16v tuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xym
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
NGV , sattuisko sulla olemaan mitää "ennen-jälkeen"-kuvia ku ennen olit 25kg läskimpi. Ku mitä susta nyt kuvia nähny niin näytät että olisit aina ollu laihemmassa kunnossa!
LOL!!!!!!!!!!:lol2: :lol2: :lol2:
Ai aina muka näin laihassa kunnossa? Älä viitsi, osta VIP:it ja näe NGV +30% rasvoissa. :D

Laitan nyt vaikka oon jo 17..:D

Penkki 110kg, 2x6 97,5kg tarvis tääki tulos päivitää..:jahas:
Kyykky äskettäin tehty 1x160kg syvältä:)
Mave 1x150kg tässäki olis tarkoitus päivittää tota 1
Paino on97kg:nolo: keväällä sit alkaa dietti.
Salilla oon nyt heilunu 1v ja 3kk. Aamen

Laitan nyt vaikka oon jo 17..:D

Penkki 110kg, 2x6 97,5kg tarvis tääki tulos päivitää..:jahas:
Kyykky äskettäin tehty 1x160kg syvältä:)
Mave 1x150kg tässäki olis tarkoitus päivittää tota 1
Paino on97kg:nolo: keväällä sit alkaa dietti.
Salilla oon nyt heilunu 1v ja 3kk. Aamen

Veto on aika huono kyykkyyn nähden.. itsellä syväkyykky 140 ja veto 180..

Joo tiedän en oo tehny mavee ja kyykkyy koko aikaa vaan ottanu ne joku puol vuotta sit mukaan vasta. Toi maven 1 ny nousee vähä ku tässä ens viikolla pääsee rykäsee..:D En tiedä miks toi on noin huono ehkä tekniikkassa jotain sanomista..:rolleyes: Ja eihän noi mun tulokset kummosia ole tän painoiselle..

16-vuotiaana parhaat tulokset mitä saavutettiin oli:

Pena: 130kg (suht puhdas salipenkki)
Kyykky: 160kg (kisasyvyyteen, ainakin kaverin mielestä)
MaVe: 190kg (suht puhdas salinosto)
= YT: 480kg

Moro

Oon 16v penkissä enkkani on 112,5 kiloa. olen 172 cm pitkä ja painan joku 73 kiloa. Mulla on ollu viime aikoina ongelmia ranteitten kanssa. Ne naksuu ja rutisee ikävästi. Niihin ei varsinaisesti satu mutta ääntä ne pitää. Jos joku vois kertoo mistä se johtuu ja mikä vois auttaa niin se olisi tosi ystävällistä:)

eipä sulla niissä kai mitään vikaa oo kun omat olkapäätkin raksuu ja paukkuu kun niihin kohdistuu kovempaa vetoa.. esim mavessa ku vedän lopuksi lavat taakse niin hyvin paukkuu :) kaipa sulla on vähän löystyneet nivelet tai jtn.. joku viisas vois kertoo :D

Oon 16v penkissä enkkani on 112,5 kiloa. olen 172 cm pitkä ja painan joku 73 kiloa. Mulla on ollu viime aikoina ongelmia ranteitten kanssa. Ne naksuu ja rutisee ikävästi. Niihin ei varsinaisesti satu mutta ääntä ne pitää. Jos joku vois kertoo mistä se johtuu ja mikä vois auttaa niin se olisi tosi ystävällistä:)

No jos se oudolta kuulostaa, niin kannattaa varmaan ainakin isoimmissa painoissa käyttää rannetukia :)

Minä olen nyt käyny salilla sille 4 kertaa viikossa, n. 5kk Tulokset on noussu yllättävän paljon! ainii, ja olen 16v ja Painan: n. 78:lol2: ja oon 186 pitkä.

Penkki: 90 kg
Hauiskäänto, yhellä kädellä: 32,5kg
Vinopenkki(koneessa): Maksimia en ole testannu, mut saan 85kg:lla tehtyä 6 toistoa sillee positiiviseen loppuunasti tehtynä.

Muissa en ole maksimia edes testannu.:urjo:
Yleensä olen tehnyt sellasia 2 x 10 tai 3 x 8. En ole ikinä käyttänyt mitään lisäravinteita tai mitään sellasia, en edes palautusjuomaa :D

En jaksanut äske ruveta selaamaan noita muitten tuloksia, niin kysytäänpä, että onko nuo hyviä tuloksia? Ku ei ole yhtään tietoa.
Tai kyllä mä monet oman ikäseni pesen näissä salihommissa (sellaset jotka ei ole käyny salilla paljoa)

Mut miltä nuo tulokset näyttää, kun ajattelee että olen käyny 5kk salilla?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Minä olen nyt käyny salilla sille 4 kertaa viikossa, n. 5kk Tulokset on noussu yllättävän paljon! ainii, ja olen 16v ja Painan: n. 78:lol2: ja oon 186 pitkä.

Penkki: 90 kg
Hauiskäänto, yhellä kädellä: 32,5kg
Vinopenkki(koneessa): Maksimia en ole testannu, mut saan 85kg:lla tehtyä 6 toistoa sillee positiiviseen loppuunasti tehtynä.

Muissa en ole maksimia edes testannu.:urjo:
Yleensä olen tehnyt sellasia 2 x 10 tai 3 x 8. En ole ikinä käyttänyt mitään lisäravinteita tai mitään sellasia, en edes palautusjuomaa :D

En jaksanut äske ruveta selaamaan noita muitten tuloksia, niin kysytäänpä, että onko nuo hyviä tuloksia? Ku ei ole yhtään tietoa.
Tai kyllä mä monet oman ikäseni pesen näissä salihommissa (sellaset jotka ei ole käyny salilla paljoa)

Mut miltä nuo tulokset näyttää, kun ajattelee että olen käyny 5kk salilla?

siis hauiskääntöä 32,5kg käsipainoilla?
valitan,mutta tuota en suostu uskomaan.
tosin sillä nyt ei ole mitään väliä

siis hauiskääntöä 32,5kg käsipainoilla?
valitan,mutta tuota en suostu uskomaan.
tosin sillä nyt ei ole mitään väliä

:hyper: Onpa tainnut tulla pikkuvirhe. siis 22.5 suan käsipainolla yhellä kädellä. En tiiä nykyään saattais se 25 mennä.
Sori virheeni! :---DD

Niin mut oisko kommentteja, noista tuloksista?

Noh pitää päivitellä omia kun ensiviikolla tulee vuosia taas jälleen kerran.

Penkki: 4*80
Mave: 4*140
Takakyykky: 8*100
Etukyykky: 6*90
Hack-kyykky: 6*120+kelkka
Dippi: 5*25+omapaino (aamupaino joku 78)
Pystis-kp: 5*27,5
T-kulmasoutu: 10*80
Leuat vastaotteella: 6*10+omapaino.

Mitat tällähetkellä 174/72

Kyykystä helppo 110kg
Mavesta arviolta 100kg:en luokkaa
Penkki 57.5kg 3x8
Scottia väännän n. 35kg:lla
Ranskalaisia 30kg 3x8

Ikää 15v, treeniä takana vuoden verran, ja tuloksia:

Kyykky trikoilla, siteillä ja vyöllä 180kg, ja varaa jäi vielä pikkusen.
Penkki raw 87.5kg
Veto vyöllä 155x2

Vähän omaa.

Kyykky vyöllä 10x100kg
Penkki 6x80kg
Maastaveto vyöllä 4x150kg

Muita ei oo juurikaan tullu kokeiltua.

Hieman omia tuloksia:
Kyykky salilla 172,5kg, kisoissa 165kg
Penkki salilla 100kg, kisoissa 87,5kg:D
Maastaveto 195kg
Yhteistulos 447,5kg
Penkin loppuojennus (10cm) 160kg
vedon loppuojennus (10cm) 260kg

Ja ikää oli siis 16v. Painoa 85kg ja pituutta 184cm.

Back
Ylös Bottom