Ajattelin ruveta käymään salilla 8 vuoden tauon jälkeen. Itse asiassa 8 vuotta taukoa kaikesta liikunnasta.
Rikkinäisillä olkapäillä, mutta silti yritän kahdesti viikkoon salille koko kroppa aina läpi. Ei jaksa vanhana enää mitään useampi-jakoisia. Raskaita perusliikkeitä yksi per lihasryhmä.
Sen verran mukavuudenhaluinen olen, että kyykkyä en enää ala, mutta mave kyllä menee.
Treenijako tulee menemään suurin piirtein näin:
Pv1:
Käsipainopenkki
Leuanveto leveä myötäote
Dippi
Maastanosto
Hauikset tangolla
Jalkarässi kapealla
Pohjenosto istuen
Pv2:
Käsipainopenkki
Leuanveto leveä myötäote
Ojentajatalja
Kulmasoutu
Jalkaprässi leveä
Hauikset istuen taljassa
Pohjenousu seisten
Molemmista olkapäistä AC-nivel revennyt, joten saa nähdä, miten pystyy tehdä. Penkkipunnerrus tangolla on paha, joten korvaan sen käsipainoilla. Dippikin on tosi hankala, mutta kun olen siitä aina tykännyt, niin ajattelin, että vajaita toistoja onnistuisi tehdä. Se oli aikanaan oma bravuuri, 50kg lisäpainoilla vyöllä tein kaseja. Leuanvedossakin meni silloin nuorena 25kg lisäpainoilla 10 toistoa. Pystypunnerrusta ja vipunostoja en uskalla edes kokeilla. Vähän siistin ruokavaliota jokapäiväisestä herkuttelusta, vähennän kaljaa, lisään protskuja ja pari kävelyä viikkoon, niin veikkaan, että toukokuussa olen taas keskivertopakkislaista kovemmassa kunnossa ;)