16v tuloksista

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Xym
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Täytin kuukaus sitten 16. Penkistä nousee 72.5. Pituutta on 176 ja painoa 57. Salilla oon käyny vuoden verran, mut ei kyllä mitää kovaa treeniä.

Oikeaoppista ja kovaa reeniä takana n. 9kk ja ikää on 16.

-Pystypunnerrus KP : 8 x 28kg
-Penkki (ei runkku) : 6 x 90kg
-Kulmasoutu tangolla : 18 x 102kg
-RAW kyykky syvältä : 8 x 110kg
-SJMV : 13 x 130kg
-Hauiskääntö tangolla : 10 x 40kg

Pituutta jotain 168-170cm ja aamupaino 83,5kg.

NGV mikä ihmeen vempula hack-laite sielä teidän salilla on??!?! :eek:
Oot kuulemma tehny 6x110kg + kelkka.
Kaveri tekee varmaa jollai 120kg:lla + kelkka hackia ja kyykkää kyl vapaalla tangolla 190kg x3 :rock:

Tosin mulle ihan sama mitä nostan kunhan lihakset huutaa show me some mercy, mutta totean tähän ytimekkäästiä OH HELL NO!

Mulla ainakin kasvaneet sarjapainot ovat olleet suoraan verrannollisia kasvaneeseen lihasmassaan. Mun mielestä niitä pakkotoistoja ja muita erikoistekniikkoja kannattaisi alkaa vasta sitten tekeen kun normaalitreenillä ei enää kehity samanlailla kuin ennen.

Oon käyny 2 vuotta punttisalilla. Olen 16v- 183cm 80kg. Ihan kiinteetä, en oo läski. Mut nyt itte asiaan en saa penkistä ku 95kg ja kyykystä varmaa joku 110kg ja hauis käännöllä yhel kädel 25kg. mutta miks mul on noin huonot tulokset ? Ku oon kumminki käyny 2 vuotta ja olen 16 ja syöny proteeineja ja muutenki syöny lihaksen kannalta hyvin, kyl nyt luulis et 16v tän kokone sais 2 vuodes penkistä 100kg ainaki =/. Vai onko noi ihan normaaleja tuloksia mun ikäselle vai mikä mättää =) Et sanokaa et onko noi normaaljea tuloksia vai teenkö jotain väärin ? Ku käyn 3 kertaa viikos punttisalilla ensimmäisenä vuonna en käyny mut nyt tän vuoden oon käyny.

Puol vuot meikäl ja 100kg alkaa olee jo aika lähel, 16v olen siis... Tosin painan sua enemmä. Tuo tulosha on iha hyvä, 15kg enemmä ku oma painos nostat. Keep on rollin'.

bladni sanoi:
NGV mikä ihmeen vempula hack-laite sielä teidän salilla on??!?! :eek:
Oot kuulemma tehny 6x110kg + kelkka.
Tuota mun täytyy paljastaa, että mulla oli kyllä vyö päällä kun tein. Ja se on muistaakseni Normannin kynis kelkka, ei paina varmaan hyöhentäkään, ehkä 30kg max. Niin ja mulla on vahvat jalat, Inkerikin sanoi nii. :P

NGV: Mut jos teet jotai lyhyttä sarjaa kyykyssä siis aivan kauhella määrällä kiloja, 90kg. ja hackia kovemmilla niin eiks se oo aika ristiriitasta?
Ainaki kaikki kenen oon nähny tekevän kyykkyä tekee kyykkyä pienemmillä painoilla kun hack-kyykkyä

Selvä homma.
Imo mun mielestä mavea on parempi tehdä kapeammalla asennolla, kuin sumo tyylillä. Saa selkään paljon paremman tuntuman. :whip:
Kokeileppa nostaa sumolla ja kerro nousiko kilot :thumbs:

Huhhuh! Tuntuu tuolla sumotyylillä ihan eri liikkeeltä! En uskaltanut mennä lähellekkään enkkaa sen kanssa, kun ton kapeemmanki kans oli äärimmäistä tuskaa, ja riskejä ei oteta kun hiukan uudelta ja vaikeemmalta tekniikaltakin tuntuu tuo sumo

mie, about 105kg omaa massaa ja ikää se 16 vuotta, pituutta 193cm. Penkissä paras sarja varmaan 120kg*3 tai 100kg*12. Maksimi liikkuu siellä 130kilon pinnassa. Paidalla on otettu kisoissa 147.5kg, salilla merkistä paidalla 160kg. Kyykyssä on paras sarja varmaan 130kg*3 (paskan polven takia) ja vedossa 120kg*3*6 ja maksimi siellä 170kg tuntumilla. Ihan basic tuloksia tän painoselle :) Kyykky ja veto todella huonoja, kun niitä en oo voinu treenaa ko pari kertaa paskan polven takia. Vähän reipas vuosi treenii takana :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
bladni sanoi:
NGV: Mut jos teet jotai lyhyttä sarjaa kyykyssä siis aivan kauhella määrällä kiloja, 90kg. ja hackia kovemmilla niin eiks se oo aika ristiriitasta?
Ainaki kaikki kenen oon nähny tekevän kyykkyä tekee kyykkyä pienemmillä painoilla kun hack-kyykkyä
Bladni mietippä vähän ennen kuin postaat. Syy siihen miksi kyykky on vähän huonommassa vireessä verratuna Hack-kyykkyyn on se, että a) Hack-kyykyssä ei tarvii murehtii mistään tekniikasta kuin vaan, että hitaasti alas no hitusen nopeemmin ylös, kun taas kyykyssä tulee äiteetä ikävä jos ei ole tekniikka kunnossa b) olen Hack-kyykkinyt about 9 kuukautta kun taas tavallista kyykky olen tehny alle 10 kertaa kovaa joten olisikohan tuossa ison syy? Ja jos kysyt taas, että miksi en tehny tavallista kyykkyä niin tein sitä ennen smihtissä ja siinä meni joskus 4 kuukautta sitte joku 8*110, mutta siirryin vapaaseen tankoon, kun Salomaa sai puhuttua ympäri.

Huhhuh! Tuntuu tuolla sumotyylillä ihan eri liikkeeltä! En uskaltanut mennä lähellekkään enkkaa sen kanssa, kun ton kapeemmanki kans oli äärimmäistä tuskaa, ja riskejä ei oteta kun hiukan uudelta ja vaikeemmalta tekniikaltakin tuntuu tuo sumo

Joo, itellä oli just toisinpäin, eli sumolla oli helpompi nostella..
Onhan se aikalailla erilaisen tuntunen.
Reeni intoo :whip:

Tosi hyvät tulokset munkin mielestä.Varsinkin kun ite oon vielä tosi alottelija.
oon just täyttäny 16v ja pituutta noin. 180. Lähtötaso penkistä oli 50 kg ja nyt vähän alta kolmessa kuukaudessa n. 65 KG. Tosin eka kuukausi oli ihan rääpimistä :D

ite käyny 4 kuukautta salilla ja tulokset noussu huomattavasti
Penkki 61kg->75kg
Kyykky 80kg-> 110kg
Maastaveto 90kg->115kg
ylätalja 82.5kg->120kg
pituutta on 164 cm ja painoa 64 kg

Välistävedossa täytyy olla lonkan liikkuvuus kunnossa, ahkeraa venyttelyä mm. Pakkiksen venyttelyoppaasta, kuitenkin sumo voi olla ainakin hyvä apuliike tavallisessa vedossa. Kyllähän se ainakin toisinpäin toimii, suunnilleen kaikki sumovetäjät ilmeisesti harjoittelevat myös kapealla.

Järkyttäviä junnujen tulokset kautta linjan, ei pysty käsittämään.

Siis huhhuh mitä tuloksia noin nuorilla jannuilla! Itse noistin aikoinaan varmaan joku 40kg penkistä 16 vuotiaana! :david:

reco2 vetää kyllä 64 kiloseks kovan tuloksen ylätaljassa, mikäli liike on puhdas eikä mikään alaselän liike = enemmän ylätaljasta ku mavesta. :D

Mutta tsemppiä treeneihin kaikille! Ja hyvää joulua! :)

niin no ruumiillisessa työssä kehittyny tuo yläselkä..kyllä se melko puhtaasti meni niskaan asti otti tanko:D..hyvää joulua kaikille

NGV , sattuisko sulla olemaan mitää "ennen-jälkeen"-kuvia ku ennen olit 25kg läskimpi. Ku mitä susta nyt kuvia nähny niin näytät että olisit aina ollu laihemmassa kunnossa!

Back
Ylös Bottom