Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oukki doukki. Millasta toistomäärää teet? Entäs erikoistekniikat?
Ylätaljalla sit. Kannattaa kuitenkin treenata tota leuanvetoa aluksi vaikka negatiivisilla toistoilla (Googlaa jos et tiedä) kunnes saat sen pari-kolme tavallista leukaa menemään. Leuanveto on kuitenkin hyvä liikeTosta alotuspostauksesta... Millä voi leuanvedot korvata kun eihän niitä mene yhtäkään?
Olisko tällane jako hyvä?
Selkä, jalat
Muu yläkroppa
Moro. Oon 18v 180cm/78kg ja tässä oon nyt yhteensä 2 vuotta treenannu ja viimesen vuoden niin, että syömiset ollu kunnossa ja liikkeetkin ovat hyvin hallussa ja gainsitki ollu ihan kohtuulliset. Tavoitteena siis lihasmassan kasvatus ja bulkilla tullaan olemaan vielä varmasti niin pitkälle kunnes rasvakerros rupee olee sen mukane et tarvii kiristellä. Oon kuitenki miettiny et kuinka paljon 2-jakosella on varaa pelata volyymilla, onko teidän mielestä tossa liikaa volyymiä? Tätä ohjelmaa kohta 4kk tahkonnu ja palautumisessa kestäny yleensä päivä tai max 2. Niin ja voimapäivään oon heittäny noita flaisseja rinnalle koska rinta tällä hetkellä ehkä heikoin osa eikä tunnu ottavan lihaa vaikka tekniikat kyllä
TOISTOT:
1a&1b: 5-8
2a&1b: 8-15
1a VOIMA
Kyykky 4-5x
Penkki 4-5x
(Pec-deck/cable flyes 3x8-15)
Pystypunnerrus 4x
Ranskalainen punnerrus 4x
Vatsat
1b VOIMA
Maastaveto 5x