Pystyttekö suosittelemaan jotain 2 jakosta alle puolivuotta salilla käyneelle?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kelpaisiko tämän keskusteluketjun ensimmäisessä viestissä oleva?Pystyttekö suosittelemaan jotain 2 jakosta alle puolivuotta salilla käyneelle?
Kelpaisiko tämän keskusteluketjun ensimmäisessä viestissä oleva?
Kyllä se näyttää hyvältä, mutta ajattelin jos muun 184 sivun joukossa sattuisi olemaan jotain muuta yleisesti hyvänä pidettynä ohjelmaa :D
Kyllä se näyttää hyvältä, mutta ajattelin jos muun 184 sivun joukossa sattuisi olemaan jotain muuta yleisesti hyvänä pidettynä ohjelmaa :D
Pitkän 1-jakokauden jälkeen tekisi mieli koittaa välillä 2-jakoista ja aloituspostin ohjelma vaikuttaa liikkevalikoimaltaan hyvältä, mutta... sopiiko tuo kolme kertaa viikossa treenaavalle? Taukoa tulisi kuitenkin aina yksittäiseen liikeeseen 9-10 päivää, mikä tuntuu pitkältä - olkoonkin että lihasryhmä saisi rasitusta tuota tiheämmin vaihtoehtoisista liikkeistä.
Hei, olisiko jollain apua tähän. Aloitin salilla käymisen siinä toukokuussa 2013, eli nyt jo hyvin päälle puoli vuotta sitten ja oon käyttänyt tätä etusivulla olevaa elaston ohjelmaa siitä asti. Kehitystä on tullut hyvin alusta asti paitsi penkki on nyt jämähtänyt. Viime marraskuussa olin lähes kokonaan pois salilta, mutta heti sen jälkeen on taas käyty lähes kokoajan ton 4 kertaa viikossa ohjelman mukaan. Täytyi tietysti laskea painoja jonkun verran mutta nyt on ihan ok mallissa taas ja hyvin menee, paitsi penkki. Penkin kehitys oli hyvä alussa sen 4-5kk ajan jonka jälkeen se on jämähtänyt. Luin tätä threadia http://www.pakkotoisto.com/aloittelijoiden-osio/120603-penkkitulos-jamahtanyt/ mutta en tiedä mihin kohtaan ohjelmaa laittaisin, niin haluaisin nyt kysyä teiltä kokeneemmilta että onko tämä normaalia että se on vähän niinkuin pysähtynyt, ja kannattaisiko minun lisätä penkkipäiviä tonne väliin ja siinä tapauksessa mihin kohtaan olis hyvä. Kun tosiaan se on nyt yhtenä kertana viikossa. ? Kiitos!
Miksi treenaat juuri 3 kertaa viikossa?
Enempään ei yksinkertaisesti ole aikaa.
Kysäistään nyt varmuuden vuoksi, mutta meneekö ihan harakoille/ketuiksi, jos tässä etusivun ohjelmassa tekee jalkaprässin sijalla myös 1a treenin kyykyn? Kyykky tulisi siis 2 kertaa viikkoon ja itse olen tehnyt sen 5x5 tyyliin. Ei vain tunnu toi jalkaprässi omalta liikkeelta, muutenkin noi ''laitteet'' ei oo jotenkin lähellä mun sydäntä.
Ja sitten kysymys/pohdiskelua, ei varsinaisesti tähän ohjelmaan liittyen, mutta onko muilla ollut ongelmia jalkojen palautumisessa? Itse siis kyykkään 2x viikkoon, niin kovaa kuin jaksan, ~1toisto varastoon, joskus failureen jos on jäädäkseen pohjille. Sitten Mave+ SJMV/jalkojen koukistukset. Muuta liikuntaa on päivittäinen kävely/pyöräily, noin 3-10km päivässä. Kendotreenit 2x viikkoon ~1.5-2h kerrallaan. Myöskin jos vain aikaa on, niin ajelen vielä maastopyörällä minkä jaksan, noin 1-2h ajelua. Joo, ja siis tässä selostuksessa siis ideana, että kun välillä tuntuu kintut niin maanperkuleen kipeiltä, ihan vain kävellä, myöskin voimat ihan loppu välillä, kun rupeaa pienetkin mäet hapottamaan pyörällä ja yliopistolle ajaminen ~2km tekee tuskaa. Että onko tää vaan palautumisen puutetta? Ja onko mitään mitä tolle voisi oikein tehdä, pitäisikö ruveta pitämään ainakin yksi ihan lepopäivä viikkoon?
eka päivä 1-jakoinen voimpainotteisesti ja loput 2 kertaa 2jakoisella bodypainotteisesti heikkouksia paikkaillen? Itse tykkään treenata usein jaksoja tuolla tavalla.
Terve! Mitä mieltä olette kehityksestä?
Aloitin kuukausi sitten tekemään 2-jakoisella ohjelmalla ja kehitys on ollut seuraava:
Penkki -> 50kg 3x8 ja nyt 60kg 3x8
Syväkyykky -> 65kg 3x8 ja nyt 80kg 3x8
Hauista olen tehnyt ala-taljalla johon lisää 5-7,5kg sarjapainoon
Ojentaja taljalla ja siihen 7,5-10kg.
Ylä-talja selälle: 55kg 3x8 ja nyt 70kg 3x8
Pituus ja paino ennen: 172/64
Pituus ja paino nyt: 172/71