15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Joo. Tämähän helppoa on tietää että siellä useampiki kirjoittelee samalla nickillä. Ei perse sentään. Pitäskö kristallipallo hankkia niin vois trollit erotella helpommin? Ootko sinä nyt se joka menee laskuvarjojääkäriksi vai se joka on 15 vuotias? Kannattaisko harkita molemmille omaa nickiä niin ei tarvis arvailla.

Jos oikeasti oot tuossa kuvassa, niin rispektit siitä. Älä helvetissä laihduttamaan ala tuosta kunnosta.

Mikä läppä tämä on?:hyvä:

Toi tekijänoikeusläppä on toisesta ketjusta, joka taisi mennä lukkoon. Minä olen siis se 15-vuotias (kohta 16). En ole tehnyt omaa tunnusta kun ei ole ollut tarvetta kirjoitella tänne. Jos jatkan kirjoittelua niin haluan pitää tämän tunnuksen.

Noniin, sovittiin että tämä tunnus on jatkossa minun ja PetteriH tekee uuden jos vielä kiinnostaa kirjoitella.

Moi. Oon 14 vuotta ja 7 kk. Salin jälkeen kaveri otti must kuvan mut tein silloin vaan jalkoja. Takana telinevoimistelua ja lätkää.

viimekes.jpg

Ps. Koko paska lukkoon nyt!

Nyt ei kuva näy, mutta jos kroppa ei näytä sun mielestä hyvältä, niin tuskin se on pelkästä mavesta kiinni

Ilmeisesti asiallinen keskustelu ja oikeiden kuvien laittaminen on tässä ketjussa mahdottomuus, joten tämä lähtee nyt lukkoon.

Jatkossa VIP-käyttäjät voivat laittaa kuviansa niille tarkoitettuun osioon VIP-puolelle.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom