billmaier :
Miten sulla on penkin loppuojennus 160kg ja normaali penkki vain 100kg ?
Miten sulla on penkin loppuojennus 160kg ja normaali penkki vain 100kg ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hieman omia tuloksia:
Kyykky salilla 172,5kg, kisoissa 165kg
Penkki salilla 100kg, kisoissa 87,5kg:D
Maastaveto 195kg
Yhteistulos 447,5kg
Penkin loppuojennus (10cm) 160kg
vedon loppuojennus (10cm) 260kg
Ja ikää oli siis 16v. Painoa 85kg ja pituutta 184cm.
tässä on omia tuloksiani, olen 175 cm ja 79 kg, olen käynyt epäsäännöllisesti kavereiden kanssa salilla kokeilemassa sitä bodaajan elämää
penkki: 80kg
mave: 110 kg
kyykky: 110 kg
ihmettelen kyllä tota kyykky ja mave - tuloksia iteki koska en ole oikein niitä ikinä treenannu kun ollaan kavereiden kanssa puntil käyty, lieneekö sitten vaan hyvät geenit? rupeen kyllä salilla säännöllisesti käymään, jahka koristreeneiltä ehdin.. ;)
Elikkä toi 160kg on nostettu Power Rack:issä. Vein sinne penkin ja laitoin kannattimet samalle korkeudelle kuin tavallisessa penkissä. Sitten turvaraudat reikä alemmas niin että nostomatkasta tulee noin 10cm.
Hyvät tulokset noi ainaki mun mielestä on. riippuu tietenki paljon nostit ku alotit?
ite oon 17v 180cm 75 kg ja nostan penkistä n. 60kg ja puol vuotta treenannu (suurin osa ajasta kyllä todella paskalla treeniohjelmalla) mutta 6kk sitten penkistä nousi alle 40kg ja ruumiinpaino 60kg
toi veto meni mun mielest ihan suht hyvin, ei siin tekniikka mikään huono ollut, mutta toi mave.... tuli sellanen fiilis et sulta menis alaselkä paskaks
Jotenkin oli niin oudosti sanottu, kyseessä kumminkin sama liike. No so not, jatkakaa:piis:Battle: Max oli pistänyt videoiden nimiksi "veto 180*2" ja "mave 190".