15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Jos sulla oikeasti on selkä jäljessä niin huhhuh...Toihan nyt olis erittäin kova kunto 18-vuotiaallekin, ja olet 14!!

Olisin todella kiitollinen jos laittaisit tähän oman ohjelmasi kokonaisuudessaan ja ruokavalion myös, saisi vähän vinkkejä :D
Tuo kuva vaan nyt on tommonen lähikuva, se itsessään jo hiukan hämää...

Viimeisen kuukauden olen treenannut näin(merkkasin treenipainotkin joihinkin liikkeisiin):

1. Rinta, olkapäät ja ojentajat

Penkkipunnerrus 2*6*85kg
Penkkipunnerrus 1*4-8*36kg, 2*6-8
Vipunostot sivuille 1-2*8-15, 2-3*10-15
Pystypunnerrus kp. 1*4-8*28,5kg, 2*6-8
Vipunostot sivuille istuen 3*15
Kapeapenkki 1*2-6*70-80kg, 2-3*4-8
Ojentajat taljassa 3-5*6-12

2. Etu -ja takareidet, pohkeet ja vatsat

Jalkakyykky 2*8*102,5kg
Smithkyykky 4-5*4-10
Reidenojennus 4-5*8-15
SJMV 3*6-10*115kg
Reidenkoukistus 5*12-15
Pohkeet seisten 2*15-25
Vatsat 5*6-10

3. Selkä ja hauikset

Leuanveto 4-6*3-6
Kulmasoutu tangolla/kp. 1*4-8, 2*6-10
Ylätalja 1*4-8*80kg, 2*6-10
Alatalja ja/tai Laterall Pulldown 1*6-10, 2-3*6-15
Hauiskääntö tangolla/kp. 2*10-15
Hammerit/Hauiskääntö taljassa 2*10-15
Keskitetty hauiskääntö istuen kp. 3*8-15

Penkki on se Miken 2*6, tosin nostan painoa 2,5kg vasta kun olen tehnyt samalla painolla 2x onnistuneesti 2*6. Jokaisessa liikkeessä jossa tehdään ensin yksi sarja, koetetaan aina uutta ennätystä! Selkäliikkeet teen tavallisesti ihan siististi, mutta ylätalja on aikamoista riuhdontaa...

Liikkeitä/sarjoja voi ja kannattaakin vähentää, itselläni on tällä hetkellä kevennetty viikko jolloin teen vain 4-5 liikettä/treeni keveämmillä painoilla.

Treenaan tuolla 3-jakoisella 5x viikkoon, eli siis ma, ti, to, pe ja la. Aina maanantaina jatketaan siitä mihin lauantaina jäätiin, lauantaina voi ottaa hieman kevyemmin.

Otan 2-3x viikossa(ettei kehity toleranssia) 30min ennen penkki tai jalkatreeniä 300g kofeiinia ja nukun arkisin 7-9h, ja viikonloppuna hieman pidempään.

Syön vain mahdollisimman paljon melko proteiini ja kasvispitoista ruokaa(kasvikset raakana entsyymien takia), välttäen vehnäjauhosta tehtyjä leivoksia yms, paino nousee tällä hetkellä melko kovaa tahtia.

Et kai sinä 300g kofeiinia ota? :O Lääketieteellinen ihme..

Leuanveto x4
Kulmasoutu x3-4
Ylätalja x3-5
(Alatalja ja superina Laterall Pulldown, x2-3)
Jokaisessa liikkeessä käytän myötäotetta.
Eli about näin ?

1vk
Leuanveto x4
Kulmasoutu x3-4
Ylätalja x3-5

2vk
Leuanveto x4
Kulmasoutu x3-4
Ylätalja x3-5
Superina Alatalja ja superina Laterall Pulldown, x2-3
(eli superi jos ymmärsin on altalja,heti perään Laterall Pulldown,1min tauko ja satsi uusiks vaikka kerran vielä ? )

1vk taas, sitten 2vk jne jne.

Kiitti !
Mutta itse en kehu selkää ettei tuu likaa kehumista. :dance:

e, aika kovaa reenaat. :)
Ite reenaan vaan arkisin, ei vkl jaksa, tulee joskus 1-2 kotia ja herää aamulla siinä klo 12 niin ei kyllä jaksa mennä salille. :)

Huh huh mikä kunto! Mitä muuta tuohon nyt sanois :D Ois kiva jos itelläki ois samanlainen.

Joskus mietin että kehittyykö se Vstaote ollenkaan... :david:

SAATANA!!! :worship: komppaan Feintiä, olen ihan vitun kateellinen...

Vastiksella kevyehkö kehitys päällä. Luulin että olet vain foorumisti. huhhu

Pojat pojat..kyllä se lihas teilläkin kehittyy jos teette sen eteen jotain ! ;)

Et kai sinä 300g kofeiinia ota? :O Lääketieteellinen ihme..
Aina perkele unohtuu ne millit sieltä välistä, kaverikin on huomautellut tosta samaisesta asiasta jo useampaan otteeseen! :D
Eli about näin ?

1vk
Leuanveto x4
Kulmasoutu x3-4
Ylätalja x3-5

2vk
Leuanveto x4
Kulmasoutu x3-4
Ylätalja x3-5
Superina Alatalja ja superina Laterall Pulldown, x2-3
(eli superi jos ymmärsin on altalja,heti perään Laterall Pulldown,1min tauko ja satsi uusiks vaikka kerran vielä ? )

1vk taas, sitten 2vk jne jne.

Kiitti !

Mutta itse en kehu selkää ettei tuu likaa kehumista. :dance:

e, aika kovaa reenaat. :)
Ite reenaan vaan arkisin, ei vkl jaksa, tulee joskus 1-2 kotia ja herää aamulla siinä klo 12 niin ei kyllä jaksa mennä salille. :)
Joo, ymmärsit täysin oikein. Tauko supersarjojen välissä voi toki olla tuota mainitsemaasi minuuttia pidempikin.
Teetkö penkkia tangolla ja käsipainoilla, mutta vinoa penkkiä et ollenkaan?

Järkyttävä selkä ja sarjapainot, jos todellakin olet 14. Pakko myöntää, että olen kateellinen :david:
Nykyisin teen yläkehontyöntävissä tuon tasapenkki kp:n sijasta loivaa vinopenkkiä käsipainoilla(ennen tein tuota tasapenkkiä käsipainoilla isompien painojen takia, heh). Kiitos!
wow Vstaote, näppärä selkä =)
Huh huh mikä kunto! Mitä muuta tuohon nyt sanois :D Ois kiva jos itelläki ois samanlainen.
Joskus mietin että kehittyykö se Vstaote ollenkaan... :david:

SAATANA!!! :worship: komppaan Feintiä, olen ihan vitun kateellinen...
Vastiksella kevyehkö kehitys päällä. Luulin että olet vain foorumisti. huhhu
Kiitos vaan kaikille! On todella mukavaa lueskella tätä positiivisen palautteen ryöppyä, etenkin kun tuolla nuorten penkkitulokset-ketjussa oli hyvin erisävyistä kommenttia viime joulukuussa... :rolleyes:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
BTW, mikset tee mavea ?
Ohan sulla toki aika karmea jalkatreeni että siinä tulee tarpeeksi sitten ?
Mitäs paljonko 2x8 kyykys saa max ?

e. Tajusin nyt vasta että oot kasvanu 18cm(!!!) 13kk:ssa.
Se antaa muuten myös kivan buustin reeneihin :)
Kävin tuolla junnujen kisa triidis, että pitää ittekkin loput 3kk punnata niin lopetus kuvis näkyy että jtn on tapahtunu selälle :D

Tein kesällä mavea, ei ole oikein mun liike(painot ovat ihan "hyviä", mutta pitkien raajojen takia kunnollisen tekniikan mudostaminen on vaikeaa). Joo, ja onhan tossa jalkatreenissä se SJMV:kin.

En tiedä mitä nyt tarkoitat tuolla viimeisellä kysymykselläsi, mutta ensi kerralla(tai sen jälkeisellä kerralla) olisi tarkoituksena tehdä 2*8*105kg kyykyssä, eli saisinkohan sen 12 toistoa 105kg:lla. Kalasen laskuri antaa siitä maksimiksi 152kg, eli eiköhän se ainakin sen 140kg ole...

edit. Pituutta kasvoin 18cm 16kk:n aikana(mulla on ollut aina kasvupyrähdys kesällä, mutta tuskin tulee enää ensi vuonna), mutta paino on noussut sen 25kg 13kk:ssa. Kuva on otettu 16kk sitten, mutta 13kk sitten olin vielä sitäkin huonommassa kunnossa 2kk treenitauon takia, mutta siitä nyt ei ole kuvaa...

En tiedä mitä nyt tarkoitat tuolla viimeisellä kysymykselläsi, mutta ensi kerralla(tai sen jälkeisellä kerralla) olisi tarkoituksena tehdä 2*8*105kg kyykyssä, eli saisinkohan sen 12 toistoa 105kg:lla. Kalasen laskuri antaa siitä maksimiksi 152kg, eli eiköhän se ainakin sen 140kg ole...
Ai tuo 2x8 kyykys ?
Näin jälkeenpäin ajateltuna sehän oli aika tyhmä kysymys..miksei tuo nyt tietenkin ~maksimi olisi.
Perjantaina pitäis ite koittaa 2x8 80kg:lla, saa nyt nähä, viime pe kulki helpoi 3x10 70kg:lla, mutta sitä edellisenä kertana tuntu jotenkin niin polvis kun koitin pistää 80kg o.O

Vastiksellekin on kuittailtu aika rankasti threadissa jos toisessakin ainakin aikanaan, hyvin työntää luuta kurkkuun dissaajille tuollaiset kuvat. Jätkän kunto on ihan hervoton 14 vuotiaaksi.

Hyvännäköinen selkä kyllä nuoreksi kaveriksi,mutta ei mikää ihme jos on kovaa treenattu,syötyö ja levätty. Tässä iässä vielä noin nopea kehitys onkin mahdollista jos tekee hommat kunnolla,joten itse en ihmettele ollenkaan,miksi Vastis noin paljon selkäänsä on saanut lihaa. Itsellänikin ensimmäisen treenivuoden jälkeen paino oli noussut lähemmäs +20kg siitä kun treenaamisen alotin ja suht kireessä kunnossa olin kuitenkin pysynyt. Ottakaahan muutkin mallia ja edetkää maltilla ja rauhassa tehden hommat kunnolla,niin saatte tekin sen selän joskus! :D

Vastis, paljo kallorit treeni pv ja lepopv? paljos niil kaloreil nousee paino viikos

Pääseehän tuohon kuntoon, mutta keinot on monet. Liekkö ihan puhtailla jauhoilla mennyt tämä kaveri?

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom