15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
Lääkintämieheltä taas yhtä asiallista kommenttia kuten aina totuttu näkemään.

älkääs nyt,laakintamies tarkoittaa vaan hyvää:rolleyes: mietin juuri että pitäiskö laakintamies palkata tausta joukkoihin, voisi päästä kovaan kuntoon pätevän kriitikon tukemana :hyvä:

Kyllähän sitä kuka vaan 56 kg saa, tosin niin kuin hänelläkin niin suurin osa on sitä läskiä.

metallicakin vaikuttaa ihan hyvältä mentaalisparraajalta,jolla kannustuksen jalo taito hallussa on:D

Ei tuon ikäsen tarvi kiristellä, täydel puhkul vaan eteenpäin! katsoo vain ettei paino nouse kokoajan liikaa.

Jos nyt vähän kiristelisi, niin paljastuis mitä sieltä alta oikeesti löytyy.

No kyllä pitää olla
A) vitun kateellinen
B) --------||-----------

jos ei usko että noilla voimilla ja tuommosella koolla ei ole lihasta. :hyvä: Tossakin moustikuvassa näkee kuinka helevetin isot hartiat ukolla on ja niin pois päin.

Mut joo ens kesään mennessä meinasitko puotella painoa? Eikös se välillä ois kiva olla vähän kevyempänä?:)

Ei tuon ikäsen tarvi kiristellä, täydel puhkul vaan eteenpäin! katsoo vain ettei paino nouse kokoajan liikaa.

Jos tuon ikäisellä on BMI jo 36:n luokkaa (rasvakudosta kuitenkin löytyy), niin ihan elämänlaadun takia nyt ja tulevaisuudessa kyllä kannattaa. Sanoi myös kehonrakennus mielessä sarrastavan.

Edit (edellinen kommentti). En tarkoittanut, etteikö sieltä alta mitään löytyisi, kehotin vain vähän kiristelelemään, niin saisi sitä lihaserottovuutta. En ole kateellinen, vaikka vitun kovassa kunnossa tuo onkin. :)

Ei vittu kun oon kateellinen! Kahdessa vuodessa tuollaiset massat, varmaan on ollut motivaatio kohdillaan? On siinä iso jätkä.
Ei löytyisi kuvia kahden vuoden takaa, ennen puntin aloittamista? Kiinnostaisi nähdä millainen pikkumies siellä silloin on ollut.

tossa pari kuvaa sen jälkeen kun olin käyny kuukauden salilla mutta sitä ennen vedelly aika paljon leukoja himassa ja thehny punnerruksia+ käsillä seisonta harjoituksia.

http://www.aijaa.com/v.php?i=4431399.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=4431409.jpg

Onhan tuossa selässä ollu jo sillon leveyttä! Ei mitenkää huonot lähtökohat oo ollu.

E. BTW makia rusketus!

Mun mielipide on että nyt hankkii voimaa ja lihasta ja myöhemmin laihduttaa, myöhemmin onnistuu laihdutus ihan hyvin muttei voimaa ja lihasta tule enään niin hyvin kuin nyt.

Lahjakas kaveri.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mun mielipide on että nyt hankkii voimaa ja lihasta ja myöhemmin laihduttaa, myöhemmin onnistuu laihdutus ihan hyvin muttei voimaa ja lihasta tule enään niin hyvin kuin nyt.
Ja kohta ollaan 130 kiloa? Mitä pidemmälle kiristelyn venyttää, sen vaikeampi se on aloittaa ja urakka tulee olemaan pidempi/raskaampi.

E: Tää on vain mun mielipide, voi olla että joku ajattelee toisin, mutta luulisi jo häiritsevän muuta elämää, jos koko ajan on ~20% rasvoissa. :piis:

Warrenfanilla ihmeen vähän rasvaa tuohon painoon suhteutettuna, en siis sano, etteikö rasvaa olisi reilusti. Älä vaan lyö liian överiksi massakautta.

Pitää vielä kompata Wiikkiä. Lihastakin on.

Ottaisit parempilaatusia ja paremmasta kulmasta noita kuvia. Tuosta ei voi sanoa yhtään mitään.

No jos noista kuvista ei näe mitään ja on muka "epätarkkoja" nii suosittelisin sulle silmälaseja :)

Millos tässä threadissa nähdään sun kuvia?

Eli jos itse ei ole kovassa kunnossa, niin ei saa todeta faktoja, että tuossa on pojalla läskiä ja liikkeet eivät videoiden mukaan kaikkein puhtaimpia?

Eli jos itse ei ole kovassa kunnossa, niin ei saa todeta faktoja, että tuossa on pojalla läskiä ja liikkeet eivät videoiden mukaan kaikkein puhtaimpia?

No 15-vuotiaan kehonrakennusta aloittelevan jätkän kuvia on imo vähän mautonta kommentoida asenteella "oot läski ja selkäskin on epäsymmetrinen" kun kaveri on kuitenkin nuori, eikä treenivuosia oo takana kuin vasta 2. Vähän niinkun on mautonta 15v lätkäjunnujen pelissä vittuilla junnulle, joka laukoo maalista ohi jne.

Tän threadin idea tuskin on se, että 15v junnut laittaa kuvia kropastaan tänne ja sit joku nettikehonrakentaja käy haukkumassa kaikki virheet mitä kuvissa olevien henkilöiden kehoista löytää. Koska laakintamiehella oli niin kärkevät kommentit, olisi kiva nähdä kuvia herrasta itsestään kun on varaa huudella. Kehtaisitko itse huudella livenä saman ikäiselle kaverille, joka on mahdollisesti sinua isompi ja lihaksikkaampi, tämän kehon "virheistä"?

aivan sama, vaikka oiski isompi tai lihaksikkaampi, mut parempi se on tassa vaiheessa kaverille sanoa ettei sit vituta ku toinen puoli onki ihan erinakonen selasta.

No 15-vuotiaan kehonrakennusta aloittelevan jätkän kuvia on imo vähän mautonta kommentoida asenteella "oot läski ja selkäskin on epäsymmetrinen" kun kaveri on kuitenkin nuori, eikä treenivuosia oo takana kuin vasta 2. Vähän niinkun on mautonta 15v lätkäjunnujen pelissä vittuilla junnulle, joka laukoo maalista ohi jne.

Tän threadin idea tuskin on se, että 15v junnut laittaa kuvia kropastaan tänne ja sit joku nettikehonrakentaja käy haukkumassa kaikki virheet mitä kuvissa olevien henkilöiden kehoista löytää. Koska laakintamiehella oli niin kärkevät kommentit, olisi kiva nähdä kuvia herrasta itsestään kun on varaa huudella. Kehtaisitko itse huudella livenä saman ikäiselle kaverille, joka on mahdollisesti sinua isompi ja lihaksikkaampi, tämän kehon "virheistä"?

Kyllä huomauttaisin, jos tietäisin hänen nostaneen painoa sen 56 kiloa kahdessa vuodessa (eikös se näin sanottu aiemmin) ihan sen takia, että terveys kärsii. Tuskin tuosta painosta edes puolet on tullut lihaksena ja sitä voi jokainen miettiä, kuinka terveellistä verisuonille ja sydämmelle tuommoinen painonnnous on.

Kyllä huomauttaisin, jos tietäisin hänen nostaneen painoa sen 56 kiloa kahdessa vuodessa (eikös se näin sanottu aiemmin) ihan sen takia, että terveys kärsii. Tuskin tuosta painosta edes puolet on tullut lihaksena ja sitä voi jokainen miettiä, kuinka terveellistä verisuonille ja sydämmelle tuommoinen painonnnous on.

No ton ikänen kasvattaa huomattavan nopeesti lihasmassaa ja myös pituus kasvaa tossa iässä huimaa vauhtia, eli ei ton ikäsellä 56kg oo yhtä huomattava painonnousu kun vaikka 30-vuotiaalla. Ja kyllä kaverille läskiäkin on tullut, mutta ei missään nimessä mitään todella huolestuttavia määriä, ite en ton kokosta nuorta sanois vielä ees lihavaks. Kaveri kuitenkin kyykkää 4x190kg ja penkkaa kapeeta penkkiä 4x120kg, eli toi nyt ihan pelkkää läskiä voi olla toi painonnousu.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom