Pakkotoiston kateellisin/typerin/urpoin kommentti vähään aikaan.Pääseehän tuohon kuntoon, mutta keinot on monet. Liekkö ihan puhtailla jauhoilla mennyt tämä kaveri?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pakkotoiston kateellisin/typerin/urpoin kommentti vähään aikaan.Pääseehän tuohon kuntoon, mutta keinot on monet. Liekkö ihan puhtailla jauhoilla mennyt tämä kaveri?
Ei yhtään. :DOnko tullu raskausarpia paljon?:whip:
3500-5000, syön 5-8 kertaa päivässä. Nouseekohan paino jotain 0,5kg viikossa...Vastis, paljo kallorit treeni pv ja lepopv? paljos niil kaloreil nousee paino viikos
Vip-puolella on aika paljonkin noita kuvia muualtakin kuin edestä...vastis postaa ihmeessä jotain muitakin kun noita selkäkuvia
Haha, kyllä tässä natuna on menty ja tullaan vielä menemäänkin. Kuten jo mainitsinkin, kuvia on lisää vip-puolella...^Hajosin. Aivan turha kommentti taas vaihteeks(Vastiksella tosin varmasti hauskaa tuon nähdessään :D ). Pistäppä vastis eestäpäin kuvaa :]
edit: Ja viittasin wnbkehon kommenttiin.
:lol2:Vittu pakko alkaa treenaa selkää ku joku 14 vuotias näyttää kokoseinän massiivimänty kirjahyllyltä mun IKEA cd-tornin vieressä. Sinä iso, minä pieni.
Jaa suurimmallako osalla 'aikuisilla' on sitten vipit ?vstaote, pistä meille kuvia ihaltavaksi, tuskin suurimmalal osalla alaikäsistä ja muistakaan ole vippiä
Paljo on hanskan ympärys? Ihan tuo äskönen kuva herätti mielenkiinnon.
Ei hassumpi Postatkaa hyvät ihmiset muitakin kuin parhaiden lihasryhmienne kuvia!! Vastis ja cunccu varsinkin. Molemmilla selkä komeessa kunnossa!
38cm taitaa näin kylmänä olla...Paljo on hanskan ympärys? Ihan tuo äskönen kuva herätti mielenkiinnon.
Mietin varmaan enemmän tätä sitten kun se tulee ajankohtaisemmaksi. 2011 syksyä olen ainakin ajatellut(vedän silloin dieetin ja jos kunto näyttää suunnilleen samalta kuin kilpakumppaneillani, niin miksipä en kilpailisi?), mutta se on minun kunnolla luultavasti liian aikaista... Jos sitä olisi viimeistään silloin 2015 sellaisessa kunnossa että voisi noita junnulavoja harkita...Ei se hanskan ympärys, vaan se miltä se näyttää. Propsit vstikselle, oliks sulla suunnitelmissa mennä lavalle CBB junnuihin tulevaisuudessa? 6 vuotta olis sulla vielä aikaa treenata, että kovaan kuntoon kyllä pääsisit.
Ai ei? :D Sulla on muuten ihan hemmetin kapea tuo vatsan seutu...Minulla ei muu ookkaa sitte kunnossa ku selkä, mutta pistetään ny silti
Tuossahan se lukee, 16.cunccun ikä on? :D