16v tuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xym
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Oon käyny 2 vuotta punttisalilla. Olen 16v- 183cm 80kg. Ihan kiinteetä, en oo läski. Mut nyt itte asiaan en saa penkistä ku 95kg ja kyykystä varmaa joku 110kg ja hauis käännöllä yhel kädel 25kg. mutta miks mul on noin huonot tulokset ? Ku oon kumminki käyny 2 vuotta ja olen 16 ja syöny proteeineja ja muutenki syöny lihaksen kannalta hyvin, kyl nyt luulis et 16v tän kokone sais 2 vuodes penkistä 100kg ainaki =/. Vai onko noi ihan normaaleja tuloksia mun ikäselle vai mikä mättää =) Et sanokaa et onko noi normaaljea tuloksia vai teenkö jotain väärin ? Ku käyn 3 kertaa viikos punttisalilla ensimmäisenä vuonna en käyny mut nyt tän vuoden oon käyny.

se on yleistä siinä 95-90 ei hetkeen nouse isompaa sitte kun menee 100 niin sit taas nousee kyllä kokemusta

24.12
Penkki 85kg, 4x5x65kg
Kyykky 6x110kg
Raaka rive 90kg
Raaka tempaus 60kg
Mave puol vuotta sitte 7x100kg
Pituutta 187cm ja painoo 83kg.

Kapea penkki tänää 80kg. Tammikuussa sain tehtyy penkissä 5x5x70kg sarjan, mut mursin solisluun:curs: ja sen jälkeen ollu pari kk taukoo sen takii. Tänää kuiteski tuli penassa myös tuo 80kg.

Raaka rive 95kg
Mave 5x120kg
Pohjakyykky 6x100kg
Syvä etukyykky 3x4x80kg

Kapea penkki tänää 80kg. Tammikuussa sain tehtyy penkissä 5x5x70kg sarjan, mut mursin solisluun:curs: ja sen jälkeen ollu pari kk taukoo sen takii. Tänää kuiteski tuli penassa myös tuo 80kg.

Raaka rive 95kg
Mave 5x120kg
Pohjakyykky 6x100kg
Syvä etukyykky 3x4x80kg

kumma suhde mavessa ja pohjakyykyssä. Luulisi mavesta irtoavan enemmän..

Penkki: ~90
Kyykky: Ei tietoa, koska uusi tuttava. Prässissä 3*6*120kg
Mave: Ei tullu harrastettua, kun faija entisenä treenaajana käskeny olla vielä tekemättä seläntakia mutta tässä sitä alan nyt tekemään :)

Treeniä kunnolla 4xViikkossa nyt 1kk takana. Joskus vuosi sitten jotain treeniä ollu ja puolivuottakin sit oli jotain. Aina koulu/muut kiireet estelly =( Ja ikä 16v siis

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En oikein ees tiedä miten noi kulkee käsi kädessä, mutta tossa kun aikasemmin oli treenin poikasta niin jäi se jalkatreeni vähän vähemmälle. :nolo: Ja jaloissa rakennevikojakin jonkin verran niin tietyissä liikkeissä pitää pienemmillä painoilla jauhaa, että pystyy vielä käveleen treenin jälkeen :curs:

Edittii: Lisättäköön vielä että pituus ~170cm ja paino 69kg

16v strategiset mitat 182/77 käyny suht säännöllisesti n.9 kk salilla

Pena: Ei ole paljo tullu tehtyä 3x 70kg
Kyykky: en maksimeja ole kokeillut mutta 2x4 80kg
Mave: en myöskää maksimeja mutta 2x6 90kg

eli ei paljoa kehumista :D, pitää näköjään alkaa syömää enemmä :)

mites muuten kiinnostais että millasella ohjelmilla porukka vetelee, ja erityisesti että onko tulokset saatu ihan perus bodailulla vai käyttääkö monikin voimaohjelmia tai suunniteltuja progressiivisia kuten 5x5 ??

Pakko myöntää että on vahvaa porukkaa, tai sit koijareita, tai ehkä kaikki on saanu supermanipuloitujasuomipoikageenejä joilla nostellaa parin kk reenill 3x omapaino... :DD

Penkki max. 78 kg.
Kyykky 4x 80 kg.
Maastaveto 6x 100 kg.

ratekiset mitat 178 cm 73 kg.
Rinta 103 cm
Hauis 36 cm
Pohje 40 cm
Reisi 58 cm
akillesjänne 3 cm

"jalkoja en reenaa ku pelaan 5 x viikossa futist"

miula on kans ikää 16, pituus 185cm ja paino 75kg. penkistä menee 2x6x70kg eli ykköset n. 90-95kg. mave pyörii 130kg paikkeilla, kyykky on todella huono
2x90kg :/ eikä millää tunnu jalkoihi lihasta tulevan vaikka neljästi viikossa tulee reenattua.

miula on kans ikää 16, pituus 185cm ja paino 75kg. penkistä menee 2x6x70kg eli ykköset n. 90-95kg. mave pyörii 130kg paikkeilla, kyykky on todella huono
2x90kg :/ eikä millää tunnu jalkoihi lihasta tulevan vaikka neljästi viikossa tulee reenattua.

Treenaa niitä jalkoja vähemmän esim 2x vk

Back
Ylös Bottom