45 Minuuttia TÄNÄÄN "Naisen ihannekeho sai lihakset"

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Musta tää maailmanmeno on pikkuisen omituista kun tärkeintä on se miltä näyttää (se aerobic-muijakin sanoi että haluaa näyttää kestävyysurheilijalta eikä sprintteriltä), eikä se mitä oikeasti on. Kukaan ei tunnu harrastavan urheilua (rinnastan nyt liikunnan ja urheilun) enää urheilun itsensä takia, siis että tavoittelisi maksimaalista suorituskykyä, vaan saadakseen unelmiensa vartalon :confused: Okei, täälläkin on varmasti monia jotka bodaavat että näyttäisivät paremmilta. En tuomitse, mutta varmaan aika harvat tämän palstan lukijat käyvät salilla vain ja ainoastaan ulkonäön perässä, vaan urheilu saattaa olla jopa kivaakin kun ei mieti koko aikaa pelkästään sitä että miltäköhän mä nyt mahdankaan näyttää :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei mimmissä mitään vikaa mutta koko pätkä tuntui olevan tehty asenteella "tämmöiseksi on nykynaisten meininki nyt mennyt voi voi voi tämäkin tyttö voi voi".

Ei siihen olisi kai voinutkaan ottaa haastateltavaksi jotain typykkää joka olisi tilittänyt tyyliin "no mä käyn kolme neljä kertaa viikossa reilun tunnin salilla ja pyrin syömään suht terveellisesti" -- kun tuollaista ei olisi voinut sohvaperuna kuitata olankohautuksella että friikki mikä friikki, niin sehän olisi ollut sangen kamalaa.

- JjP

Itse en tuota juttua katsonut, mutta täältä lukemien juttujen perusteella ihmettelen sitä että mikä ihme siinä on perkele että telkkarista ei tule oikeastaan IKINÄ mitään järkevää/todenmukaista voimailuun liittyvää asiaa (paitsi joskus todella harvoin jotain kisoja tai kisakoosteita). Onko kaikki muistakin urheilulajeista/asioista esitetyt dokkarit/ohjelmat yhtä valheellisia ja muokattu kansaa miellyttäviksi? Mie e ymmärrä. :lazkinouseepoistynnyristä:

Originally posted by Konsta
Parasta antia olikin kyseistä juttua varten haastateltu 23v liikunnanohjaaja nainen(joka ainakin asennoitumiseltaan miellytti minua).

:offtopic:

Tollasen liikunnanohjaajan kun löytäis jostain, ni omat päivät poikamiehenä saattais olla luetut :lol2:

Järjestänkö treffit;) Hansu on työkaverini. Ja niin symppis sellainen.:haart: And what a body....noooou...
Jopa naisenakin kuolaan.:nolo:
Harmi etten töiden takia nähny dogumenttia, vain kuvaukset. Taitaa kyllä aika hyvin kuntosali+muu siihen liittyvä aktiviteetti saada jo osaa nuoren ihmisen vartalon ihannekuvassa. Ihan jees juttu. I like:)

Originally posted by sintti
...Okei, täälläkin on varmasti monia jotka bodaavat että näyttäisivät paremmilta. En tuomitse, mutta varmaan aika harvat tämän palstan lukijat käyvät salilla vain ja ainoastaan ulkonäön perässä, vaan urheilu saattaa olla jopa kivaakin kun ei mieti koko aikaa pelkästään sitä että miltäköhän mä nyt mahdankaan näyttää...
Tunnustaudun tähän kuolevien dinosaurusten joukkoon! Olkoon että on kivaa kun näyttää hyväkuntoiselta, mutta tällä pärstäkertoimella ei mitkään maailman bodyt auta! :D Myönnän että salilla käymisen aloitin juuri ulkonäön takia, mutta joskus lukion aikana suhtautuminen muuttui. Nykyään jahtaan enää hyviä tuloksia ja hyvää mieltä ja farkkuja joihin sekä perseeni että vatsani mahtuvat yhtäaikaa.

Olihan sillä naikkosella hyvät habat :worship: !

Rispektiä tollaselle harjotusmäärälle, multa hajois pää.. Ja muutkin paikat :D

Originally posted by rocket
Järjestänkö treffit;) Hansu on työkaverini. Ja niin symppis sellainen.:haart: And what a body....noooou...
Harmi etten töiden takia nähny dogumenttia, vain kuvaukset. Taitaa kyllä aika hyvin kuntosali+muu siihen liittyvä aktiviteetti saada jo osaa nuoren ihmisen vartalon ihannekuvassa. Ihan jees juttu. I like:)
Jos Konsta ei huoli niin mua kiinnostais nähdä se mimmi luonnossa. Meinaan hauislähikuva oli aika vakuuttava... minkäköhän kokoinen se oikeasti on?

Se kestävyysurheilijakommentti oli kyllä aika hauska.

Oi, jos minäkin vielä joskus saisin Haile Gebrselassien käsivarret.
:kuola:
:0:

Originally posted by gotto

Oi, jos minäkin vielä joskus saisin Haile Gebrselassien käsivarret.
:kuola:
:0:

Älä kotto heitä kirvestä kaivoon, vaikka massiviisethan noi on:
worlds111.jpg

Originally posted by rocket

Kuule, kuulostaa niin hyvältä idealta!
Voidaan sitte treffeillä ottaa kilpaa satasen lähtöjä ja juosta puolimaratooneja :lol2: Ei vainen!
Mutta!
Voit järjestää mulle elämäni joululahjan tai ainaki sähköposti-osoitteen :love:

Mielestäni oli ihan asiallisesti tehty pätkä ja kertoi nykytilanteesta hyvin. Kyseessä ei ollut bodauksesta/voimanostosta kertova dokkari vaan miten naiset harrastavat nykyään liikuntaa, jotta näyttäisivät urheilullisilta ja siten kauneusihanne on muuttunut. Ihmetyttää miksi pitää vaan periaatteen vuoksi tuomita kaikki tuollaiset dokumenttipätkät? Hyvä vaan, että tulee telkusta enemmän juttua kuntoilusta ja sitä myöten asenteet salillakin käymiseen muuttuu. Vaikka tuossa ei nyt niinkään salitreenia käsitelty, mutta hyvä tuokin. Tuota se tietääkseni on useimmilla tytöillä/naisilla "kuntosalilla" käyminen.

Itseltä ainakin:thumbs: sille ohjaajalle, jos vetää 7 tuntia jumppaa päivässä niin varmasti on kroppa lujilla.

Sillä airopikohjaaja tytskällä oli ihan kivat habat joo, mutta niillä muilla oli kyllä pelkät jänteet. Ja mun mielestä Madonna ei kyllä ole kovin "lihaksikas", mutta ne vähät mitä sillä on erottuu sitäkin paremmin.

Mize,

Tässä mitään tuomita. Ihan ilman ennakkoluuloja katsoin mutta jossain vaiheessa alkoi tuntua että nyt esitetään asiat siinä valossa, että katsokaa nyt tätäkin kahjoa kuin se itseään rääkkää.

Jos nainen ei ole keskiverto tynnyri, niin sitten se on anorektikko. Tai bulimikko. Tai sitten se urheilee itsensä hengiltä. Eikä sillä ole omia ajatuksia ollenkaan-- Hollywoodin trendien perässä juostaan Calista Flockhart- lookista Madonnaan ilman mitään välimuotoja.

...eiku...

- JjP

Ihan jees osio oli toi Naisen ihannekeho-juttu.
Pirteä tytsi haastateltavana, mutta ohjelman yleissävy kuitenkin hieman tuomitseva...
Mutta ne kuusivuotiaat salilla....ei saatana...aargh:curs:

No tuo ohjelma oli nyt aikalailla mitä arvata saattoi, likka kyllä varmasti fyysiseti paremmassa kunnossa kuin moni muu täällä, mutta mulla on isommat hauikset kun sillä..... no joo se siitä

( hatunnostoinen asia jos meinaa seikkailu-urheilun pariin lähteä on meinaa todella rankkaa, ja tunnustan etten jaksaisi vetää 70 tuntia tommosta hypeä viikottain )

Koittakaa ymmärtää että muut immeiset ns. tavalliset pulliaiset eivät liiku ihan samoissa sfääreissä kuin se OSA meistä joka treenaa TODELLA kovaa ja haluaa kasvattaa ihan oikeasti ISOT lihakset.

Normaali ihminen ei todellakaan pidä jay cutleria esikuvanaan tai Fitness naista, saatikka sitten nasipuolista kehonrakentajaa esikuvanaan.
"Virtasen Mairen" mielestä J'lo on jänteikäs ja Karita Tuomola jo sangen lihaksikas.

Tosin minusta on hyvä jos tuo ohjelma sai edes 10 % ihmisistä tai naisista lähtemään salille tai jumppaan.
Olen jo aivan kyllästynyt noihin huuhaa dokkareihin jotka eivät valitettavasti tarjoa minulle mitään. Ensi kerralla vaihdan kanavaa.

Tämä nyt oli mun mielipiteeni, älkää murhatko

salille kaikki mars mars :whip:

Viivin kanssa aikasta lailla samoilla linjoilla!

Huvittavinta oli se, että päästarana jutussa oli nainen joka liikkuu 40-50 tuntia viikossa ja nykyään toitotetaan sellaisen olevan sairaus. Joku ehkä kutsuisi tätä tyyppiä liikuntariippuvaiseksi ja tämä riippuvaisuushan on luokiteltu sairaudeksi.
Jos siis kyseessä olisi ollut tavallinen pulliainen joka liikkuu noin paljon niin hänet olisi passitettu hoitoon, mutta tämä tytsy kun oli airopikohjaaja niin kukaan ei kiinnitä liikunnan hurjaan määrään mitään huomiota. Toki harrastuksensa kullakin! Ja hatunnosto sellaisille jotka tuollaista jaksaa ilman muita "sivuoireita".

Ja vielä yksi huono esimerkki jutussa vilahti. Naikkonen oli ohjannut jo useamman tunnin päivän aikana kunnes hän viimein salin kylmäkaapista otti energiajuoman evääksi. Sain sellaisen käsityksen että se oli varmaankin aamupalan lisäksi seuraava ateria, tervettä??????

Musta tää maailmanmeno on pikkuisen omituista kun tärkeintä on se miltä näyttää (se aerobic-muijakin sanoi että haluaa näyttää kestävyysurheilijalta eikä sprintteriltä), eikä se mitä oikeasti on. Kukaan ei tunnu harrastavan urheilua (rinnastan nyt liikunnan ja urheilun) enää urheilun itsensä takia, siis että tavoittelisi maksimaalista suorituskykyä, vaan saadakseen unelmiensa vartalon Okei, täälläkin on varmasti monia jotka bodaavat että näyttäisivät paremmilta. En tuomitse, mutta varmaan aika harvat tämän palstan lukijat käyvät salilla vain ja ainoastaan ulkonäön perässä, vaan urheilu saattaa olla jopa kivaakin kun ei mieti koko aikaa pelkästään sitä että miltäköhän mä nyt mahdankaan näyttää

Totta! Ulkonäkö rules nykyään. Suhteellisen terveellä pohjalla kuitenkin ollaan vielä, jos kuntoilee ulkonäön vuoksi, jos verrataan siihen, että läskiä siirretään ulkonäön vuoksi paikasta A paikkaan B siten, että paikat A ja B ovat samassa kehossa.

Itse urheilen pelkästään suorituskyvyn vuoksi. Täällä joku kirjoittikin, että hänen kasvojaan mikään kroppa pelasta. Minuun pätee tuo sama. Salilla mun ulkonäkö ei merkitse minulle mitään. Sen verran kiinnitän huomiota ulkonäkööni, että töihin lähtiessä kampaan hiukseni ja laitan puhtaat vaatteet päälle, mutta salilla en tee sarjaakaan liikettä, että näyttäisin paremmalta.

Originally posted by maxmussel
T
Mutta, silti :david: :wall: :david: :down: :curs:

Ennen en pitänyt näistä hymiöistä mutta nykyään hihittelen kun nä onkin ruvennu olemaan hauskoja... :4: :nolo:

Sitä vaan ihmettelin, että tunnuttiin luokiteltavan suuri harjoittelumäärä sairaudeksi. Ennen vanhaan varmasti monen metsurin homma oli rankkaa, tuntimäärät ihan samat, ja kukaan ei leimannut hulluksi. Ihailtiin vaan kuinka vahva ja sitkeä on. (rinnastan työhön, koska tyttö kans teki pääasiassa työtään?) Nyt alkaa treenaaminenkin olla sairaus, silloinkin kun puolet treenistä tulee työnpuolesta jolloin vedetään reippaasti mutta ei täysiä. Ja tuskinpa Holmenikaan EM mitaliaan poimi treenaamalla 3 tuntia viikossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom