Ihan kuinka vaan,kuitenkin se kova työ on aina tuottanut parhaimmat tulokset.no sittenhän ei oo etureisille mitää :O ..ja juu , voi aika hikistä olla ..parempia ehdotuksia odotellessa..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihan kuinka vaan,kuitenkin se kova työ on aina tuottanut parhaimmat tulokset.no sittenhän ei oo etureisille mitää :O ..ja juu , voi aika hikistä olla ..parempia ehdotuksia odotellessa..
En tiä meinasiks mua mut mitäs tossa mun ehdottamas on vikana? niija tosiaa tekniikat kuntoo jos et jo hallitte..:piis:Jos vaikka hakisit niitä vinkkejä joltain asiansa osaavalta. Täällä tulee mitä ihmeellisimpiä huuteluja, ja joka tapauksessa joku joka osaa voisi tarkistaa sun tekniikoita siellä salilla.
Miksi ei toimisi..?Eli siis joka toinen viikko tulis tota toista yks enemmän? Toimisko tällanen? Haluaisin vaihtelua
no sittenhän ei oo etureisille mitää :O ..ja juu , voi aika hikistä olla ..parempia ehdotuksia odotellessa..
1.
Kyykky
Penkki
Kulmasoutu
Niskantakaa punnerrus
Hauiskääntö tangolla
Istumaannousu (ilman tukea)
2.
Etukyykky
Pystypunnerrus
Maastaveto
Kapea penkki
Vasarakääntö
Istumaannousu kierrolla (ilman tukea)
1.
Kyykky
Penkki
Kulmasoutu
Niskantakaa punnerrus
Hauiskääntö tangolla
2.
Etukyykky
Pystypunnerrus
Maastaveto
Kapea penkki
Vasarakääntö
Istumaannousu kierrolla (ilman tukea)
ja mitä eroa on niskantakaa punnerruksella ja pystypunnerrukselal ?
Ite oon miettiny et jos vetäisin sillee vähä oudosti, eli periaattees 2-jakosel, toisaalta taas ei.
Eli siis joka toinen viikko tulis tota toista yks enemmän? Toimisko tällanen? Haluaisin vaihtelua
mihin ton MAVEn pitäis vaikuttaa , kun en tie teenkö sen oikein ?
Pääasiassa koko kroppaan vaikuttaa, mut eniten siinä töitä kuitenkin taitaa tehdä jalat (takareidet suurimman työn) ja selkä.
1.
Kyykky
Penkki
Kulmasoutu
Niskantakaa punnerrus
Hauiskääntö tangolla
2.
Etukyykky
Pystypunnerrus
Maastaveto
Kapea penkki