15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Komea hauis ja olkapää Vstaotteella. Taidanpa mennä tästä takaisin nurkkaan itkemään... :(

Ai ei? :D Sulla on muuten ihan hemmetin kapea tuo vatsan seutu...

Ei se ny niin kapia oo. Jos tohon ojentajaposeeraukseen viittaat, niin keuhkot on vejetty melko tyhjiksi ja vejän siinä vatsaa niin kovasti sisään ku vaan voimat jaksaa. Eli illuusiota vaan, niinku kehoilu ylleensäkki tuppaa olemaan. Poseeraus vaikuttaa kovasti siihen miltä näyttää.

Pittäisköhän sitä itekki harkita junnuklassikkia. 2013 tai 2014 varmaan. Lihaa tarttis tosin ainaki sen kymmenisen tai 15 kilua ainaki vielä jostain saaha. Vaikeintahan tässä hommassa on se syöntipuoli, joskus ei maistu ruoka ja joskus meinaa unohtaa syönnin. Päälle 4000 kcal pitäs varmaan saaha että paisuis, millään meinaa jaksaa mielenkiinto riittää semmosien määrien syöntiin. :itku: (Ja minähän en mittään sokerimössömassajuomia rupia vetämään) 15 kiloa silti tullu viimesen 1,5 vuoden aikana. Tänä vuonnaki hurjat 5 kiloa, mutta jospa sitä jouluna söis pari possua ja sais muutaman lisäkilon. :)

Ei se ny niin kapia oo. Jos tohon ojentajaposeeraukseen viittaat, niin keuhkot on vejetty melko tyhjiksi ja vejän siinä vatsaa niin kovasti sisään ku vaan voimat jaksaa. Eli illuusiota vaan, niinku kehoilu ylleensäkki tuppaa olemaan. Poseeraus vaikuttaa kovasti siihen miltä näyttää.

Pittäisköhän sitä itekki harkita junnuklassikkia. 2013 tai 2014 varmaan. Lihaa tarttis tosin ainaki sen kymmenisen tai 15 kilua ainaki vielä jostain saaha. Vaikeintahan tässä hommassa on se syöntipuoli, joskus ei maistu ruoka ja joskus meinaa unohtaa syönnin. Päälle 4000 kcal pitäs varmaan saaha että paisuis, millään meinaa jaksaa mielenkiinto riittää semmosien määrien syöntiin. :itku: (Ja minähän en mittään sokerimössömassajuomia rupia vetämään) 15 kiloa silti tullu viimesen 1,5 vuoden aikana. Tänä vuonnaki hurjat 5 kiloa, mutta jospa sitä jouluna söis pari possua ja sais muutaman lisäkilon. :)

No mennään sit kaikki kolme sinne junnulavoille 2013, ku sillon olis mulla viimenen mahollisuus. :D No ei jaksa mua kyllä ne lavat ainakaan tässä kohtaa vielä kiinnostaa..

Kova kunto sulla cunccu! Paljos pala?:)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
joo mäkin katoin samaa... PALLEJA TÄNNE TULTII VAA KATTOMAAN. mm... joo, ihan siistit kunnot kaikilla. pistää tosiaan toi cuncunki kunto vähä pistää matalaks ku ite viel tämmöne kynis. ehkä joskus mäkin oon ku sä :rolleyes:
eihä täs treeniäkää tosin oo vasta ku 1kk. :hyvä:

Tosi hyvä kunto cunculla.

Ja Miao toki pääset tuohon kuntoon :) Reeniii vaa prkl!

Pituus
182
Paino
75

Klikkaat nimeä -> About me. Löytää yllättävän monelta kyseiset tiedot :D

Kova kunto sulla cunccu! Paljos pala?:)
Joo no sakk3 kertoili nuo muut mitat jo tossa. Mitälie se ois olkavarren ympärys, oisko se ollu 36 tai 37 senttinen ku mittailin joskus. Ojentahan on tosi pieni, eikä näitä hanskoja tuu muutenkaa erikseen reenailtua. Aina niihin vähän tullee rasitusta leukoja vejellessä. :D

Tällä hetkellä muutenki panostettaan pelkästään voimaleuanvedon joulukuun kisoihin. (Kuten "Leuanveto+lisäpainot" thredista ehkä ilmenee) Yhtä liikettä hinkattu siis nyt jo kuukauven verran, eikä kauhiasti oo kiinnostusta muuta reeniä alkaa tekemään ennen kisoja. Sinne 70 kilon tienoille ois hiano saaha lisäpainot. Ja sitte voijaanki sen jälkeen ruveta maastavettoo ja muuta jalkapumppailua ottamaan takas reeneihin. Dippiteline pitäs löytää kohtuuhinnalla jostain kotia ku salilta ei löyvy (ja muutenki sopis paremmin meikäläisen pitkinpäiväävolyymitreenaamisseen)

jotkut tyypit kertoi jtn, etten pystyisi nostelemaan 300kiloa jalkaprässistä. Olenhan minä muutamia kertoja niitä treenaillut. Mutta en sitten tiedä miten toi laite kiloja vääristelee. 50kg painoja 3kpl molemmille puolille. 150kg+150kg=300kg. Ja ihan 90asteen kulmaan vartaloa nähden reisillä

Eikun ihan jokaisessa kuvassa, myös edestä ja takaa...
En tajua, miten joku 14 vuotias voi olla noin iso! Itse samaa ikäluokkaa, painoa karkeasti sanottua 25 kg vähemmän ja pituutta 170 cm. Treeniä tietenkin vaan 1,5 vuotta takana ja kunnollisesti noin 6kk. Ruokavaliolla ja geeneillä (?) varmaankin suuri merkitys, kuten myös tietämyksen määrällä.

jotkut tyypit kertoi jtn, etten pystyisi nostelemaan 300kiloa jalkaprässistä. Olenhan minä muutamia kertoja niitä treenaillut. Mutta en sitten tiedä miten toi laite kiloja vääristelee. 50kg painoja 3kpl molemmille puolille. 150kg+150kg=300kg. Ja ihan 90asteen kulmaan vartaloa nähden reisillä
Videota ? :rolleyes:

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom