15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
No siinä on sitten vielä rinta sivulta:

katso liitettä 53709
Se sun selkäkuva on kyllä kuin aivan eri vartalosta.. Siis ei sillä että sinä tuossa sivuposeerauksessakaan varsinaisesti kynikseltä näyttäisit, mutta jotenkin tuo aiempi selkä vaan yhdistyy mielestäni aivan erinäköiseen sivuprofiiliin. Ehkä selkä on vain paras lihasryhmäsi? Emt.. Ehkä olen vaan kateellinen kuten muutkin. :)

Se sun selkäkuva on kyllä kuin aivan eri vartalosta.. Siis ei sillä että sinä tuossa sivuposeerauksessakaan varsinaisesti kynikseltä näyttäisit, mutta jotenkin tuo aiempi selkä vaan yhdistyy mielestäni aivan erinäköiseen sivuprofiiliin. Ehkä selkä on vain paras lihasryhmäsi? Emt.. Ehkä olen vaan kateellinen kuten muutkin. :)
Samaa katsoin minäkin.

jotkut tyypit kertoi jtn, etten pystyisi nostelemaan 300kiloa jalkaprässistä. Olenhan minä muutamia kertoja niitä treenaillut. Mutta en sitten tiedä miten toi laite kiloja vääristelee. 50kg painoja 3kpl molemmille puolille. 150kg+150kg=300kg. Ja ihan 90asteen kulmaan vartaloa nähden reisillä

Ei se vartalon kulma vaikuta siihen painon todellisuuteen vaan prässin kulma lattiaan nähden..:david:

Itselläni on saman verran painoa kuin sinulla Vstaote, ja pakko ihmetellä jos noilla kaloreilla ja painon nousulla olet pysynyt noinkin tiukkana....

Ei kukaan natu saa 0,5kg viikossa enää alun jälkeen ilman että saa olla kokoajan dieetillä, niin kuin itsestäni tuntuu nykyään. Ekat 25kg tuli suht helposti noin 1,5vuodessa, mutta viimeiset kuukaudet on pakko ollu vetää kalori syklittelyllä, kun 2-3 viikon plussilla tuntuu olevan istuessa ikävästi makkaraa :)

Itselläni muuten saman kokonen hanska, mutta en uskonut että saa näyttämään noin isolta alta 40cm (kuvaasi viitaten) :D

On muuten vstaote vippipuolella kuvathreadin eka kuva postattu 13.12. ja siitä on aikaa reippaat 9kk. Siinä jo selkä ihan erinäköinen kuin tuossa kuvassa jonka postasit tuohon uuden selkäkuvan viereen. Ja äskettäin tähän threadiin sanoit että treeni taustaa 16kk, kuitenkin kuvathreadin mukaan 13.12. jo vuosi treeniä takana. Että jokin ei nyt aivan täsmää ;)

On muuten vstaote vippipuolella kuvathreadin eka kuva postattu 13.12. ja siitä on aikaa reippaat 9kk. Siinä jo selkä ihan erinäköinen kuin tuossa kuvassa jonka postasit tuohon uuden selkäkuvan viereen. Ja äskettäin tähän threadiin sanoit että treeni taustaa 16kk, kuitenkin kuvathreadin mukaan 13.12. jo vuosi treeniä takana. Että jokin ei nyt aivan täsmää ;)

eihän se sanonu että treenitaustaa 16kk, vaan että selkäkuvien välissä on 16kk aikaa.

Niinpäs onkin :david: Mutta tuon "periaatteessa 13kk kehitys" -kuvasarjan ensimmäisen kuvan jälkeen 3kk treenillä olet saanut sellaisen selän kuin kuvathreadin ekassa kuvassa?

Ei tossa selässä oikeasti ole mitään ihmeellistä, se näyttää vain ehkä sitten suuremmalta, koska tuossa on tuo vanha kuva vieressä + se että kuva on lähikuva josta ei koko vartaloa näy. Selän kehityksen siitä kuitenkin näkee.
Niinpäs onkin :david: Mutta tuon "periaatteessa 13kk kehitys" -kuvasarjan ensimmäisen kuvan jälkeen 3kk treenillä olet saanut sellaisen selän kuin kuvathreadin ekassa kuvassa?
Eikun siis, noiden kuvien välillä aikaa on 16kk. Ensimmäisen kuukauden jälkeen tuli kahden kuukauden tauko. Eli olin 13kk sitten huonommassa kunnossa kuin 16kk sitten, mutta tuo kuva on kuitenkin otettu 16kk sitten, 13kk sitten en ottanut kuvaa. Tajusitko nyt?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Joo tajusin. Mutta kovassa kunnossa kyllä oot ikäisekses, jatka samaan malliin niin oot parikymppisenä kunnon lihakasa.

Takaisin raudan pariin.

Joo elikäs nyt olisi aika palata takaisin raudan pariin. katsotaan lähteekö homma mitenkä pyörimään uudestaan. Lähtökohtana tämä - > http://img411.imageshack.us/img411/2047/dsc03208d.jpg
Tiedän että kuva on peilista,puhelimella,läheeltä ja kaikkea siltä väliltä. joten ei tarvitse sitä kertoa :) kyllä siitä jotain selvää lähtökohdasta saa.. jaloista ei kuvia tule eläissään ellei ne tässä tietokoneella istuessa ala itsestään kasvaa.

Ainiin, jos kuva ei näy niin kysymysmerkki linkin perään :)

Eipä tuosta mitään hajua saa oikein muuta ku vähä kädestä, joka näyttää olevan hyvässä kunnossa. Ja ei sulla tuon kuvan perusteella ainakaa paljoa ylimääräistä rasvaa ole.

Tekis mieli itekki laittaa kuvia tänne, kehtais vaan pyytää kaveria ottamaan joskus ku ollaan salilla ja on lihakset pumpissa :)

lihakset pumpissa....
Kylmänä ne kuvat otetaan eikä pumpissa, ne pumppikuvat kun nyt ei kerro sitä totuutta, huoh.

Suuri Tietäjä sen sanoi.

Pumpissa ?

Leukoja alla 3x10. siinä ei kuule paljoa pumppia saada aikaan. Tietysti hivenen se lihas muuttuu.

No jööö!!! Jätkä veti pohjat! On nimittäi leveyttä siinäki selässä!

Iso selkä. Onko joku sun kuva ollu aiemmin täällä tai jossaki muualla, oon ihan varma että oon saman kaverin selän nähny aikasemminki :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom