15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
tässä vähän tuloksia ja tietoja

painoin aloittaessa tasan 2 vuotta sitten 63kg, sen jälkeen on syöty aika reippaasti+heraa,maltoa,kreatiinia,välillä mm.n-large2:sta.

treenejä on ollut noin 4-5 kertaa viikossa.

voimanostoa en ole koskaan treenannut, vain kehonrakennusta.

treenipainoja/tuloksia:
erisyvyisiä kyykkyjä 100-190kg /10-4
hack-kyykyssä 5x210kg
ylätalja 80-167,5kg /15-5
alatalja 80-155kg / 15-6
tuettu pystypunnerrus käsipainoilla 30-46kg/12-8
kapeapenkki 70-120kg / 15-4
rintatreeneissä en ole puoleen vuoteen käyttänyt kovin isoja painoja pienen vamman johdosta, nyt tuntuu olevan jo sekin vaiva ohitse mutta vielä treenailen varovaisemmin.

tässä vielä pari kuva ennen lomareissua.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4429769.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=4430100.jpg

Siis olet 15? Menisit parikymmpisestäkin hyvin :D Iso mieshän se on, kiristellä voisi pikkuhiljaa?

e. Molempiin kysymyksiin löytyikin vastaus edelliseltä sivulta.

ei toi jannu kyl 180 senttisenä 118kg paina... 105 ois lähempänä jos mä veikkaisin... Iso poika on kyl anyways :D

Ei jumalauta minkä kokone äijä!! Oikeesti, ei saatana... täytän syyskuus 15 ja painan 56kg ja oon 162cm pitkä :D

Sulta tulee kyllä niin "hyviä" kommentteja koko ajan, että sinuna harkitsisin niiden postaamista jatkossa useampaan kertaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs tossa nyt oli nii "hyvää" että piti harkita uudestaa? jos neuvoo kaverii keskittymaan myos vasempaaan puoleen selasta.

Pitää kysyä ,että mitäs on vanhemmat sanoneet?

Ei ole meinaan pikku muutos 62kg ---> 118kg

Niin ja paljonko on reeniä takana? pistäs jotain sun ohjelman tynkää tänne... :D

Pitää kysyä ,että mitäs on vanhemmat sanoneet?

Ei ole meinaan pikku muutos 62kg ---> 118kg
"hyvä että löysit mieluisen harrastuksen"
Vai mitä niitten nyt pistäs oikee sanoa ?
Mutulla heittäisin että kaverilla ollu tuos välis kyllä kasvupyrähdyskin, hirveesti paino kyllä noussu, mikä hyvä. Vähän fläsää pois niin paino kohillaa,110Kg, miehen paino. :)
Ite jos pääsis hyvällä lykyllä 65-70kg(ilman kauheeta vara rengasta) maille, ei meinaa näillä mitoilla kauheita painoja valitettavasti vedellä, vaikka kuinka tekis mieli, ärsyttävää.
Kaveri samois mitois, mutta penkkaa melkein tuplasti ennemmän mitä minä, silti paino about sama ku mulla, +3kg..että että.
Tuntuu aika kynikseltä tommosen 130kg jätkän vieres :hyvä:

56kg 2 vuodessa! Kuulostaa kusetukselta, mutta mikäpä minä olen sanomaan. Ja hei muuten miten sulla vaihteli noi tulokset ja määrät esim noissa taljoissa noin paljon? Vai menikö multa jotain ohi? :D

Ei vittu kun oon kateellinen! Kahdessa vuodessa tuollaiset massat, varmaan on ollut motivaatio kohdillaan? On siinä iso jätkä.
Ei löytyisi kuvia kahden vuoden takaa, ennen puntin aloittamista? Kiinnostaisi nähdä millainen pikkumies siellä silloin on ollut.

Kyllähän sitä kuka vaan 56 kg saa, tosin niin kuin hänelläkin niin suurin osa on sitä läskiä.

56kg 2 vuodessa! Kuulostaa kusetukselta, mutta mikäpä minä olen sanomaan. Ja hei muuten miten sulla vaihteli noi tulokset ja määrät esim noissa taljoissa noin paljon? Vai menikö multa jotain ohi? :D

pituus oli 2 vuotta sitten about 175cm ja nyt noin 180cm joten myös osa painnlisäyksesta on tullut pituuskasvunmyötä, mutta tärkeä pointti on se että syö paljon ja säännöllisesti. flesuu tullu möys jonkun verran mutta yritän pikkuhiljaa myös kiristellä mutta ei voimatasojen tippumisen kustannuksella.

taljapainoista sen verran että raskaana päivänä nousen pyramiidina esim.5x167,5kg. ja jatkan siitä alaspäin tiputuksina esim 80kg saakka.kevyempänä päivänä saatan pumppailla esim.ylä ja alataljaa jollain 70-100kg painoilla.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom