4D: Teräsbarbie (tiistaina 2.5.)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jissen
  • Aloitettu Aloitettu
Annie Stark sanoi:
..Ei, ei ne silikonit sitä menestystä tuo. Mä oon takuu varma siitä, että jos on lihoiltaan, kireydeltään, malliltaan, muodoiltaan, symmetrialtaan, kehonbalanssiltaan ja muutenkin kehonrakennuksen eliittiä, niin pärjää takuulla.. oli silikonitissejä tai ei.

Ei tästä nyt varmasti kukaan ole loukkaantunut. Mutta tarkotin vain, että aina nämä jollakin tapaa ovat jollekkin henkilökohtaisia, puhuttiinpa aiheesta mistä hyvänsä. Elä sinä poika höpsi.. tai käyn ottamassa pari litraa lisätissiä, nännit nikkelistä, ja tukehdutan sut niihin :D

Asia selvä ja omalta osaltani loppuunkäsitelty, myönnetään tappio tässä väittelyssä, kun itse naisbodaajilta tulee vihreää valoa silikonien puolesta. Ja mitä tohon jälkimmäiseen ehdotukseen tulee, niin en usko tyttöystäväni tästä ehdotuksesta pitävän. Pitää kuitenkin varmistaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oli kyllä iha hyvä dokumentti, mä ainaki tykkäsin :)

Tunnelman pilas eksyminen kyseisen naisen kotisivuille :D

En tiedä kilpabodauksesta tuon taivaallista, mutta luulisin, että ne silikonit on niitä Joannan kotisivujen jäseniä varten (25$/kk) ja ehkä Joannaa itse varten.

Bodaustuomarit kokeneina näkee muskelit niiden tissien läpi?

Josef sanoi:
En tiedä kilpabodauksesta tuon taivaallista, mutta luulisin, että ne silikonit on niitä Joannan kotisivujen jäseniä varten (25$/kk) ja ehkä Joannaa itse varten.

Bodaustuomarit kokeneina näkee muskelit niiden tissien läpi?

Lues pari viimesintä sivua, niin saat selville ton muskelipointin. Siellä on esimerkki kuvat kyllä:thumbs:

Siis olenko mä yksin mielipiteeni kanssa, että tuo Joanna ei ollut esteettisesti parhaimman näköinen naisbodari eikä lähelläkään? Tuo tumma tyttö jonka kuvat Mike postasi oli paljon "oikeamman" näköinen. Joanna oli siis (sori ruma kommentti) ihan jonkun amatööribodarimiehen näköinen, joka oli ottanut vähän liikaa kuuria liian nopeasti ja ottanut vähän liian isot silikonit korostaakseen naisellista puoltaan?

Mike on oikeessa siinä että paremmin silikonit toimivat kehonrakentajattarilla, joiden kropassa on kaikki muukin isoa, kuin viihdejulkisuudesta enemmän tuttu tyyli D-F kupit langanlaihalla mallilla (Jordan/Katie Price, Anna Nicole Smith keveimmillään, Janita Janatuinen - Lolo Ferrari ?)

se tumma tyttö oli ja on Lenda Murray,7 kertainen Ms. Olympia (tämä siis teille jotka ette tienneet)

juha79 sanoi:
:eek: siis se Joannan treenikaveriko? Ei saatana ollu varmasti..:)

Oli, oli. Se oli vaan ottanu kuurin michaeljackson-pillereitä.

Ei se Joannan treenikaveri vaan
VelttoV sanoi:
Tuo tumma tyttö jonka kuvat Mike postasi
:)

paksi sanoi:
Onko rinnat ainoa paikka, johon sääntöjen mukaan saa laittaa silikoonia? Vai rokotetaanko siitäkin pisteissä?
Ei rintoja arvostella naiskehonrakennuksessa. Rinnat peitetään bikineillä! C'moon, erikseen märkäpaita ja tissikisat! Kuka nyt laittaisi silikonia minnekään muualle kuin rintoihin, kun nimenomaan kireyttä ja erottuvuutta haetaan dieetillä?

Bisley sanoi:
Kuka nyt laittaisi silikonia minnekään muualle kuin rintoihin, kun nimenomaan kireyttä ja erottuvuutta haetaan dieetillä?
Lantioon? Nehän lisäisi naisellista muotoa figuuriin.

Erikoisen näköinen tyttö, mutta minun mielestäni hirmu sympaattinen, jotenkin ärhäkkään hauras, niin oudolta sanayhdistelmältä kuin tuo kuulostaakin. Sitä paitsi ohjelma oli hyvin tehty. Mitähän hänelle nykyään kuuluu?

Löytääkö joku kuvia siitä ensimmäisissä kisoissa vilahtaneesta hevosnaamasta jolla oli pingispallon kokoiset sieraimet?

Bisley sanoi:
Ei rintoja arvostella naiskehonrakennuksessa. Rinnat peitetään bikineillä! C'moon, erikseen märkäpaita ja tissikisat! Kuka nyt laittaisi silikonia minnekään muualle kuin rintoihin, kun nimenomaan kireyttä ja erottuvuutta haetaan dieetillä?

Siksipä juuri kysyinkin, kun laitetaanhan Syntholiakin vaikka sekään ei lisää kireyttä. Kasvatta vaan kokoa.

Voikohan silikonia laittaa lihaksen alle? Kyselee humalainen epätietoinen :)

Syntholin ja silikonin "laittaminen" on kaksi täysin eri asiaa! Synthol injektoidaan lihakseen ja silikoni-implantit siirretään kirurgisesti joko lihaksen päälle tai alle. Leikkausarvet näkyy, joten tuskin kukaan kilpailija laittaa silikoni-implantteja hauiksiin tai pohkeisiin, kun synthol ajaa asian huomattavasti paremmin ja ilman arpia.

Ratu sanoi:
Lenda Murray on 8 x Ms.Olympia.
joo,nii muuten onkin...no yks sinne tai tänne :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom