli silareilla on turha lyödä bodarinaisia, lyö ennemmin tavallista mimmiä joka jostain syystä ottaa silarit. Bodareilla niillä on sentään joku tarkoitus.

Voit mennä lähimpään baariin viikonloppuna katsomaan kun pissikset vetää perseet, örveltää kännissä vahvat meikit naamassa yrittäen näyttää niin söpöltä.

Eli mikä on silikonien tarkoitus kilpabodauksessa, mulle ei oikein aukea.
Suhtaudun neutraalisti tavisten silikoneihin, eli jos joku sellaiset haluaa, niin kaikin mokomin. Tosin pallomaiset silikonit on niin epäluonnollisen näköiset, etten niistä syty. Sen sijaan bodauksessa silikonit on vastoin lajin luonnetta. Rinnat yksinkertaistetusti muodostuvat maitorauhasista ja rasvaskudoksesta. Kun kerran kilpabodauksen yksi kriteeri on kireys, eli rasvan vähäisyys kropassa, niin miksi rinnoissa pyritään "simuloimaan" rasvaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hassua että silikonit bodareilla on automaattisesti epäluonnolliset pallot, mutta taviksella neutraalit ja ihan ok. Mikä tekee kehonrakentajanaisesta erilaisen niin, että hänen ottamat kehoa balansoivat silikonit olisivat huonompi asia?

Silikonit yksinkertaisesti tasapainottavat kroppaa koska rasvan määrä menee niin alhaiseksi että rinnat katoavat. Rintalihakset eivät peity silikoneilla, joten se ei kireyteen vaikuta tippaakaan.

Miksi tavallinen tyllerö pyrkii simuloimaan lisää rasvaa kehoonsa silikonien avulla? Ja onko se jotenkin hyväksyttävämpää kuin kehonrakentajalla?

Mike sanoi:
Hassua että silikonit bodareilla on automaattisesti epäluonnolliset pallot, mutta taviksella neutraalit ja ihan ok. Mikä tekee kehonrakentajanaisesta erilaisen niin, että hänen ottamat kehoa balansoivat silikonit olisivat huonompi asia?

Silikonit yksinkertaisesti tasapainottavat kroppaa koska rasvan määrä menee niin alhaiseksi että rinnat katoavat. Rintalihakset eivät peity silikoneilla, joten se ei kireyteen vaikuta tippaakaan.

Miksi tavallinen tyllerö pyrkii simuloimaan lisää rasvaa kehoonsa silikonien avulla? Ja onko se jotenkin hyväksyttävämpää kuin kehonrakentajalla?

En missään kirjoittanut, että taviksen pallosilikonit olisivat ok. Ylisuuret, kapseloituneet silikonit ovat rumat, on ni sitten kenellä tahansa. Hyvin tehtyjä silikoneja on taas pirun vaikea erottaa oikeista rinnoista. Itselleni ei vaan mene jakeluun, mitä kilpabodarit yrittävät silikoneilla tasapainottamaan. Jos tavoitteena on tasapainottaa lihasmassan ja kireyden vaikutusta naisellisuuteen, niin miksi ei sitten saman tien laiteta perseimplantteja. Tämä saattaa kuullostaa feministipaasaukselta, mutta miksi jopa kilpabodauksessa tehdään myönnytyksiä sovinnaisten kauneusihanteiden suuntaan. Itseäni ei häiritse lainkaan, että kilpabodaajat eivät näytä tavallisilta naisilta, eikä heillä ole mitään syytä pyydellä sitä anteeksi. Silikoneista vain tulee sellainen tunne, että tätä "friikkimäisyyttä" hävetään ja sitä pyritään feidaamaan täysin lajin luonteen vastaisille keinoilla.

Dokkari oli mukavaa katseltavaa, välillä vaan oli hieman liikaa jeesustelua. Treeni kuvakset oli :rock: Kaunista katseltavaa kun täydellinen vartalo tekee töitä, esim. ylätaljaa, enemmän olisi pitänyt kuvata tyttöjä salilla. :kuola:

Ja se tummatukkainen Joannan kaveri.. :rock: :kuola: Mulle kans sellainen.:hyper:

ps.kannattaa kynäniskat olla hiljaa jos ei ole mitään asiaa.:curs:

heltro sanoi:
En missään kirjoittanut, että taviksen pallosilikonit olisivat ok. Ylisuuret, kapseloituneet silikonit ovat rumat, on ni sitten kenellä tahansa. Hyvin tehtyjä silikoneja on taas pirun vaikea erottaa oikeista rinnoista. Itselleni ei vaan mene jakeluun, mitä kilpabodarit yrittävät silikoneilla tasapainottamaan. Jos tavoitteena on tasapainottaa lihasmassan ja kireyden vaikutusta naisellisuuteen, niin miksi ei sitten saman tien laiteta perseimplantteja. Tämä saattaa kuullostaa feministipaasaukselta, mutta miksi jopa kilpabodauksessa tehdään myönnytyksiä sovinnaisten kauneusihanteiden suuntaan. Itseäni ei häiritse lainkaan, että kilpabodaajat eivät näytä tavallisilta naisilta, eikä heillä ole mitään syytä pyydellä sitä anteeksi. Silikoneista vain tulee sellainen tunne, että tätä "friikkimäisyyttä" hävetään ja sitä pyritään feidaamaan täysin lajin luonteen vastaisille keinoilla.
Sulla on pahasti nyt ajatus hakoteillä. Kehonrakentajien pakaralihakset ovat hyvin usein liian suuret, mitä implantteja sinne kaivataan? Se ei balanssia parantaisi, vaan veisi entisestään huonompaan suuntaan alapainotteiseksi.

Samoin et ymmärrä, että kisakireänä implantit näyttävät aina palloilta, mutta normaaleilla rasvoilla ne ovat ihan luonnolliset. Voit repiä kadulta jonkun taviksen ja vetää sen kireäksi, yhtälailla silikonit näyttävät luonnottomilta palloilta.

En vain ymmärrä miten ihmeessä saat silikonit assosioitua friikkimäisyyden häpeämiseen? Koita ymmärtää, että kehontakentajan pyöreät muodot paranevat entisestään implanteilla, toisin kuin tavallisella tallaajalla, jolla silikonit eivät istu välttämättä lainkaan kun ne dominoivat kehoa.

Miten sä Mike jaksat kirjoittaa? =Kuin heittäisi helmiä sioille. Mäkin meinasin kirjoittaa mut ajattelin että pitäköön mielipiteensä ja käsityksensä. Ihan liikaa olis tullu tekstiä, kun rautalangoista vääntää...;)

Mike sanoi:
Sulla on pahasti nyt ajatus hakoteillä. Kehonrakentajien pakaralihakset ovat hyvin usein liian suuret, mitä implantteja sinne kaivataan? Se ei balanssia parantaisi, vaan veisi entisestään huonompaan suuntaan alapainotteiseksi.

Samoin et ymmärrä, että kisakireänä implantit näyttävät aina palloilta, mutta normaaleilla rasvoilla ne ovat ihan luonnolliset. Voit repiä kadulta jonkun taviksen ja vetää sen kireäksi, yhtälailla silikonit näyttävät luonnottomilta palloilta.

En vain ymmärrä miten ihmeessä saat silikonit assosioitua friikkimäisyyden häpeämiseen? Koita ymmärtää, että kehontakentajan pyöreät muodot paranevat entisestään implanteilla, toisin kuin tavallisella tallaajalla, jolla silikonit eivät istu välttämättä lainkaan kun ne dominoivat kehoa.

Perseimplantti oli vain retorinen esimerkki (onko tälläista käsitettä olemassa?), sitä ei ollut tarkoitus ottaa kirjaimellisesti. Olen ymmärtänyt, että kilpabodaajan vartaloa arvioidaan kolmen pääkriteerin mukaan: lihasmassan, kireyden ja lihastasapainon perusteeella. Silikonit ei millään tavalla paranna kilpabodaajan ominaisuuksia näiden kriteerien näkökulmasta. Kukaan ei varmasti edes vitsillä ehdottaisi miesbodaajille silikoneja. Miksi siis eri kriteerit naisbodaajille? Miksi naisbodaajilla pyöretä muodot katsotaan eduksi, mutta ei miehillä? Oma epäilykseni on, että silikonit on otettu miellyttämään niitä (mies)katsojia, jotka eivät pysty arvostamaan naisbodaajia vain kilpaurheilijoina, vaan haluavat välttämättä nähdä naisbodaajat jonkinlaisina seksiobjekteina.

heltro sanoi:
Oma epäilykseni on, että silikonit on otettu miellyttämään niitä (mies)katsojia, jotka eivät pysty arvostamaan naisbodaajia vain kilpaurheilijoina, vaan haluavat välttämättä nähdä naisbodaajat jonkinlaisina seksiobjekteina.

Epäile mitä tykkäät....

Eiköhän ne silikonit ota jokainen ihan vaan itseään miellyttääkseen, ei mitään yleisössä istuvia idiootteja varten.
Ei sellaisten ihmisten arvostusta muutenkaan tarvitse.

Juu ja ei tarvitse enää vastata ja quotata mun tekstiä. En aio kirjoittaa enempää, koska seuraava posti ei olisi enää yhtään asiallinen ;) .

heltro sanoi:
Silikonit ei millään tavalla paranna kilpabodaajan ominaisuuksia näiden kriteerien näkökulmasta.
No voi herranjumala kun ne parantaa. Kehonrakennuksessa on kiellettyä käyttää toppauksia, silikonit taas ovat sallittuja. Ne parantavat balanssia ja täten tuovat myös välillisesti etua kisaajalle.

Kukaan ei varmasti edes vitsillä ehdottaisi miesbodaajille silikoneja.
Miehillä harvoin on rintoja jotka katoasivat dieetatessa.

Miksi siis eri kriteerit naisbodaajille? Miksi naisbodaajilla pyöretä muodot katsotaan eduksi, mutta ei miehillä? Oma epäilykseni on, että silikonit on otettu miellyttämään niitä (mies)katsojia, jotka eivät pysty arvostamaan naisbodaajia vain kilpaurheilijoina, vaan haluavat välttämättä nähdä naisbodaajat jonkinlaisina seksiobjekteina.
Usko nyt jo, se on yksi tapa muokata kehoaan ja balansoida pyöreitä muotoja. Jos alakerta on lihaksikas, olkapäät lihaksikkaat, niin ulkonäköä kohentaa varsin komeasti sopivan kokoiset rinnat ja ne saa silikoneilla jos ei itse sopivia omaa.

Ettei tässä nyt olisi takana oman itsetuntosi jonkinasteinen aleneminen(tarpeeton sellainen)?

Mike sanoi:
No voi herranjumala kun ne parantaa. Kehonrakennuksessa on kiellettyä käyttää toppauksia, silikonit taas ovat sallittuja. Ne parantavat balanssia ja täten tuovat myös välillisesti etua kisaajalle.

Usko nyt jo, se on yksi tapa muokata kehoaan ja balansoida pyöreitä muotoja. Jos alakerta on lihaksikas, olkapäät lihaksikkaat, niin ulkonäköä kohentaa varsin komeasti sopivan kokoiset rinnat ja ne saa silikoneilla jos ei itse sopivia omaa.

Ettei tässä nyt olisi takana oman itsetuntosi jonkinasteinen aleneminen(tarpeeton sellainen)?
Ilman viimeistä heittoa Mikelle olisi voinut antaa pisteet asiallisesta väittelystä, yleensä nettikeskustelut ennemmin tai myöhemmin muuttuvat henkilökohtaisiksi loukkauksiksi.

Mutta asiaan. Itselleni en vaan mene jakoon tämä balanssi, miten rintakehän balanssi on määritetty naisbodaajien arvostelukriteereissä? En ole tosiaankaan arvostelutuomari, joten jos joku asiaan tutustunut voisi vääntää tämän rautalangasta, niin keskustelun voi osaltani lopettaa. Maalikkojärjellä silikonit estävät ylipäätänsä arvioimasta naisbodaajien rintalihaksia, mutta kun rintalihakset on jo yläosalla peitetty, niin ehkä niitä ei edes arvioida. Neutraalista kantaa ottaen sanon, että silikonit voidaan rinnastaa silmälaseihin, koruihin ym. vastaavaan, joiden käyttö lavalla on kielletty.

Ja tosiaan, jos tämä(kin) keskustelu menee henkilökohtaisuuksiin, niin hyppään mielelläni pois.

Mike sanoi:

Minusta silikonit pitäisi bodauksessa kieltää tai rajoittaa ainakin kokoa. Jos koko kisa perustuu kehon muotojen arvosteluun, ei ole mitään järkeä että kroppaan saa/pitää leikata implantteja pärjätäkseen kun rasvat ei riitä. Siinä on vain älytön ristiriita kun pitää olla toisaalta rasvaton mutta tissit on rasvaa ja niitäkin pitäisi olla. Eikö se olisi sama laittaa myös lantioimplantit?

Taasen yksi asia joka vieroittaa tavikset kehonrakennuksesta. Kroppaa leikataan, doupataan ja ruskistetaan mutta kuitenkin puhutaan vain kovasta treenistä. Juupajuu...

Mä en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Jos joku haluaa silikonitissit, oli kilpakehoilija tai ei, mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä. Se on aika henkilökohtainen juttu.. Ja mun mielestä täysin ymmärrettävää, että kun rasvaprosentti on niin alhainen, että omia tissejä ei ole enää jäljellä, että haluaa tisulit takas. Ainakin mulle tissit on tosi tärkeä osa mun omaa kokemusta seksuaalisuudestani ja naisellisuudestani ja viihtyvyydestä.. Mä en todellakaan ymmärrä tämän yhden keskustelijan ajatuksia.. Mutta eipä siinä, eihän kaikki vai kumitisseistä tykätä.. Niinkuin itsekin sanoit, et ole kehonrakennustuomari, ja hyvä niin.. Eiköhän jokaisella ole omat syynsä hankkia uudet tissit, oli ne mitkä tahansa..

Ja mikä helvetin juttu tuo on, että silikonit pitäs kieltää ..jeps.. että semmosta! Kuunnelkaa oikeesti, mitä te kirjotatte. HYVÄ JUMALA, EI NIITÄ TISSEJÄ SIELLÄ ARVOSTELLA! Ei ne tissit sitä kisamenestystä tuo, eikä ne sitä poista. Olen sata varma, ettei kukaan noita tissejä ota sen takia, että niillä pärjäis kisoissa. Se balanssi mitä ne tuo kisapoliittisestikkin, on vain oheishyöty. Tai mikäli mistään hyödystä voidaan edes puhua. On varmasti mukava keksiä aina uusia hauskoja argumentteja omille mielipiteilleen kun hypätään väittelyyn mukaan. Mutta miettikääs välillä, miten naurettaviksi ne paikoin menee :D

Nämä menee aina henkilökohtaisuuksiin. Aina on joku mielipide, joka koskettaa jotakin lukijaa. Oletko itse ajatellut, että tätäkin keskustelua lukee moni moni kehokisaaja, moni moni silikonitissinen tyttö.. Mutta se siitä. Tämä keskustelu todellakin käy epämiellyttäväksi, aiheessa ei oo varsinaisesti pysytty aikoihin, ja jotkut kun eivät edes halua ymmärtää, mitä toiset tarkoittavat..Mut eipä siinä.. jutellaan:thumbs:

Go Annie go Annie..:whip:

Aivan samaa mieltä. Eipä kenelläkään naisella ole rinnassa kokoa, kun rasvat ovat alle 5%. Ja eihän nainen näytä naiselta kisa kireenä jos ei ole rintoja ja siksi jotkut laittavat silikoni, laittavathan normaali ihmisetkin silikoneja jenkeissä jne.

BTW toi olisi todella hieno pakkaus jos naama olisi naisennäköinen.:D

heltro sanoi:
Ilman viimeistä heittoa Mikelle olisi voinut antaa pisteet asiallisesta väittelystä, yleensä nettikeskustelut ennemmin tai myöhemmin muuttuvat henkilökohtaisiksi loukkauksiksi.

Mutta asiaan. Itselleni en vaan mene jakoon tämä balanssi, miten rintakehän balanssi on määritetty naisbodaajien arvostelukriteereissä? En ole tosiaankaan arvostelutuomari, joten jos joku asiaan tutustunut voisi vääntää tämän rautalangasta, niin keskustelun voi osaltani lopettaa. Maalikkojärjellä silikonit estävät ylipäätänsä arvioimasta naisbodaajien rintalihaksia, mutta kun rintalihakset on jo yläosalla peitetty, niin ehkä niitä ei edes arvioida. Neutraalista kantaa ottaen sanon, että silikonit voidaan rinnastaa silmälaseihin, koruihin ym. vastaavaan, joiden käyttö lavalla on kielletty.

Ja tosiaan, jos tämä(kin) keskustelu menee henkilökohtaisuuksiin, niin hyppään mielelläni pois.

Sulla on siis varaa kirjoitella, että kisaavat mimmit häpeävät friikkimäisyyttään ja muokkaavat luonnottomasti kehoaan, mutta jos sinun itsetuntoosi kajoaa kysymyksellä, niin olet välittömästi heittämässä käsijarrua päälle?

Miten silikonit estävät arvioimasta naisen rintalihaksia?

MsOlympia2003.jpg

photo101.jpg

Annie Stark sanoi:
Mä en ymmärrä mikä siinä on niin vaikeaa. Jos joku haluaa silikonitissit, oli kilpakehoilija tai ei, mikä siinä on niin vaikeaa hyväksyä. Se on aika henkilökohtainen juttu.. Ja mun mielestä täysin ymmärrettävää, että kun rasvaprosentti on niin alhainen, että omia tissejä ei ole enää jäljellä, että haluaa tisulit takas. Ainakin mulle tissit on tosi tärkeä osa mun omaa kokemusta seksuaalisuudestani ja naisellisuudestani ja viihtyvyydestä.. Mä en todellakaan ymmärrä tämän yhden keskustelijan ajatuksia.. Mutta eipä siinä, eihän kaikki vai kumitisseistä tykätä.. Niinkuin itsekin sanoit, et ole kehonrakennustuomari, ja hyvä niin.. Eiköhän jokaisella ole omat syynsä hankkia uudet tissit, oli ne mitkä tahansa..

Ja mikä helvetin juttu tuo on, että silikonit pitäs kieltää ..jeps.. että semmosta! Kuunnelkaa oikeesti, mitä te kirjotatte. HYVÄ JUMALA, EI NIITÄ TISSEJÄ SIELLÄ ARVOSTELLA!

Nämä menee aina henkilökohtaisuuksiin. Aina on joku mielipide, joka koskettaa jotakin lukiaa. Oletko itse ajatellut, että tätäkin keskustelua lukee moni moni kehokisaaja, moni moni silikonitissinen tyttö.. Mutta se siitä. Tämä keskustelu todellakin käy epämiellyttäväksi, aiheessa ei oo varsinaisesti pysytty aikoihin, ja jotkut kun eivät edes halua ymmärtää, mitä toiset tarkoittavat..Mut eipä siinä.. jutellaan:thumbs:

Missää vaiheessa ei todellakaan ollut tarkoitus loukata ketään, vaan yksinkertaisesti keskustella asiallisesti silikoneista naisbodauksessa. Jos halu silikoneihin tulee itse kilpailijoiden puolelta ja niiden ei katsota häiritsevän arvostelua, niin mikä minä olen näitä bodaajia arvostelemaan. Tuntuu vain epäreilulta niitä naisbodaajia kohtaan, jotka eivät silikoneja halua ottaa, jos se kuitenkin johtaa huonompaan menestykseen.

..Ei, ei ne silikonit sitä menestystä tuo. Mä oon takuu varma siitä, että jos on lihoiltaan, kireydeltään, malliltaan, muodoiltaan, symmetrialtaan, kehonbalanssiltaan ja muutenkin kehonrakennuksen eliittiä, niin pärjää takuulla.. oli silikonitissejä tai ei.

Ei tästä nyt varmasti kukaan ole loukkaantunut. Mutta tarkotin vain, että aina nämä jollakin tapaa ovat jollekkin henkilökohtaisia, puhuttiinpa aiheesta mistä hyvänsä. Elä sinä poika höpsi.. tai käyn ottamassa pari litraa lisätissiä, nännit nikkelistä, ja tukehdutan sut niihin :D

Voi elämän kevät kun tämä yksi jaksaa. Kun kyse on kehonrakentajasta, niin kovin todennäköistä on täydellisyyden tavoittelu. Jotkut haluavat kehonsa olevan kaikinpuolin tasapainoinen ja hommaavat silikonit. Tämä parantaa yleisvaikutelmaa koko kehoa katsottaessa ja voi subjektiivisesti vaikuttaa myös tuomareiden päätökseen kun kyse kuitenkin on inhimillisesti arvosteltavasta lajista.

Mike sanoi:
Sulla on siis varaa kirjoitella, että kisaavat mimmit häpeävät friikkimäisyyttään ja muokkaavat luonnottomasti kehoaan, mutta jos sinun itsetuntoosi kajoaa kysymyksellä, niin olet välittömästi heittämässä käsijarrua päälle?

Miten silikonit estävät arvioimasta naisen rintalihaksia?

Missään en kirjoitanut, että naisbodaajat häpeavät friikkimäisyyttä ja muokkaavat luonnottomasti kehoa. Koko pointti omassa kirjoittelussa on ollut, että silikonit eivät ole edistä bodauksen tavoitteiden saavuttamista. Mutta jos pyöreät muodot ovat osa naisbodausta, niin sitten arvostelukriteerit ovat eri miehillä ja naisilla. Oma moka kun en tarkemmin ole sääntöihin perehtynyt.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom