15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
http://www.teenbodybuilding.com/lancem.htm

"Years Bodybuilding: 1 "

Vuoden reenannu ja ton näköne.

Toki:
Pienet rasvat ja jätkän pieni koko antaa hämätä...
...mut ei uppoo. Roinannu on. Ja kun joku tässä pohdiskeli, kun herra oli ite sanonu olevasa natu, nii mitä sen kilpailijauralle kävis kun se sanois roinaavasa?! Sen jokainen päätelköö iha itte. Piste.

Vuoden reenannu ja ton näköne.

Toki:
Pienet rasvat ja jätkän pieni koko antaa hämätä...
...mut ei uppoo. Roinannu on. Ja kun joku tässä pohdiskeli, kun herra oli ite sanonu olevasa natu, nii mitä sen kilpailijauralle kävis kun se sanois roinaavasa?! Sen jokainen päätelköö iha itte. Piste.
Sori, mun moka, en huomannut katsoa niin tarkkaan, että treenivuosia vasta yksi takana. Alkaa munkin epäilykset herätä. Ethän hiitmän mua ihan lyttää nyt, ethän?

Sori, mun moka, en huomannut katsoa niin tarkkaan, että treenivuosia vasta yksi takana. Alkaa munkin epäilykset herätä. Ethän hiitmän mua ihan lyttää nyt, ethän?
En lyttää:DJa vielä tohon roinajuttuun ni kaverihan mainitsee isoveljensä opastaneen hänet kehorakennuksen maailmaan joten voipi olla että roinat on saatu sieltä suunnalta aika helposti...
Ps:Mikä iski muuten silmään oli nuo tulokset(käykää kattoo kaverin bodyspace)ei oo mulla tollast bodyä vaikka about kaikki tulokset mitä kaveri kertoo on huonompia ku mun :wtf:
Edit:Tässä vielä kuva sitä kuinka kynis kaveri oli ennen ku alko treenaa bodausta
http://bodyspace.bodybuilding.com//img/493713/progresspic/10876orig.jpg Eli lahjakuuttakin riittää.........

Sanoo rakastavansa natubodailua, ei voi tietää onko roinaa käyttäny. :D

No ton kuvan perusteella minka hitmän tossa vikas viestis laitto niin on kyl ollu lähtökohtakin vitun kova. imo.. tainnu olla jo paini aikoina pojalla vähän tuhdimpi voisilmä

no siis ei tuon näköiseksi pääse vuoden treenillä ilman roinia, ei vaikka kuinka olisi paininut, joko on treenannut kolmisen vuotta ihan tosissaan täysillä Mutta ei mitenkään vuodessa ilman roinia, ei vain mahdollista.

Eli onko nuo lihat hankittu pelkällä painimisella vai mitähän tuo mahtaa tarkoittaa :david:
No en tiedä vaikka ois sulkapalloa pelaamalla,mutta jokatapauksessa jannu sanoo noiden kuvien olevan otettu ennen ku alotti treenaamaa bodausta...varmaa jotain punttia tehny tuolloin muttei missään tosimielessä eli varmaan aika paljon jollai oman painonliikkeillä nuo lihat tehty.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Tossa joku puol vuotta vanha. Ikää 15v tossa

aika:lol2: massanpuutosta havaittavissa

Edit: Vittu se tuli toho vaik piti laittaa linkki:lol2: naurakaa pois:jahas:

Jos sää naurat tolle kuvalle, en laita ikinä tänne kuvia :D

Tollane ois mulle lottovoitto.

Tuntematon käsitys ''kunnon pose''. Ei noi peilikuvat oikein anna mtn kuvaa kunnosta.:david:

Tossa joku puol vuotta vanha. Ikää 15v tossa

aika:lol2: massanpuutosta havaittavissa

Edit: Vittu se tuli toho vaik piti laittaa linkki:lol2: naurakaa pois:jahas:

Kauan olit käynyt salilla, kun kyseinen kuva oli otettu?

Tuntematon käsitys ''kunnon pose''. Ei noi peilikuvat oikein anna mtn kuvaa kunnosta.:david:
Ei sen ollu tarkotus olla mikään, kunnon pose, ihan vaan tollanen.. :rolleyes:
Ja siima kolmonen, Ei tosissaan oo kunnon pose tuntematon käsite ..

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom