Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ite lähtisin ehkä tossa tilanteessa tekemään kultaista kuusikkoa... http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=39774 mites pitkään oot treenannut vai ootko ollenkaan?
G6 ei taida ihan toimia jos on mahdollisuuksia käydä salilla vain kahdesti viikossa.
Tavoitteista riippuen teet sarjoja ja toistoja, raskaimmat liikkeet ensin ja kevyimmät jälkeen.
Varmaan kannattaa kasata noita massaliikkeitä kuten vetoja, kyykkyjä, penkkiä, leuanvetoja, mahdollisesti dippejä ja pystypunnerruksia ja väsäillä niistä joku über setti jonka jaksat ja pystyt tekemään viikossa vain kahdesti.
Miksi vain kahdesti viikossa? Onnenluku?
Itse olen myös 1-jakoisen kannalla jos pääsee vain kahdesti viikossa salille. Threadin aloittajalle voisi toi arskan kuusikko sopia ihan hyvin tai sitten mikä tahansa muu 1-jakoinen jos toi ei jostain syystä miellytä.no kyllähän se yksjakonen kahesti viikossa on mun mielestä parempi ku kaksjakonen kerran läpi... Ainakaan ite en saa tarpeeksi ärsykettä, jos treenaan lihasryhmän vaan kerran viikossa. Sillon kun itellä on ollu tiukkaa aikataulun kanssa niin oon vetäny (kun tiiän että kerkeen 2 kertaa vaan salille) yksjakosella.
ihan hyvin onnistuu
teet vaikkapa
penkki
leuat
kyykky
niskantakaapunnerrus
keskivartalo eli vatsoja/kylkiä
teet viikon ensimmäisessä reenissä kaksi ekaa liikettä kovaa ja toiset kevyemmin ja toinen reeni toisinpäin
otat vaikkapa jonkun voimailuohjelman jota sovellat esim 5x5 sopii tuohon vallan hyvin jolloin toisena päivänä sitten nopeutta nuo kevyemmät
ohjelmaan monipuolisuutta saat vaihtelemalla liikkeitä pitkällä aikavälillä kuitenkin niin että olet aina kehittynyt ohjelmassasi olevassa liikkeessä
mielestäni turha tehdä tuota sen monimutkaisemmaksi ja alkaa vetää jotain kahden tunnin reenejä vaan näin saat pidettyä harjoitusajat siinä alle tunnissa
Selälle vielä joku leuanveto tms.eli teen vaikka 2 kertaa viikossa tälläsen : pystypunnerrus , penkki , haukkari tangolla , ojentaja M- tangolla , mave , prässi ? ..vai millasia te ehdottaisitte ?
Ehkäpä siinä ei olekaan sen takia kyykkyä,kun on mave?prässin korvaisin kyykyllä ja saatana jos jaksat vääntää kovia sarjoja mavessa penkissä ja kyykyssä samana päivänä niin olet tartsani :P
eli teen vaikka 2 kertaa viikossa tälläsen : pystypunnerrus , penkki , haukkari tangolla , ojentaja M- tangolla , mave , prässi ? ..vai millasia te ehdottaisitte ?
prässin korvaisin kyykyllä ja saatana jos jaksat vääntää kovia sarjoja mavessa penkissä ja kyykyssä samana päivänä niin olet tartsani :P
no tuo nyt on ainakin ihan paska
kyykky, mave, etukyykky
penkki, vinopenkki, dippi
niskantakaapunnerrus, pystypunnerrus kp/tanko
leuanveto, kulmasoutu
tuossa joitakin hyviä liikkeitä joista kannattaa valita
voit toki vemputtaa niitä narujakin pari sarjaa sinne reenin loppuun kun tiedän että kuitenkin haluat eipä sillä taida juurikaan merkitystä olla