Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täytin kuukaus sitten 16. Penkistä nousee 72.5. Pituutta on 176 ja painoa 57. Salilla oon käyny vuoden verran, mut ei kyllä mitää kovaa treeniä.
Tosin mulle ihan sama mitä nostan kunhan lihakset huutaa show me some mercy, mutta totean tähän ytimekkäästiä OH HELL NO!
Oon käyny 2 vuotta punttisalilla. Olen 16v- 183cm 80kg. Ihan kiinteetä, en oo läski. Mut nyt itte asiaan en saa penkistä ku 95kg ja kyykystä varmaa joku 110kg ja hauis käännöllä yhel kädel 25kg. mutta miks mul on noin huonot tulokset ? Ku oon kumminki käyny 2 vuotta ja olen 16 ja syöny proteeineja ja muutenki syöny lihaksen kannalta hyvin, kyl nyt luulis et 16v tän kokone sais 2 vuodes penkistä 100kg ainaki =/. Vai onko noi ihan normaaleja tuloksia mun ikäselle vai mikä mättää =) Et sanokaa et onko noi normaaljea tuloksia vai teenkö jotain väärin ? Ku käyn 3 kertaa viikos punttisalilla ensimmäisenä vuonna en käyny mut nyt tän vuoden oon käyny.
Tuota mun täytyy paljastaa, että mulla oli kyllä vyö päällä kun tein. Ja se on muistaakseni Normannin kynis kelkka, ei paina varmaan hyöhentäkään, ehkä 30kg max. Niin ja mulla on vahvat jalat, Inkerikin sanoi nii. :Pbladni sanoi:NGV mikä ihmeen vempula hack-laite sielä teidän salilla on??!?!
Oot kuulemma tehny 6x110kg + kelkka.
Selvä homma.
Imo mun mielestä mavea on parempi tehdä kapeammalla asennolla, kuin sumo tyylillä. Saa selkään paljon paremman tuntuman. :whip:
Kokeileppa nostaa sumolla ja kerro nousiko kilot :thumbs:
Bladni mietippä vähän ennen kuin postaat. Syy siihen miksi kyykky on vähän huonommassa vireessä verratuna Hack-kyykkyyn on se, että a) Hack-kyykyssä ei tarvii murehtii mistään tekniikasta kuin vaan, että hitaasti alas no hitusen nopeemmin ylös, kun taas kyykyssä tulee äiteetä ikävä jos ei ole tekniikka kunnossa b) olen Hack-kyykkinyt about 9 kuukautta kun taas tavallista kyykky olen tehny alle 10 kertaa kovaa joten olisikohan tuossa ison syy? Ja jos kysyt taas, että miksi en tehny tavallista kyykkyä niin tein sitä ennen smihtissä ja siinä meni joskus 4 kuukautta sitte joku 8*110, mutta siirryin vapaaseen tankoon, kun Salomaa sai puhuttua ympäri.bladni sanoi:NGV: Mut jos teet jotai lyhyttä sarjaa kyykyssä siis aivan kauhella määrällä kiloja, 90kg. ja hackia kovemmilla niin eiks se oo aika ristiriitasta?
Ainaki kaikki kenen oon nähny tekevän kyykkyä tekee kyykkyä pienemmillä painoilla kun hack-kyykkyä
Huhhuh! Tuntuu tuolla sumotyylillä ihan eri liikkeeltä! En uskaltanut mennä lähellekkään enkkaa sen kanssa, kun ton kapeemmanki kans oli äärimmäistä tuskaa, ja riskejä ei oteta kun hiukan uudelta ja vaikeemmalta tekniikaltakin tuntuu tuo sumo
Huhhuh! Tuntuu tuolla sumotyylillä ihan eri liikkeeltä! En uskaltanut mennä lähellekkään enkkaa sen kanssa, kun ton kapeemmanki kans oli äärimmäistä tuskaa, ja riskejä ei oteta kun hiukan uudelta ja vaikeemmalta tekniikaltakin tuntuu tuo sumo