Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
LOL!!!!!!!!!!:lol2: :lol2: :lol2:NGV , sattuisko sulla olemaan mitää "ennen-jälkeen"-kuvia ku ennen olit 25kg läskimpi. Ku mitä susta nyt kuvia nähny niin näytät että olisit aina ollu laihemmassa kunnossa!
Laitan nyt vaikka oon jo 17..:D
Penkki 110kg, 2x6 97,5kg tarvis tääki tulos päivitää..:jahas:
Kyykky äskettäin tehty 1x160kg syvältä
Mave 1x150kg tässäki olis tarkoitus päivittää tota 1
Paino on97kg keväällä sit alkaa dietti.
Salilla oon nyt heilunu 1v ja 3kk. Aamen
Oon 16v penkissä enkkani on 112,5 kiloa. olen 172 cm pitkä ja painan joku 73 kiloa. Mulla on ollu viime aikoina ongelmia ranteitten kanssa. Ne naksuu ja rutisee ikävästi. Niihin ei varsinaisesti satu mutta ääntä ne pitää. Jos joku vois kertoo mistä se johtuu ja mikä vois auttaa niin se olisi tosi ystävällistä
Minä olen nyt käyny salilla sille 4 kertaa viikossa, n. 5kk Tulokset on noussu yllättävän paljon! ainii, ja olen 16v ja Painan: n. 78:lol2: ja oon 186 pitkä.
Penkki: 90 kg
Hauiskäänto, yhellä kädellä: 32,5kg
Vinopenkki(koneessa): Maksimia en ole testannu, mut saan 85kg:lla tehtyä 6 toistoa sillee positiiviseen loppuunasti tehtynä.
Muissa en ole maksimia edes testannu.:urjo:
Yleensä olen tehnyt sellasia 2 x 10 tai 3 x 8. En ole ikinä käyttänyt mitään lisäravinteita tai mitään sellasia, en edes palautusjuomaa :D
En jaksanut äske ruveta selaamaan noita muitten tuloksia, niin kysytäänpä, että onko nuo hyviä tuloksia? Ku ei ole yhtään tietoa.
Tai kyllä mä monet oman ikäseni pesen näissä salihommissa (sellaset jotka ei ole käyny salilla paljoa)
Mut miltä nuo tulokset näyttää, kun ajattelee että olen käyny 5kk salilla?
siis hauiskääntöä 32,5kg käsipainoilla?
valitan,mutta tuota en suostu uskomaan.
tosin sillä nyt ei ole mitään väliä