Kuinka monta tuntia viikossa te liikutte?
Salitreeniä tulee noin 3 tuntia viikossa + päälle koirien ulkoilutukset hissukseen kävellen. Päivässä koirien kanssa liikkumiseen < 60 min.
Oompas mä laiska....
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka monta tuntia viikossa te liikutte?
Originally posted by Ozzy
Kokeilepa http://www.mtv3.fi/ohjelmat/45min_2003/jaksot.shtml?194267 (vaatii vissiin Real Playerin)
Originally posted by Fiona
Kuinka monta tuntia viikossa te liikutte? Mun täytyy nyt häpeäkseni tunnustaa, että 50 h viikossa jää multa saavuttamatta.. Älkää silti alkako hyljeksiä mua tai antako banneja, pliis :itku:
Vakavasti: Liikuntaa tulee viikossa ehkä noin 10 h, joista puolet aerobista ja puolet kuntosalia. Eli keskimäärin joka arkipäivä 2 h. Viikonloppuisin teen melko raskasta fyysistä työtä, jossa kävellään käytännössä katsoen koko ajan, ja reippaasti. Jos viikonlopun työn laskee mukaan, liikuntaa tulee siis noin 20 h viikossa.
Väitänpä, että 15 - 20 h viikossa alkaa olla maksimi ihmiselle, joka on kokopäivätyössä.
Originally posted by Helie
Kato se on se ORTOREKSIA. Varo, ettet sinäkin sairastu.:arvi:
Originally posted by Hippa
Tuolle tytölle se on kuitenkin ammatti ja elinkeino, joten kyse ei ole sairaudesta tai edes pakkomielteestä.
Täysin samaa mieltä! Löysempää menoa saa hake tosissaan. Ehkä se sit vaan on niin että ne fitnesstrenditietoiset ovat kuntosalilla rääkkäämässä itseään eivätkä baarissa imemässä tupakansavua ja viinaa. Mulla jää ainakin baarireissut melko vähiin vuodessa; kisojen jälkeen juhlitaan aina ja synttäreitä on mukava bilettää, mutta that's it.Originally posted by MsFleetside
En ymmärrä, mistä ihmeestä ne ohjelmantekijät olivat saaneet päähänsä, että meneillään olisi joku fitness-trendi. En mä ainakaan ole huomannut mitään sinne päinkään viittaavaa. Musta toi kaduilla roikkuva nuoriso ei vois enää veltomman näköistä sakkia olla.
Ja kesällä sen varsinkin huomaa, kun vaatteet on vähissä, miten löllöperseet hyllyvät lantiofarkuissa ja niiden ja napapaidan väliin jää kauheet vatsamakkarat, tai sitten on niitä laihoja läskejä. Mutta missä ne kaikki jäntevät ja lihaksikkaat sporttivartalot luuraa? Vai onko tää trendi niin tuore, että tulokset näkyvät vasta ensi kesänä? Epäilen.
Originally posted by cartman74
Salitreeniä noin 4-5.h, ja aerobista noin 6-8h/vko.
Originally posted by Tiukkis
Toki JOS asia on niin, että lapset ovat siellä vanhempiensa pakottamana ja motiivina on ulkonäölliset seikat niin sitten se on tottakai aivan persiistä.
Entä jos asia onkin niin, että lapset haluavat salille, koska siellä on kivaa (ei kovin vakavalta menolta mielestäni näyttänyt) ja vanhemmat haluavat viedä lapsensa sinne, koska siellä saa liikuntaa turvallisessa ympäristössä (<-- lienee ihan pätevä argumentti suurkaupungeissa?) Vaihtoehtona voi olla, että lapset istuvat kotona pelaamassa tietokoneella tai vastaavaa. TOKI parempi vaihtoehto olisi se, että vanhemmat lähtisivät lapsen kanssa ulos, mutta nykyisinhän kaikilla on niiiin kiire eikä moiseen ole (muka) aikaa :(
Täälläkin on varmasti punttaajia joiden lapset ovat innoissaan isänsä/äitinsä lajista ja haluavat "treenata" mukana. Monikin antaa tällöin lapselle kilon painot ja antaa tämän tehdä pystypunnerrusta tms. äiskän/iskän vieressä. Tässäkään ainakaan moni meistä (tavan tallaaja on kai eri juttu) ei näe mitään pahaa? Olenkin vähän yllättynyt, että täälläkin paheksutaan tuota lasten sali -juttua.
Itse olen samaa mieltä
Höh, en tainnutkaan osua muurahaispesään :DSamaa mieltä ollaan..
Höh, en tainnutkaan osua muurahaispesään :D
Lisään vielä, että kyllähän lapsia viedään todella nuorena aloittamaan vaikka telinevoimistelun, baletin tai lätkän harrastaminen eikä tätä tietenkään kukaan paheksu !