15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Iso selkä. Onko joku sun kuva ollu aiemmin täällä tai jossaki muualla, oon ihan varma että oon saman kaverin selän nähny aikasemminki :D
Oon muistaakseni aiemminkin laittanu joitakin kuvia tänne,niistä on kyllä aikaa

lihakset pumpissa....
Kylmänä ne kuvat otetaan eikä pumpissa, ne pumppikuvat kun nyt ei kerro sitä totuutta, huoh.
Huoh. Mitä jos et sanoisi yhtään mitään koko pakkotoiston treeni/aloittelijoiden osiolla, jos olet noin :david: Mitä luulet, onko ne bodarit siellä lavalla pumpissa vai ei?

Kehonrakennus

Jep näinhän se on. ei varsinaisesti ole koskaan kyllä kehonrakennus kiinnostanut.. voimanostoa tuli 14 vuotiaana harrastettua hetkisen aikaa.. sen jälkeen punttailut kerrat pystyy laskemaan 2 ihmisen sormilla.. muun muossa syynä lopetukseen sydämen läppä vuoto/vika. joka aiheutti rytmihäiriöitä aikoinaan. tiedä sitten tuleeko kummittelemaan takaisin.. who knows..

lihakset pumpissa....
Kylmänä ne kuvat otetaan eikä pumpissa, ne pumppikuvat kun nyt ei kerro sitä totuutta, huoh.

facepalm.jpg

Enpä kovin useesti huuteloi näissä kuaketjuissa, mut ny on pakko...

Onpas cuncculla loistava vartalonmalli kehoiluun. Ohut vyötärö ja kapeet nivelet ja lihakin näyttää tarttuvan. Ei muuta kuin sapuskaa reilusti naamaan ja rautaa liikkeelle, niin muutamassa vuodessa alkaa olemaan jo upee paketti kassassa. Onhan se upee jo nytkin, mutta tuohon kun pistetään 10-15kg lihaa lisää niin huh huh, näyttävä paketti tulee olemaan.

Aiheutinpa paskamyrskyn :hyvä:
Voi teitä ja mitenkä mun kuvat liittyy koko helvetin asiaan? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aiheena on kuvat :kippis1:

no shit!? sitähän alkku ei varmaan mitenkään halunnut ironisoida.. :D

Ja ihan oikeesti, miksmä tuun tähän thrediin aina uuestaan ku alkaa vaan masentaa enemmän joka kerta :(
Siis ihan uskomattomia kuntoja monta vuotta nuoremmilla.. Ja Vstaote, Luulin sua juttujen perusteella give or take ~25v. Aina saa yllättyä.. ja no kuvien perusteella ei paljoa varmaan heittäisi vieläkään oma arvio.
Noh, tänään saa taas mennä salille purkamaan tätä hirveetä agrea minkä tän thredin selailu aiheutti! :puntti:

Aiheutinpa paskamyrskyn :hyvä:
Voi teitä ja mitenkä mun kuvat liittyy koko helvetin asiaan? :D
Sun kannattais kyllä olla ihan hiljaa, viesti viestiltä teet itsestäsi tyhmemmän.
No, kukin tyylillään. hauska seurata, jatkakaa.

wää, tännehän pitää kohta itekkin laittaa kuvaa pystyyn ku kaikki muutki tykittää! :hyvä: hyvä vaan... johanzuk tosiaan saa mennä nyt heti sinne pöydän ääreen vähä mässäämään. :D itelläki mitat 174/67 nyt, LIHONU n. 4kg kuukauden aikana. näillä mennään!

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom