16v tuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xym
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikää 15, tänä vuonna 16 tulee nii kaippa näihi raameihi mahtuu.

raw-penkki n.100kg
raw-mave 140kg x 4
raw-kyykky n.120kg (tulloo vähä jäljes toistaseks)
pystypunnerrus käsipainoilla 24kg x10
Hauis tangolla 40kg 2x10

mitat: ~170cm/~70kg

Vaikka olenkin jo 17-vuotta niin vastaan.

Penkki: Merkistä ilman paitaa 125
Mave: 200
Pohjakyykky: 170
kyykky n90astetta: 180:(

2,5vuotta olen käynyt salilla

Huh huh kaikki on hyviä penassa, paitsi minä. Toisaalta kukaan muu täällä ei varmasti oo dietannu ekana 25kg pure läskii ennen kuin lihasta alkanu kasvattamaan.

Penkki: 6*65
Mave: 6*100
Kyykky: 6*90

Niin ja mavea ja kyykkyä vapaalla tangolla oon teny jotain alle 10 kertaa koko elämässäni joten siinä syys miksi noi on noi surkeita, muta Hack-kyykyssä o 6*110+kelkka joka painaa jotain 30kg, kulmasoutuu menee joku 6-8 80. Tosin mulle ihan sama mitä nostan kunhan lihakset huutaa show me some mercy, mutta totean tähän ytimekkäästiä OH HELL NO!

No, laitan itekki tänne näitä tuloksen tynkiä.
Reeniä melkein 6kk

Penkki: 80kg
Kyykky: 160kg
Mave: 155kg

Painoa on 72kg tällä hetkellä ja pituutta 183..
Penkki ärsyttää kun se ei tahdo nousta.. Osaako joku sanoa muuten kun teen penkkiä niin vasemassa kyynärpäässä poksuu jokin. Se ei koske, ainakaan vielä, lähinnä häiritsee aika lailla..

Niin ja ikää 15v, täytän vuoden lopuilla 16...

No, laitan itekki tänne näitä tuloksen tynkiä.
Reeniä melkein 6kk

Penkki: 80kg
Kyykky: 160kg
Mave: 155kg

Painoa on 72kg tällä hetkellä ja pituutta 183..
Penkki ärsyttää kun se ei tahdo nousta.. Osaako joku sanoa muuten kun teen penkkiä niin vasemassa kyynärpäässä poksuu jokin. Se ei koske, ainakaan vielä, lähinnä häiritsee aika lailla..

Niin ja ikää 15v, täytän vuoden lopuilla 16...

Käy hierojalla(jos lihas on liian kireä niin se jotenkin painaa jotenkin _ehkä_ jänteitä tjs. näin minulle on sanottu joskus kun kyynärpäät paukkui ja kävin hieronnassa. Ja muista venytellä) Ja ei kannata opetella tekemään vajaita kyykkyjä, sitten harmittaa kun yrittää oikeasti kyykätä joskus ;) ja tuo penkkihän on ihan hyvä jos vasta vuoden lopulla täytät 16 niin sittenhän kerkeät nostaa ainakin sen maagisen ekan huntin jo ennenkuin olet 16

Käy hierojalla(jos lihas on liian kireä niin se jotenkin painaa jotenkin _ehkä_ jänteitä tjs. näin minulle on sanottu joskus kun kyynärpäät paukkui ja kävin hieronnassa. Ja muista venytellä) Ja ei kannata opetella tekemään vajaita kyykkyjä, sitten harmittaa kun yrittää oikeasti kyykätä joskus ;) ja tuo penkkihän on ihan hyvä jos vasta vuoden lopulla täytät 16 niin sittenhän kerkeät nostaa ainakin sen maagisen ekan huntin jo ennenkuin olet 16

Joo, voi olla mahdollista. Tai sitten se on vaan joku samanlainen elämänvika mikä muissakin nivelissä/jänteissä kun tahtoo poksua yms..

Vajaita kyykkyjä? Hows that? Syvyys on ok, tehdessäni enkkaa, perse hieman polvien alapuolella... :thumbs: ?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Laitanpa nyt omatkin ykköseni tänne vaikka 16. ikävuosi onkin vielä noin puolen vuoden päässä.

Penkki: 85-90
kyykky: 165
mave: 200

1,5 vuotta reeniä siis takana ja painoa 95 kg ja pituutta 185 cm

Hyviä tuloksia, onko toi mave vedetty sumo tyylillä vai kuinka?

jalat melko lähekkäin ja ote hiukan hartioita leveämpi, täytynee kokeilla vielä sumotyylillä jos vaikka kiloja nousis lisää...

jalat melko lähekkäin ja ote hiukan hartioita leveämpi, täytynee kokeilla vielä sumotyylillä jos vaikka kiloja nousis lisää...

Selvä homma.
Imo mun mielestä mavea on parempi tehdä kapeammalla asennolla, kuin sumo tyylillä. Saa selkään paljon paremman tuntuman. :whip:
Kokeileppa nostaa sumolla ja kerro nousiko kilot :thumbs:

Tosin mulle ihan sama mitä nostan kunhan lihakset huutaa show me some mercy, mutta totean tähän ytimekkäästiä OH HELL NO!

Sä jaksat aina jankuttaa tätä.. En mä välttämättä huudattais hirveesti niitä lihaksia. Kokemusta nääs on että kun on rääkänny itteään liikaa, niin lihakset menee tukkoon ja nivelet vaan kipeytyy. Eihän siinä sitten kehitystä tapahdu. :jahas:

Kipi I sanoi:
Kannattais varmaan silti pyrkiä nostamaan sarjapainoja!
Kipi totta kai niitä sarjapainoja nostetaan, mutta jokainen tekee sarjansa sillä jolla kroppa antaa periksi ja siitä voi olla tyytyväinen ja aina lisää romua tankoon jos kroppa antaa periks, jos ei niin pakkoja kehii tai odotellaan, että lihaskehittyy ja voimaa tulee.

Suositut

Back
Ylös Bottom