15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tuohon voi muuta sanoa ku :david:

Pakko sanoa että kannattaa hiljalleen ja tasasesti nostaa sitä painoa...(muuten ois tullu turha viesti)

Näin kait se on. Itselläni esimerkiks ei vaan tunnu toimivan erityisen hyvin, kun ei jaksa riittää motivaatio syödä "paljon" ruokaa ympäri vuoden. Välillä paino pysyy samana vuoden verran ja sitte se taas nousee viikossa tai parissa 5 kiloa. Ja sitte yritetään taas säilyttää se paino ja jossain välissä taas syödä reilusti yli kulutuksen.

Että ei sitä oo yhtä oikeeta tyyliä, moniki tyyli toimii ihan hyvin. Kaikki tyylillään, jos se vaan toimii, jos ei niin sitte kannattaa kokeilla jotain toista.

Nojoo mutta tuskin lihas kauheesti kasvaa jos vuoden aikana paino ei liikaha minnekkään suuntaan.

Näin kait se on. Itselläni esimerkiks ei vaan tunnu toimivan erityisen hyvin, kun ei jaksa riittää motivaatio syödä "paljon" ruokaa ympäri vuoden. Välillä paino pysyy samana vuoden verran ja sitte se taas nousee viikossa tai parissa 5 kiloa. Ja sitte yritetään taas säilyttää se paino ja jossain välissä taas syödä reilusti yli kulutuksen.

Että ei sitä oo yhtä oikeeta tyyliä, moniki tyyli toimii ihan hyvin. Kaikki tyylillään, jos se vaan toimii, jos ei niin sitte kannattaa kokeilla jotain toista.
Jos riittää motivaatio salilla käyntiin niin luulis riittävän motivaatiota syödä. Se syöminen kun on niin paljon helpompaa, kuin salilla rehkiminen

Jos riittää motivaatio salilla käyntiin niin luulis riittävän motivaatiota syödä. Se syöminen kun on niin paljon helpompaa, kuin salilla rehkiminen
Tästä olen kyllä eri mieltä. Salilla nyt voisi helposti käydä sen tunnin vääntämässä vaikka joka päivä, hauskaahan siellä on. Sen sijaan se ainainen hirveä mättäminen rupeaa vituttamaan ja tulee niin stnan kalliiksikin.

Mun mielestä syöminen on iisimpää kun reenaaminen vaan kipeenä - sillon kun ei salille parane mennä. Sillon kun ruokavalio oikeesti on tinkimätön ja sama ruokalista kiertää viikosta viikkoon, niin ei se todellakaan oo mitään helppoa. Vaikeintahan tässä on se, että pitää tarkkailla jatkuvasti sitä, että tulee syötyä riittävän tiheällä frekvenssillä, nälkä kun ei plussakaloreilla ole ainakaan mulla muulloin kun aamulla ja reenin jälkeen. Plus sitten se, että ei voi aina syödä sitä mikä maistuu mansikalle, vaan pitää syödä sen mukaan mikä on parasta kehitykselle. Jokainen tietenkin päättää itse kuin pitkälle haluaa omistautua, tämä nyt vain huomautuksena sille väitteelle että ravintopuoli olisi sen helpompi kuin se reenaaminen.

itse laihduin 7kg, 69-->62 talven aikana. Päätin lopettaa karkit, sipsit, limsat, energiajuomat. Ja rupesin käymään ulkokentällä jäkistä pelaamassa väh, jokatoinenpäivä. Pituutta kasvoin n,5cm. Nyt olen n,180cm. Nykyään syön ehkä kerran viikossa herkkuja. Mutta makean himoon pääasiassa light limua.

Kerrohan mulle - asiantuntija kun olet - miten paljon argumentteja sulla on asian puolesta? Itse näkisin kuitenkin niin, että oikeaoppisen syömisen oivaltaminen ja soveltaminen vie useimmilta monen monta vuotta ennen kuin sellaiset tekijät kuten oma aineenvaihdunta ja energiantarve tulevat tutuiksi kehon muuttuessa ja treenien yleensä koventuessa siinä sivussa. Lisäksi useimmille muodostuu yllättävän haastavaksi syödä kehonrakennuksen vaatimalla tavalla; puolen tusinaa kertaa päivässä riittävin annoksin ja ennen muuta mahdollisimman puhtaasti.

Korostaisin vielä sellaista seikkaa, kun tämäkin ketju koskettaa suurelta osin nuoria jotka asuvat vielä porukoilla, että säännöllinen ruokailu ja bodysafkan lappaaminen ylipäänsä on mahdollista vanhempien ja muiden perheenjäsenten päätösten ja arjen rutiinien puitteissa. Eli jos mutsi ei esim. kokkaa sulle joka päivä broileria ja parsaa, on tyydyttävä mikropizzaan. Kaiken maailman rahkojen ostaminen yms. ei myöskään ole päivänselvää kaikille - Puhumattakaan lisäravinteista. Koulu, työ ja muut harrastukset asettavat omat vaatimuksensa ja ovat valitettavan usein "hidaste" varsinkin aloittelijoille, jotka eivät viitsi tai jaksa panostaa kehon tarpeisiin nimenomaan syömällä.

tänään tuli tehtyä penkkimaksimi, vähän kun vahingossa... 60kg meni, olis varmaan mennyt 62,5kg, mutten viittiny kokeilla sitte, kehitystä tapahtunu kuitenkin, ja tää tuo lisää motivaatiota reenaamiseen -b. Muutenkin sarjapainojen nosto tapahtu tänään mallikkaasti, mars etiäppäin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
:offtopic:
Eiköhän se loppujenlopuksi ole yhtä haastavaa syödä oikein ja treenata oikein.. Tietysti se fakta, että treenaaminen on varmasti mukavampaa, tekee siitä myös mielessä helpompaa. Tosiasia lienee kuitenkin se, että yhtälailla kun oikeaoppisen syömisen oivaltaminen on vaikeaa ja aikaavievää, niin on myös oikeaoppisen treenaamisen sisäistäminen. Niin monet kymmeniä vuosia treenanneet oppivat edelleen uutta treenaamisesta.

tänään tuli tehtyä penkkimaksimi, vähän kun vahingossa... 60kg meni, olis varmaan mennyt 62,5kg, mutten viittiny kokeilla sitte, kehitystä tapahtunu kuitenkin, ja tää tuo lisää motivaatiota reenaamiseen -b. Muutenkin sarjapainojen nosto tapahtu tänään mallikkaasti, mars etiäppäin.
Perkele, hurja tyttö :thumbs:

Riippuu.. yleensä mulle ainakin maittaa ruoka tosi hyvin.. mutta joskus (varsinkin aamut) ei vaan saatana ole nälkä.. mutta pitää silti syödä aivan saatanasti.. mukavuuden rajoilla mennään :D

Tiedän, että aihe on 15-vuotiaiden kuvat, mutta tää sivujuonne on niin mehukas että lausutaan vielä pari sanaa..

Riippuu tosiaan näkökulmasta, kumman katsoo rankemmaksi: syömisen vai treenaamisen. Yksi näkökanta voi olla se, että oikein syöminen kysyy lähinnä henkisiä ominaisuuksia (esim. tiukalla dieetillä), kun taas treenaaminen testaa sekä henkistä että fyysistä sietokykyä. Toisaalta taas treenaaminen noin lähtökohtaisesti kestää ajallisesti vähemmän kuin syöminen. Ja (ylen)syöminen tunnetusti lisää myös tarvetta käydä paskalla :D Mutta leikki sikseen, molemmat vaatii asennetta. Ja molempien tulee olla kunnossa, jotta homma toimii kehonrakennusmielessä.

Voiihan viddu :puntti:

Ykkönen vai ihan sarjapaino? On se perkele ku tytötki penkkaa enemmän ku mä :dance:

Kerrohan mulle - asiantuntija kun olet - miten paljon argumentteja sulla on asian puolesta? Itse näkisin kuitenkin niin, että oikeaoppisen syömisen oivaltaminen ja soveltaminen vie useimmilta monen monta vuotta ennen kuin sellaiset tekijät kuten oma aineenvaihdunta ja energiantarve tulevat tutuiksi kehon muuttuessa ja treenien yleensä koventuessa siinä sivussa. Lisäksi useimmille muodostuu yllättävän haastavaksi syödä kehonrakennuksen vaatimalla tavalla; puolen tusinaa kertaa päivässä riittävin annoksin ja ennen muuta mahdollisimman puhtaasti.

Korostaisin vielä sellaista seikkaa, kun tämäkin ketju koskettaa suurelta osin nuoria jotka asuvat vielä porukoilla, että säännöllinen ruokailu ja bodysafkan lappaaminen ylipäänsä on mahdollista vanhempien ja muiden perheenjäsenten päätösten ja arjen rutiinien puitteissa. Eli jos mutsi ei esim. kokkaa sulle joka päivä broileria ja parsaa, on tyydyttävä mikropizzaan. Kaiken maailman rahkojen ostaminen yms. ei myöskään ole päivänselvää kaikille - Puhumattakaan lisäravinteista. Koulu, työ ja muut harrastukset asettavat omat vaatimuksensa ja ovat valitettavan usein "hidaste" varsinkin aloittelijoille, jotka eivät viitsi tai jaksa panostaa kehon tarpeisiin nimenomaan syömällä.
Puhuinko oikeoppisesti syömisestä ja tarvittavien makroravinteiden saannista? No en.
Puhuin motiovaatiosta. Jos on motivaatio ahertaa salilla, niin luulisi että jaksaa myös syödä, koska jos ei ole ruokapuoli kunnossa niin turha salilta on pahemmin tuloksia odottaa? Menee näköjään liian vaikeaksi useimmille...

Puhuinko oikeoppisesti syömisestä ja tarvittavien makroravinteiden saannista? No en. Minä puhuin syömisestä, siitä kun ladotaan ruokaa suuhun.
Nenäkkyys ei auta sitä asiaa, että perustelisit väitteesi.

Ykkönen vai ihan sarjapaino? On se perkele ku tytötki penkkaa enemmän ku mä :dance:

Ykkönen, toisin sanoen tein tänään näin:

15x 20kg
10x 30kg
5x 35kg
4x 40kg
2x 45kg
1x 50kg
1x 52,5kg
1x 55kg
1x 57,5kg
1x 60kg

toisaalta keksin vasta kolmen ekan sarjan jälkeen tehdä maximitestin, jos olis jättäny turhat rasitukset pois, ja kokeillu huonolla lämmittelyllä suoraan esim. 60kg, olis varmaan helpommin noussu, ja varmaan 62,5 kanssa. mutta, eka tavoite suoritettu, seuraava tavoite 2kk päästä 65 kg:puntti:

ruokailu ja sali.

Kauheata vänkäämistä ruoasta.. ei aloittelijan tarvitse edes plussalla olla jotta kehitytään tiettyyn pisteeseen. En itsekään ahmi ruokaa sen kummemmin.. syön ihan yhtä normaalisti kuin sohvalla makaava työtön. ja helvetin hyvin tulee tuloksia. niin näkyvää kuin sarjapainoihin. mutta tosiaan jos mutsilla olis rahaa käyttää mun ruokiin se 300e kuukaudessa niin varmasti söisin aivan helvetisti.. maitorahka mehukeitolla :kuola: sitä voisi syödä vaikka 20 purkkia päivässä :evil: + tietysti muut ruoat mutta näin yleistettynä :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom