Tuolla treenijaolla en ainakaan itse saisi selkäpäivänä täysiä tehoja irti, jalat ja selkä kun ovat isoja lihasryhmiä jotka tulee reenattua isoilla romuilla. Jos tuo olis viikkorunko, niin ainakin selkä ja käsipäivä vaihtais paikkaa.
Nii. Mutkun kädet ei saa olla tiistaina kipeet koska ne joutuu silloin koville, eikä selkä saa olla torstaina kipee koska se taas puolestaan on silloin kovilla... Tai no oikeestaan vaan alaselkä on torstaina tärkee ettei se oo millään muotoa jumissa... En mä tiedä meneekö ne lihakset niin kipeiks että se haittaa muita treenejä, mutta toisaalta jos aikoo tehdä yhtään semmosilla painoilla että tuntuu niin kyllä mun kokemuksella seuraavana päivänä ois ihan hyvä jättää ko. lihasryhmä suhteellisen rauhaan. Entäpä jos vaihtais lauantain ja sunnuntain järjestystä? Lauantaina ei periaatteessa oo väliä mitä teen koska muut harrasteet tulee ennen salia. Jos sunnuntaina tarvin hyvää jalkakuntoa muualla niin sitte voin jättää jalat vaikka tekemättä, ne on ihan hyvässä kunnossa muutenkin ja saa viikon aikana aika paljon runtua.