15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Täälläkin muuten fluntaa..
Viime To alko, tai oikestaa KE se oli..lauantaina oli vähän kuumetta ja vieläkin satana yskittää yms.
On kyllä paskaa, onneks kuume kesti n. 6h, viimeks kuumetta ollu ehkä ala-asteella niin oli ihan helvetin paska olo..buranaa sitten nappas niin lähti pois.

Hienosti kyllä treenit tyssänny, onneksi nää mun sairastelut on harvinaisia, tyyliin kerran vuodes flunssaa. Nyt vähän tuntuu että huomenna vois sitten salille jopa mennä..ehkä..

Se burana laskee sen kuumeen tilapäisesti mutta ei poista sitä sairautta...:david:

Se burana laskee sen kuumeen tilapäisesti mutta ei poista sitä sairautta...:david:
Ihan tosi ? :D
Mutta ihan sama, sen jälkeen ei ollu enää kuumetta tai paska olo, pois lukien yskä ja kurkkukipu.

Ihan tosi ? :D
Mutta ihan sama, sen jälkeen ei ollu enää kuumetta tai paska olo, pois lukien yskä ja kurkkukipu.

Kyllä se näin on eli en suosittele treenaamaan vaikka kuume "lähtisi pois" buranan jälkeen. Jos on kova kuume niin se kuume nousee takasin heti kun burana lakkaa vaikuttamasta.

Noni, nyt on sitte nilkka paskana ja muutaman viikon tauko puntista :( venähti aika pahoon. eikä kävelemisestä tuu vittujakaa... toisaalta ku noil kyynärsauvoil köpöttelee nii siin on forkut aika tulessa ;)

Kyllä se näin on eli en suosittele treenaamaan vaikka kuume "lähtisi pois" buranan jälkeen. Jos on kova kuume niin se kuume nousee takasin heti kun burana lakkaa vaikuttamasta.
Sarkasmia sarkasmia.
Ja en tietenkään käy salilla kun sairas olen, herranen aika. Maanantai pääsee salille, huomenna tuskin vielä jaksaa.

Sarkasmia sarkasmia.
Ja en tietenkään käy salilla kun sairas olen, herranen aika. Maanantai pääsee salille, huomenna tuskin vielä jaksaa.

Joo mietinki että saattaa olla sarkasmia. Oli kuitenkin pakko vastata että asia on varmana selvä:hyvä:

http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA001.jpg edestä
http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA002.jpg takaa
http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA003.jpg selkä
http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA004.jpg hauis

juu, aikamoista rävellystä. Tarkoitus olis aloittaa jonkinlainen puntilla käynti. Jos kehtais, emt. Mitat on jottai: 30,5cm hauikset, 180cm olen, 63kg painan. Laihdun jotain 8 kiloa puolenvuoden aikana. Tarkoitus olis laihduttaa lisää koska suurin osa rasvasta löytyy alavatsasta/kyljistä ja käsistä. Tarkoitus saada lihasta näkymään jne. Ikinä salilla käyny paitsi koulussa tunneilla. Hauista ja ojentajia olen tehnyt vähän aikaa sarjoja kotona. Muuta kummallista ei. Selkäänkin tarkoitus laittaa lihasta. Jaloista en erikoisemmin tiedä, niitäkään ei ole kummommin koskaan treenitty. Jos oikein muistan... joskus tein jalkaprässissä 300kilolla muutaman kerran..

Mitäs tuumitte, onko geeneistä välttämättä apua? Monet sanonut ainakin hartiakkaaksi.

juu, aikamoista rävellystä. Tarkoitus olis aloittaa jonkinlainen puntilla käynti. Jos kehtais, emt. Mitat on jottai: 30,5cm hauikset, 180cm olen, 63kg painan. Laihdun jotain 8 kiloa puolenvuoden aikana. Tarkoitus olis laihduttaa lisää koska suurin osa rasvasta löytyy alavatsasta/kyljistä ja käsistä. Tarkoitus saada lihasta näkymään jne. Ikinä salilla käyny paitsi koulussa tunneilla. Hauista ja ojentajia olen tehnyt vähän aikaa sarjoja kotona. Muuta kummallista ei. Selkäänkin tarkoitus laittaa lihasta. Jaloista en erikoisemmin tiedä, niitäkään ei ole kummommin koskaan treenitty. Jos oikein muistan... joskus tein jalkaprässissä 300kilolla muutaman kerran..

Mitäs tuumitte, onko geeneistä välttämättä apua? Monet sanonut ainakin hartiakkaaksi.
ei ei olet ihan kehällä, lue vähän tuolta aloittelijoiden osioista ketjuja niin pääset jyvälle.
Noilla mitoilla ei nyt kyllä laihduteta enää yhtään vaan nyt alat hankkimaan sitä lihaa (ei toimi samanaikaisesti sitten ollenkaan)
Kyllähän tosta lähtökohdasta on mahdollista rakentaa vaikka millainen hirviö, kaikki joskus on pieniä olleet.

Ei sun kyllä tarvi laihduttaa enää ollenkaan, vaan kevyttä bulkkaamista ja raskasta treeniä vaan :puntti:
Treenaa kuitenki niitä jalkojaki. Tuo prässi tulos vähä epäilyttää, tuskin ihan alas asti otit + että prässeissä on eroja.

Ps. Asiallinen nick :thumbs:

hyvä on, eli unohdan tuon laihduttamisen. Onneks isoin vararengas viime kaudelta lähti pois. Siitähän sitten innostuttiin kuntoilemaan. Johtui kesistä, jolloin meni jotain 200euroa makeisii, sipseihin, vanukkaisiin, limppaan, suklaaseen. Oon tosi perso. Mutta olen lopettanut. Eli lihasta kehittämään. Roger that:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
hyvä on, eli unohdan tuon laihduttamisen. Onneks isoin vararengas viime kaudelta lähti pois. Siitähän sitten innostuttiin kuntoilemaan. Johtui kesistä, jolloin meni jotain 200euroa makeisii, sipseihin, vanukkaisiin, limppaan, suklaaseen. Oon tosi perso. Mutta olen lopettanut. Eli lihasta kehittämään. Roger that:kippis1:
tsemppiä vaan:worship:

No tohon painoon pääsee jo vuoden treenillä.

Ps. reilu vuosi sitten 63kg, nytten 84:rock:

No kyllähän painoon pääsee nopeasti, mutta kyse olikin varmaan kasvaa tuohon painoon lihaksien avulla ei mahan. 20kg lihasta vuodessa... 3 vuodessa voidaan päästä jo lähelle kun aloittelija kyseessä.

300 kg prässissä ilman mitään varsinaista treeniä? Ok moro...
Ja mitä vitun mössötystä toi "Prässeissä on eroja" on (viittaus hoyhenen kevyt nickin viestiin edellisellä sivulla) Tuskinpa ne nyt niin paljon eroaa toisistaan, että toisesta voi tyrkätä 400 kg ja toisella saat 100 kg hikiseen. Vaikka olis ollu toi 300 paunoja niin kyllä 136 kg aika kovalta kuulostaa jos yhtään ei ole treeniä takana jaloille...
Kyllä tosta on varmaan hyvä lähtee rakentamaan, mutta muista jos mutsi sanoo harteikkaaks ni se ei tarkota että on überbodaus geenit ;)

http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA001.jpg edestä
http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA002.jpg takaa
http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA003.jpg selkä
http://s796.photobucket.com/albums/yy249/suomalainen94/?action=view&current=LIHA004.jpg hauis

Ja mitä vitun mössötystä toi "Prässeissä on eroja" on (viittaus hoyhenen kevyt nickin viestiin edellisellä sivulla) Tuskinpa ne nyt niin paljon eroaa toisistaan, että toisesta voi tyrkätä 400 kg ja toisella saat 100 kg hikiseen. Vaikka olis ollu toi 300 paunoja niin kyllä 136 kg aika kovalta kuulostaa jos yhtään ei ole treeniä takana jaloille...
Kyllä tosta on varmaan hyvä lähtee rakentamaan, mutta muista jos mutsi sanoo harteikkaaks ni se ei tarkota että on überbodaus geenit ;)

Voi kyllä niissä prässeissä löytyy satojen kilojen eroja.

Onhan niissä jalkaprässeissä jonkilaisia eroja, esim jos poika on tehnyt 300kg prässituloksensa semmoisessa vaijeriprässissä... salilla missä treenasin kesän oli sellanen prässi missä ei saanu jalkoja oikeen lähelle, koska siinä oli semmoset varmistinraudat...

Ja mitä vitun mössötystä toi "Prässeissä on eroja" on
Prässitulokseen vaikuttaa.... Liikerata, kelkan kulma, kelkan kitkasta aiheutuva vastus, levypainojen todellinen paino (jotkin 20kg:n kiekot voivat todellisuudessa painaa 17kg, jne.)... Eli kyllä niissä prässeissä on eroja. Salilla jossa minä käyn on 45 asteen prässi jossa en ole ikinä nähnyt kenenkään tekevän yli 350kg:n painoilla. Siis edes sellaisten kenen olen nähnyt tekevän kyykkysarjojaan 150-200kg:n painoilla. Itse olen tehnyt maksimikolmoset kyseisellä prässillä 255kg:lla, ja olen sentään hinkannut sitä jo aivan siitä lähtien kun salilla aloin käymään n. vuosi sitten. Eli jos täysi aloittelija tekee 300kg:lla prässiä, niin kyllä se silloin joku neitiprässi on -- pakko olla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom