45 Minuuttia TÄNÄÄN "Naisen ihannekeho sai lihakset"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
:offtopic: : Kuka huomasi siinä dokkarin pätkässä jossa kuvattiin salilta, kun joku kynäniska teki hauiskääntöjä huivi päässä ja aurinkolasit silmillä :lol2:
(kuka tunnustaa päässeensä telkkariin..?)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by sintti
Musta tää maailmanmeno on pikkuisen omituista kun tärkeintä on se miltä näyttää, eikä se mitä oikeasti on. Kukaan ei tunnu harrastavan urheilua (rinnastan nyt liikunnan ja urheilun) enää urheilun itsensä takia, siis että tavoittelisi maksimaalista suorituskykyä,
Sama tympii muakin joskus. Ulkonäkö = EVVK niin kauan, kun en haise pahalta ja päällä on suunnilleen puhtaat ja ehjät vaatteet eikä läsää ole jokinorsun verran. Ulkonäkö pysyy em. (mielestäni aika rennoissa) raameissa suht helposti, kun vaan mitä tahansa liikuntaa harrastaa säännöllisesti (ei hampaat irvessä repien välttämättä, ainakaan aina :D) ja syö edes jotensakin terveellisesti. Ainiin, ja käy suihkussa ja pyykkää. :D Täten voin keskittyä liikuntaharrastuksissani ja elämässäni yleensäkin aivan muuhun (kuin ulkonäköön), kuten esim. henkisen ja fyysisen suorituskyvyn kohentamiseen, sosiaaliseen kanssakäymiseen ja näiden kautta mielen tasapainon ja jopa onnellisuuden ylläpitämiseen. Toki em. tavoitteet ovat varmaan monella pakkislaisella(kin) yhteydessä ulkonäköön, minulla eivät ainakaan tietoisesti.

baithöwei

huomasko kukaan sitä tytsää joka teki kulmasoutua käsipainolla..... meni tosi oikein:confused: tekiköhän se sitä liikettä käsille vai selälle?????

Eikö kukaan ihan oikeasti opeta niille ihmisille miten ne liikkeet tehdään... vai eikö ne vaan kuuntele ja katsele mitä niille opetetaan ???????? :wall:

No joo, mun beibe on käynyt bodypumpissa ja
kertoo, että siellä tehtävät liikkeet poikkeavat
salilla tehdyistä..

Mä vähän epäilen kyllä tuota 40-50 viikkotunnin "treenimäärää". Mahtaa olla laskettu vähän yläkanttiin ja otettu kaikki mahdollinen mukaan. Eli esim. 45 minuutin aerobic-tunti laskettu yhdeksi (60 min) tunniksi ja niin edelleen. Meinaan vaan että huippukestävyysurheilijatkaan eivät harjoittele kuin korkeintaan 20-30 tuntia viikossa.

Originally posted by pexxi
No joo, mun beibe on käynyt bodypumpissa ja
kertoo, että siellä tehtävät liikkeet poikkeavat
salilla tehdyistä..

Joo no varmaan tehään.

Mutta tämä kyseinen likka oli kontillaan penkin päällä ja kiskoi 2 kg:n käsipainoa " mukamas" tehden ilmeisesti kaiketi kulmasoutua.... mitä tekemistä sillä on bodypumpin kanssa...

(Antenni mutta mulla on jotain patoutumia niitä immeisiä kohtaan jotka tekee liikkeet ihan päin persettä ja opettaa vielä toisiakin.....):wanha:

Originally posted by iivili
Sama tympii muakin joskus. Ulkonäkö = EVVK niin kauan, kun en haise pahalta ja päällä on suunnilleen puhtaat ja ehjät vaatteet eikä läsää ole jokinorsun verran.

Ja mä taas oon ihan toisenlainen tapaus. AINA pitää ainakin yrittää näyttää hyvältä. Mihinkään en ikinä lähde jos hiukset ei oo laitettu. Postia hakiessakin pitää olla ainakin pipo päässä jos hiukset ei oo hyvin. Ja mähän olisin ihan hysteerinen jos läski kertyis mulle helposti. Vatsalihasten pitää näkyä ainakin jotenkin.
Tiedän, mulla on ongelmia.

Ittee kiinnostas oikiasti et mitenkä tuo "päähenkilö" pitää lihasmassaansa kasassa reenamalla 50 tuntia viikossa ilman että alkaa näyttämään kestävyysjuoksijalta? Kuitenkin kun näytti mun silmään sillä sitä lihaakin kertyneen. Ja jos se vielä on tuolloin 50 reenituntinsa aikana nuo lihaksensakin hankkinu niin kaipaisin kyllä itekin neuvoa miten se onnistuu kun yhdistetään aika rankka aerobinen/anaerobinen reeni ja puntti.

Mutta enpä kyllä tiiä yhtään mitä kaikkee tuohon reenimäärään on laskettu mukaan ja hatunnosto kun jaksaa nuin paljon touhuta.

Joskus kuullu sanottavan, että kuka tahansa pystyy reenaamaan paljon, mutta harva osaa reenata oikein. Ite kallistun varmaankin aina tuonne ensimmäiseen vaihtoehtoon mutta jos sitä joskus oppis tuon oikeankin tavan kun tarpeeksi kauan kämmentää.

Huvitti kun haastattelivat tuota naista vapaa-ajallaan niin oli tuulipuku päällä juoksentelemassa pitkin mehtiä. Ensin töissä 7-8 tuntia spinnig:kiä, aerobicciä ja muita hommia ja sit kun pääsee töistä kotiin niin lähtee lenkille :confused:

Täytyy kyllä vain :worship: tuommoiselle kuka tuota jaksaa tehdä noin. :thumbs: Oli ihan "kiva" kroppa naisella, ei ollut turhia rasvoja päässyt kertymään.

Samassa 45min ohjelmassa englannissa about 7 vuotias tyttö teki ylätaljaa (tai vastaavaa) salilla ja pennut aloittivat tosiaan "kuntosalilla" käynnin 2-vuotiaina, koska vanhemmat halusivat lapsilleen paremman tulevaisuuden paremman ulkonäön avulla, pistää ihan :curs: tuommoinen touhu. Aika sairasta hommaa

Originally posted by Jonny
Samassa 45min ohjelmassa englannissa about 7 vuotias tyttö teki ylätaljaa (tai vastaavaa) salilla ja pennut aloittivat tosiaan "kuntosalilla" käynnin 2-vuotiaina, koska vanhemmat halusivat lapsilleen paremman tulevaisuuden paremman ulkonäön avulla, pistää ihan :curs: tuommoinen touhu. Aika sairasta hommaa

Tottahan tuo on. Hyvällä kropalla saa paljon.
Tai ainakin naiset. Vanhempien miesten avulla.

Originally posted by sintti
Mä vähän epäilen kyllä tuota 40-50 viikkotunnin "treenimäärää". Mahtaa olla laskettu vähän yläkanttiin ja otettu kaikki mahdollinen mukaan. Eli esim. 45 minuutin aerobic-tunti laskettu yhdeksi (60 min) tunniksi ja niin edelleen. Meinaan vaan että huippukestävyysurheilijatkaan eivät harjoittele kuin korkeintaan 20-30 tuntia viikossa.

Minäkin ihmettelin tuota tuntimäärää. Pakko siinä on olla mukana myös jotain vatsapeppu-muokkauksia, pace-ohjauksia ja muita sellaisia tunteja, joissa ohjaaja ei joudu niin koville. Ei ne kaikki voi olla mitään korkeatehoisia spinningejä tmv.

Nyt alkaa treenaaminenkin olla sairaus
-------------------------------------------------

:offtopic:
On muuten eittämättä totta että tätä tuputetaan joka puolella. Olin monta vuotta sitten nuorempana käymässä serkun luona (taisin muutaman vkon siinä asuskella) Treenaamiseni, ruokavalion noudattaminén, aerobiset jne. mitä reeniiin kuuluu, kaikki tietävät aiheuttivat sen, että mua oltiin kuskaamassa terapiaan ja kovin oltiin huolestuneita hyvinvoinnistani. Lähinnä syyttelivät itsetunnon puutteesta ja muista vastaavista käytöshäiriöistä.
Yrittivät tosissaan saada mua lopettaa treenamisen...siinä vaihessa otti tämä poika jalat alle.

Jotenkin tuollainen aiheuttaa:wall:

Originally posted by rocket
Järjestänkö treffit;) Hansu on työkaverini. Ja niin symppis sellainen.:haart: And what a body....noooou...
Jopa naisenakin kuolaan.:nolo:
Harmi etten töiden takia nähny dogumenttia, vain kuvaukset. Taitaa kyllä aika hyvin kuntosali+muu siihen liittyvä aktiviteetti saada jo osaa nuoren ihmisen vartalon ihannekuvassa. Ihan jees juttu. I like:)

Nyt just alkoi harmittamaan, että pääsi menemään ohi silmien ko.doc.
:(

Originally posted by Fiona
45 minuuttia - ohjelman mainoksessa sanottiin jotain, että lihaksia halutaan nykyään jopa niin kiihkeästi, että harjoittelutunteja tulee viikossa yli 50!! Huh. Niinpä niin, tulossa luultavasti hyvin kärjistävä ja marginaaliporukkaa esittelevä pätkä.

Ja kaikkihan tietää, että lihas kasvaa levossa?!?

Taannoinen työkaveri sanoi laittamattomasti: "Sanovat että lihas kasvaa levossa ja sehän on vale! Minä oon jo neljä vuotta levänny eikä mikään oo kasvanu" :kippis1:

En ymmärrä, mistä ihmeestä ne ohjelmantekijät olivat saaneet päähänsä, että meneillään olisi joku fitness-trendi. En mä ainakaan ole huomannut mitään sinne päinkään viittaavaa. Musta toi kaduilla roikkuva nuoriso ei vois enää veltomman näköistä sakkia olla.

Ja kesällä sen varsinkin huomaa, kun vaatteet on vähissä, miten löllöperseet hyllyvät lantiofarkuissa ja niiden ja napapaidan väliin jää kauheet vatsamakkarat, tai sitten on niitä laihoja läskejä. Mutta missä ne kaikki jäntevät ja lihaksikkaat sporttivartalot luuraa? Vai onko tää trendi niin tuore, että tulokset näkyvät vasta ensi kesänä? Epäilen.

Kuinka monta tuntia viikossa te liikutte? Mun täytyy nyt häpeäkseni tunnustaa, että 50 h viikossa jää multa saavuttamatta.. Älkää silti alkako hyljeksiä mua tai antako banneja, pliis :itku:

Vakavasti: Liikuntaa tulee viikossa ehkä noin 10 h, joista puolet aerobista ja puolet kuntosalia. Eli keskimäärin joka arkipäivä 2 h. Viikonloppuisin teen melko raskasta fyysistä työtä, jossa kävellään käytännössä katsoen koko ajan, ja reippaasti. Jos viikonlopun työn laskee mukaan, liikuntaa tulee siis noin 20 h viikossa.

Väitänpä, että 15 - 20 h viikossa alkaa olla maksimi ihmiselle, joka on kokopäivätyössä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom