15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei sitte naureta ku itekki uskallan kuvan laittaa.:curs: Nyt takana 5kk aktiivista treeniä (aikasemmin tähä aiheeseen sanoin 11, mutta ei pidä paikkaansa. Laskin väärin+laskin mukaan kesän 3 treeni kertaa. Välissä oliki sitte monen kuukauden tauko.) Vielä sanottakoon, että kadehdin richaa ja olvia ku pojilla on nii hianot selät.
Tässäpä tämä nyt sitte

Ite en tykkää "selkäkuvista" mutta tuolle ei varmasti kukaan naura. En minä, et sinä, ei kukaan muukaan.. Itse olisin todella iloinen tuosta, ja lähen itekki ees vähä parantaa kuntoa salille taas tiistaina, jos sitten kesäloman alussa kehtaisi laittaa kuvan.

Ite en tykkää "selkäkuvista" mutta tuolle ei varmasti kukaan naura. En minä, et sinä, ei kukaan muukaan.. Itse olisin todella iloinen tuosta, ja lähen itekki ees vähä parantaa kuntoa salille taas tiistaina, jos sitten kesäloman alussa kehtaisi laittaa kuvan.
Ja kesäloman alussa sanot: "meen huomen salille treenaa lisää, jos sitten kesäloman lopus laittais kuvan" ;)

Ja kesäloman alussa sanot: "meen huomen salille treenaa lisää, jos sitten kesäloman lopus laittais kuvan" ;)

No jos noin sanoin, oli se kyllä aika paskasti sanottu :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Reenaillu n. 2.5v, voimanostoo.
Kisoissa otettu kyykky 210kg, MaVe 190kg, Pena 122.5kg= 522.5kg YT
Oma paino tällä hetkellä pyörii siinä 87-89kg ja pituutta n. 172cm :)

Siima3 sanoi:
Jumalauta paskoisin tuplapaskat housuihin, jos tulisit kadul vihasena vastaan! Raamia on ukolla.

Noh noh eipäs liiotella, tässähän ihan punastuu :D .

Ilmeisesti keskityt enemmän tohon voimailu hommiin etkä niinkään bodaukseen, ainakin vartalo viittaisi vähän siihen...On kyllä komiat lihat 16 vuotiaaksi!

Kyllä joo, "voimanostajana" itseäni pidän, itsekuri ei riittäis boudailuun, koska se vaatii niin kovaa tarkkailua syömisissä yms :D .

Voimannostajalta sä näytätkin, jotenkin tuli heti ekalla kuvalla sellanen fiilis (ei ollu sit vittuiluna) Kokoo kyllä on vitusti ;o

Otin kameran 10sek ajastimella ja maalailin paintilla kaiken turhan (aka huoneessani lojuvat romut) veks, mut tässä se lihaton selkä sitte on: http://i284.photobucket.com/albums/ll2/makezor/selk.jpg?t=1208876017
Lisää saattaa tulla joskus, ja ehkä jopa muukin kun selkäpose.
Hävettää jo postaamisvaiheessa :D
Saattaa näyttää kyllä oudolta kun kuva taisi tulla vähän vinosta, ja vielä taisin jännittääkin huonosti.

Makezor hyvinhän toi selkä on muotoutunut? :) ja ei tääl kukaa naura toisten kuntoo niinku ylemmis kommenteis jo sanottu

Olen nyt pitkään tätä trediä seuranneena uskaltautunut laittaa itsestäni kuvia, vaikka olenkin vasta 13-vuotta vanha. Sivun alareunassa näkyy yli puoli vuotta vanha kuva, josta huomaa että kehitystä on tullut. Treenannut olen 4kk, 3kk järkevästi. Älkää naurako itseänne kipeäksi kynistelyni takia.
edit. Ja kuvissa tuntuu näyttävän isommalta kuin todellisuudessa on...

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom