15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
4kk salii takana ja ikää 15 vuotta, pitäiskö heti painaa 80 ja vetää roinaa kauhalla ämpäristä?

No normaalisti 15-vuotiaat eivät ole kovin painavia. Tuota luokkaa juuri. Tänne pakkikselle ehkä kulminoituu juuri näitä isoja yksilöitä.

ei sitä roinaa :D mut ei vaan, tsemiä... Onhan se helppo ite fädänä sanoa .. :P no helpompi tavote sinne 80kiloo :P

Aaa sori :D Ja et kyl paljoo mua parempi oo ollu tos 4kk sitten ^^ Enemmä oot vaa kehittyny perkele

en:D tosa vaiheessa kyllä salikäynnit on sormilla laskettavissa :D mut joo siis painanhan mä sua nykyään yli 10kg enemmä

No siis.. Ite painoin 4kk sitte 67,5kg, ja alussa oli mukana myös aerobista, ja se paino tippu sit hyvin nopee ~7kg, jälkeenpäin harmittaa kyl et miks menin ees laihduttaa, mielummin painaisin sen 67 edellee, ellei enemmänkin. Nyt se paino ei meinaa millään nousta

15- vuotias ja tyttö, kuvia ei ole nyt mitään. Mutta tässä jotain sarjapainoja ja -määriä.. 176cm/72kg. Treenistä taukoa ollut vuoden verran, vuosi sitten kävin n. puoli vuotta 1x/vko salilla. Nyt olen treenaillut 4x/vko kahden viikon ajan.

penkki: 4x8 40kg ja 2x4 45kg // max: 55kg
ojentajapenkki: 3x10 30kg
ylätalja: (suhtkot kapea vastaote) 3x10 40kg
hauiskääntö: (käsipainot) 3x10 6kg
hauiskääntö scott: 3x10 15,5kg (8kg tanko + 2x2,5kg + 2x1,25kg)
viparit eteen: 3x10 6kg
viparit sivulle: 3x10 5kg
pystypunnerrus vuoronostoin: 3x10 10kg

tulokset eivät ole päätä huimaavia, mutta tavoitteita on, ja sopivalla treenillä, levolla, ja ravinnolla toivottavasti tavoitteisiini pääsen :-). Tosiaan, mitään jalkatreeniä ei ole, paitsi pohkeet, sillä polvissa on ongelmia, eikä kärsi tehrä..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo oon mäki ottanu vähän aerobist messiin.. ja sekin et noi hanskat näyttää siltä et ei mitään tapahtunu niin se johtunee jostain jännäst hommast, huomasin ainaki et tän hetken kuva on kauempaa otettu.. ja selkäposes noi kädet ei sit ollu oikee messis xD

E: povitasku, sullahan on kovat tulokset, ei esim paljoa eroa ole mun tulokseen, ja oot viel mimmi :vauh:
ei sillä et mä jotenkin aliarvoisin mimmejä, varmaa omii tuloksia pitäs aliarvoida ;) eiköhän noi tulokset tosta nouse tolla kolmijakaumalla ;)

e:2 ja noi polvet, niistä vaivoista ei pääse oikeen muuten kun oikein tekniikoin sitä jalkareeniä.. on mullakin särkyä ja kipua mutta esim polvisuojahommat yleensä jeesaa siihen.. ja polvikivut häviää kun jalkoihin tulee voimaa :)

Prkl :D Hävettää ihan älyttömästi kun muijat mua parempii penkis :D

E: Ja Povitasku on Tampereelta, mil salil käyt? :D Vai ootko.. Päättelin tost tehrä sanasta.. :o

Mä en oo huomannu mitään muutoksii mun kehos, laihtunu oon 7kg ja tulokset parantunu, mutta mitään eroo en nää, oon kai "tulos-sokea" mikälie.. Haius on hieman pyöreähkö, forkuis ehk pari grammaa enemmä lihaa ja pohkeist erottuu jotenkuten pieni pallukka

Jätkät: syötte, lepäätte, ja treenaatte kunnolla ja hyvällä asenteella niin hyvä tulee. Ei kannata voivotella omaa surkeuttaan, koska kaikki aloittaa jostain. Vielä niin nuoria sällejä että vaikka mitä ehtii tapahtua kun on vain kärsivällinen.:)

Povitaskulla hyvät tulokset! :kippis1: En tiedä ketään tsiksiä joka tommosia painoja nostelisi, tosin en kyllä kovin montaa tiedä joka punttitreeniä tekee :)

Elixia Tampereella käyn siellä tosiaan.

Ja polvissa ei ole ihan pientä vaivaa, vaan liiallisesta jalkatreenistä johtuva rasitusvamma.. molemmissa polvissa :S.

Tsemppiä kaikille treeneihin, katellaan kuukauden päästä, kun postaan uudestaan tuloksia, onko noussut sarjapainot :)

Aivan varmasti.

Ymmärsinkö oikein, että olit 13 vuotiaana paremassa kunnossa kuin noissa kuvissas nyt?(eli siis olit siirtynyt juuri ala-asteelta -> ylä-asteelle) ? Juupajuu... Reality check please.

Aivan varmasti olin. voimat olivat paljon kovemmat kuin nykyään. myös painoa oli enemmän ja lihasmassaa. Lihasten erottuvuus ei varmasti ollutkaan parempi mutta kaikinpuolin isommassa kunnossa. ja jos pilkkua nussitaan niin 14 vuotiaana. Vaikka nuori olinkin niin reeni ei todellakaan ollut mitään salin ohi kävelemistä. vaan ihan rankkaa voimanostoa + ruokailut kunnossa. mitään muuta ei tullut tehtyä kun koulu - sali.

povitasku: aika kova penkkitulos 15 vuotiaalle tytölle. Hienoa että täällä on naispuolisiakin salilla kävijöitä joiden tulokset ovat parempia kuin keskiverto pakkispenkkihabaajan :)

:kuvia: :eek:

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom