15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
FRIDAY
5 min. run
(LEGS)
Front Squat: 3 set 5 reps
Sissy Squat: 2 sets 6 reps
Leg Press: 5 sets 5 reps
Leg Extensions: 5 sets 5 reps
Stairclimber: 5 minutes
Leg Press: 3 sets 5 reps
Leg Extensions: 2 sets 5 reps

(BACK)
Dip Machine: 1 sets max it
Good mornings: 1 sets 15 reps
T-Bar Rows: 3 sets 6 reps
Cable Rows: 3 sets 5 reps
Close-Grip Front Pulldowns: 5 sets 5 reps
Iso-Lateral High Row: 4 sets 4 reps
Dip Machine: 1 set max it
Stairclimber: 5-10 minutes

Melkoisesti tekemistä... Muutenkin aika erikoinen ohjelma kaverilla.

E: Toki on pattia perkeleesti, että ilmeisesti toimii.

Joko jätkällä on mennyt reenit sujuvasti ja ammattilaisen hyvin muutenkin bodannu, tai sitten aamun kaurapuuro ollu tavallista vahvempaa kamaa...:D

Vasta nyt huomasin, kaverin mitat ovat 157/60. Olisin itse kyllä veikannut pidemmäksi ja painavammaksi...

Joko jätkällä on mennyt reenit sujuvasti ja ammattilaisen hyvin muutenkin bodannu, tai sitten aamun kaurapuuro ollu tavallista vahvempaa kamaa...:D

No ei toho nyt mitää roinaa tarvita.

Lol,en mä sentää tota uutta kaverii tarkottanu vaa tota mustaa minkä silmukka linkitti:Dkieltämättä ihmettelin noita ei oo kummallinen kunto kommenttei;)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ton ekan linkin kaveri on kovas kunnossa ku niin pirun kirees kunnos mut lihat ei nyt mitenkään ihmeellisen isot oo!
Toisen linkin kaveri taas on ihan eri luokkaa ja jotenki vaikee uskoo et "naturalbodybuilderinä" 17vuotias kaveri olis ihan tossa kunnossa mut voin toki olla väärässäkin!!

Ei heppu ainakaan itse myönnä aineita (ylläri sinänsä).

Why Do You Love Bodybuilding?

I love Natural Bodybuilding because of the wonders it does for health. It gives you something you can't get enough of.
Eli
a) geenihirmu ja lahjakkuus
tai
b) roinaa

Ei vaan siis maailma on täynnä poikkeuksillisia yksilöitä, hyvinkin mahdollista että tämä nuori herra on sanojensa mukaan natikka.
E: Niin joo, mitä mä mistään tiedän. :D

Viskan patut sanon noille roinaus väitteille. Aivan hyvin voi olla natu. Oliko kaveri muuten -91 vai -90 syntynyt? Onhan näitä massamonsteri teinejä kaikki nähneet varmasti omalla salillakin.

Viskan patut sanon noille roinaus väitteille. Aivan hyvin voi olla natu. Oliko kaveri muuten -91 vai -90 syntynyt? Onhan näitä massamonsteri teinejä kaikki nähneet varmasti omalla salillakin.
Tuskin on natu,mutta ihan sama tuo on silti aivan sika luja kunto.
Oletko Siima itse nähny saleilla tollasia teinejä???????

Tuskin on natu,mutta ihan sama tuo on silti aivan sika luja kunto.
Oletko Siima itse nähny saleilla tollasia teinejä???????

En oo siima, mutta meijjän salilla käy pari tollasta about parikymppistä. Todella kova kunto, vaikka oliskin roinannu sisuskalut hajalle

En oo siima, mutta meijjän salilla käy pari tollasta about parikymppistä. Todella kova kunto, vaikka oliskin roinannu sisuskalut hajalle
Nii no joo noh parikymppiset ny ei oo ihan teinejä,tollasia 15-18 vuotiait tarkotin.

Nii no joo noh parikymppiset ny ei oo ihan teinejä,tollasia 15-18 vuotiait tarkotin.

Jep. Ei noita ton kokosia joka oksalla kyllä kasva. Ei vaikka olis jo kolmekymppinen.:D

Height: 5' 2" = 62 in = 157.5 cm
Kova kunto, mut tolla varrella ei voi puhua mistään jätistä?
Tosin potauksessa on usein kyse illuusiosta.

ompas pojilla taas väittelyt päällä, pakkohan se on myöntää ett kova kunto sil ukol on mihin tahansa ikää nähden

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom