15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kauan olit käynyt salilla, kun kyseinen kuva oli otettu?
No joku 4-5kk ehkä "kunnolla" ennen sitä penkkipelleilyä jokunen kuukaus. Vaikka kyllä ne salihommat tossa vaiheessa vielä muutenkin oli aika penkkipainotteisia.

no piti mennä säikyttämään :lol2:. No ei vaan :kuvia: kehiin vaan rohkeesti

Ei.

Salilla oon käyny about 15 kertaa.. Oli tossa 3 viikon "loma" jne... Ei mulla erotu lihakset :P

No älä sitten laita tänne kuvaa kunnostas mutta lopeta jo toi paskanjauhaminen ..
"mulla ei erotu lihakset" no vittu voi voi, kaikki on joskus alottelijoita. Rohkeesti kuvaa vaan tänne, ei tartte enää tuhlata hyvää palsta tilaa monta sivua kestäneeseen paskan jauhantaan ..

Jeespox, kiitokset : )

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
^^ makezor tollaista ei tule täällä edes harkita,kellekään ei naureta..kunto on mitä on kullakin,jollakin kovempi kun toisilla..se kertoo kovuudesta jo jotakin että uskaltaa ees laittaa niitä kuvia tänne :D itte laittasin kans mutta ei ole kameraa

Hetken harkitsin kuvien laittamista, mutta tuon kun näin niin tajusin että miut naurettais tästä threadista ulos kun taso on noinkin kovaa. :rock:
Joo ei täällä mitään naureta kenellekkään, ja eikä varsinkaan kannata vertailee itseään kauheasti muihin...Pääasia on että tulos on nousujohteista niin sitten ei tarvita kuin hieman aikaa :dance:

Jos mua tarkotit nii oon kyl 15 ..
Oletetaan, että hänen viestissään on linkki hänen omaan galleriaprofiiliinsa, josta voimme tehdä jatko-oletuksen että hän tarkoittaa iällä itseään. Toki nämä molemmat ovat vain arvauksia.

Joo luultavasti otan most muscularin tyylisen, ja jonkinsortin selkäposen tässä viikon aikana, niin toivottavasti muutkin kynikset uskaltaa laittaa kuvia ;)

Ei sitte naureta ku itekki uskallan kuvan laittaa.:curs: Nyt takana 5kk aktiivista treeniä (aikasemmin tähä aiheeseen sanoin 11, mutta ei pidä paikkaansa. Laskin väärin+laskin mukaan kesän 3 treeni kertaa. Välissä oliki sitte monen kuukauden tauko.) Vielä sanottakoon, että kadehdin richaa ja olvia ku pojilla on nii hianot selät.
Tässäpä tämä nyt sitte

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom