16v tuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xym
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
billmaier :

Miten sulla on penkin loppuojennus 160kg ja normaali penkki vain 100kg ?

kuulostaa kyllä uskomattomalta tuo 160kg:eek:

ps. mullakin on penkki enkka tasan 100, pitäisköhän koittaa tuota loppuojennusta 160llä??ties vaikka tuliskin:D:D

Hieman omia tuloksia:
Kyykky salilla 172,5kg, kisoissa 165kg
Penkki salilla 100kg, kisoissa 87,5kg:D
Maastaveto 195kg
Yhteistulos 447,5kg
Penkin loppuojennus (10cm) 160kg
vedon loppuojennus (10cm) 260kg

Ja ikää oli siis 16v. Painoa 85kg ja pituutta 184cm.

Melko komeet loppuojennuspainot :david:

Mä saan hauiskäännöstä 50 kilon kässärillä ekat 2 cm..

tässä on omia tuloksiani, olen 175 cm ja 79 kg, olen käynyt epäsäännöllisesti kavereiden kanssa salilla kokeilemassa sitä bodaajan elämää :)

penkki: 80kg
mave: 110 kg
kyykky: 110 kg

ihmettelen kyllä tota kyykky ja mave - tuloksia iteki koska en ole oikein niitä ikinä treenannu kun ollaan kavereiden kanssa puntil käyty, lieneekö sitten vaan hyvät geenit? :eek: rupeen kyllä salilla säännöllisesti käymään, jahka koristreeneiltä ehdin.. ;)

tässä on omia tuloksiani, olen 175 cm ja 79 kg, olen käynyt epäsäännöllisesti kavereiden kanssa salilla kokeilemassa sitä bodaajan elämää :)

penkki: 80kg
mave: 110 kg
kyykky: 110 kg

ihmettelen kyllä tota kyykky ja mave - tuloksia iteki koska en ole oikein niitä ikinä treenannu kun ollaan kavereiden kanssa puntil käyty, lieneekö sitten vaan hyvät geenit? :eek: rupeen kyllä salilla säännöllisesti käymään, jahka koristreeneiltä ehdin.. ;)

Kun penkkikin on noin hyvä, niin mave ei tosiaan ole siihen verrattuna "kova". Vaikka nämä eivät mitenkään toisiinsa vaikuta. Ihan hyvät tulokset kyllä :) Kyykky on hyvä:thumbs:

Elikkä toi 160kg on nostettu Power Rack:issä. Vein sinne penkin ja laitoin kannattimet samalle korkeudelle kuin tavallisessa penkissä. Sitten turvaraudat reikä alemmas niin että nostomatkasta tulee noin 10cm.

Elikkä toi 160kg on nostettu Power Rack:issä. Vein sinne penkin ja laitoin kannattimet samalle korkeudelle kuin tavallisessa penkissä. Sitten turvaraudat reikä alemmas niin että nostomatkasta tulee noin 10cm.

Siin on oikkarit iha hyväs kunnos ;)

Omat tulokset:
Penkki 110
Kyykky 150 x 5
Mave: varmaa sais joku 140 kerran, en oo maksimeit kokeillu

Hyvät tulokset noi ainaki mun mielestä on. riippuu tietenki paljon nostit ku alotit?

ite oon 17v 180cm 75 kg ja nostan penkistä n. 60kg ja puol vuotta treenannu (suurin osa ajasta kyllä todella paskalla treeniohjelmalla) mutta 6kk sitten penkistä nousi alle 40kg ja ruumiinpaino 60kg

Aika kova mä oon 13v nostan penkistä 75kg oon 170cm 65kg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tänää vedossa otin 180kg*2 ja 190kg*1...Kolme viikkoa taukoa salilla käynnistä, ja silti veto enkkaan 10kg lisää. Penkki ei kulje yhtää, 90kg*8, 100kg*5, 110kg*5, 120*3...raskasta. Kyykkyä ja jullea nimellisillä painoilla.

PS: Ehkä tuo veto johtuu siitä kun morsiammen laitoin uutena vuotena :D

Voi varmaan rakentavaa kommenttiakin heittää, katsoja määristä päätellen sitä pätkää kyllä katsotaan..

toi veto meni mun mielest ihan suht hyvin, ei siin tekniikka mikään huono ollut, mutta toi mave.... tuli sellanen fiilis et sulta menis alaselkä paskaks:eek:

Hasselhof: Mää otin rauhassa sen tangon alas :) Oli pikkulapsia salilla, kuten videoista näky. Eij jaksa kuunnella valituksia, kun lasten vanhemmat valittaa...tosin voishan sitä sanoa että vittuako kakaroitas tänne tuot, mutta en jaksa alkaa tappelemaan. Ja kiitos onnittelusta :)

Back
Ylös Bottom