Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Painavin jalkaprässin kelkka mitä itse olen nähnyt on ollut 280 kiloa. Helsingistä löytyy Ruoholahden Active-kuntoklubilta.Ainakin 400 kg.
esim. 45% kulmassa olevan jalkaprässin todellinen vastus on n. puolet siihen ladatusta painosta. Eli jos kelkka+painot on 200kg on todellinen vastus jollain virhemarginaalilla n.100kg..
Tän lisäks painopakalliset on jotain ihan muuta kuin se mitä oikeesti tulee nosteltua. Esim. Gym80 vaakaprässissä itseltäni loppui pakka kesken kun kokeiltiin maksimia (http://online.fysioline.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=3030), en nyt muista mikä oli maksimipaino tuohon vehkeeseen (taitaapi olla aika lähellä 250kg) mutta ei, en todellakaan nosta 45% kulmassa olevalla prässillä lähellekään 250kg..
Sama pätee _kaikkiin_ laitteisiin, toisella salilla sarjapaino hauiskääntö taljassa: 70kg (taisi olla taas noita helvetin gym80 laitteita jotka on muuten ihan paskoja) ja omalla salilla 40-50kg.. muistakaahan nämä aina kun vaihdatte salia! :D Menee kyllä niin offtopic mutta eipä kaikki näitä tiedä.
Ei vittuuu, jätkät oikeesti. Onko sillä väliä...
Sepäs tuli nopeasti :hyvä:
Helvetin komea selkä!!!Selän kehitys 16 kuukaudessa(periaatteessa 13 kuukaudessa):
katso liitettä 53693
Pituuseroa on 18cm, ja painoero näkyykin kuvassa. Olen 14-vuotias. Klikatkaa kuva isoksi.
Selän kehitys 16 kuukaudessa(periaatteessa 13 kuukaudessa):
katso liitettä 53693
Pituuseroa on 18cm, ja painoero näkyykin kuvassa. Olen 14-vuotias. Klikatkaa kuva isoksi.
Voisit esim. haistaa paskan, no eii mut helvetisti tullu kehitystä :DSelän kehitys 16 kuukaudessa(periaatteessa 13 kuukaudessa):
katso liitettä 53693
Kiitos...Hieno kunto Nii siis vasemmalla puolellahan on nykykunto?
Itselläni on itseasiassa selkä jopa muita lihasryhmiä jäljessä, mutta nykyisessä 3-jakoisessani ohjelmassani treenit selän osalta menevät näin:e2. Vstaote, et viittis kertoa vähän tosta sun selkä reenistä ? Itellä ei meinaa sitten yhtää ottaa selkään damagee -paitsi mave ja leuat.
Voe helevata Vstis ainakin jotain on tehty oikkein. Jos tuosta kuvasta nyt jotain voi päätellä, niin käsissäkin hyvin muskelia.
Helvetin komea selkä!!!
Kiitos!Perkele tänne voi tulla kattoon näitä kuvia ilman, että alkaa vituttaa kun miettii omaa kuntoa :D. Helvetin hieno kondis kyyyllä
JUMALAUTASelän kehitys 16 kuukaudessa(periaatteessa 13 kuukaudessa):
katso liitettä 53693