15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
warren. reenaat niinku tähänki asti. lihasta sulla on aivan helkkaristi lapseksi. se on ihan sama mitä nuo marjanpoimijat sulle huutelee tekniikoista, ne on ite ihan onnettomia luikeroita. maltti vaan mukana ja jatkat ihan samaan malliin ku tähänkin asti. painoa älä enään nosta yhtään, pidät vaan samassa ja veivaat menemään. 20vuotiaana olet todella julman näkönen tapaus.

Sanoo mies joka on ikuisella bulkilla:) Mut joo kieltämättä ihan viisaita sanoja....

sanoo mies joka on ikuisesti samannäköinen, mutta asiaan.

ikuinen bulkki ja paino tippunu kovimmasta painosta yli 10kiloa, mielenkiintoista. tuo paino asia ei ollu jutun pointti vaan nää tosi tyhmät neuvot mitä täällä foorumilla ihan yleisesti ottaen on. pitää muuttaa toimivaa systeemiä jne.... esimerkiksi jos joku reenaa ykkösiä ja kehittyy niin muut neuvoo että tee pidempää sarjaa jne... aivan sairasta porukkaa. no helpommalla pääsee ite ku ei lue eikä kirjota.........

ikuinen bulkki ja paino tippunu kovimmasta painosta yli 10kiloa, mielenkiintoista. tuo paino asia ei ollu jutun pointti vaan nää tosi tyhmät neuvot mitä täällä foorumilla ihan yleisesti ottaen on. pitää muuttaa toimivaa systeemiä jne.... esimerkiksi jos joku reenaa ykkösiä ja kehittyy niin muut neuvoo että tee pidempää sarjaa jne... aivan sairasta porukkaa. no helpommalla pääsee ite ku ei lue eikä kirjota.........
Joo, olen kanssasi samoilla linjoilla; eli jos löytää treenitavan joka toimii niin silloin sitä kannattaa käyttää myös niin pitkään kun se toimii. :)

Ensinnäkin mistä sä tiedät minkä näköinen mä olen? niin juuri et yhtikäs mistään:david:

No 10kg sun lähtöpainosta on sama kuin pisara pissassa. Eli suomennan, aika vähän.

Muuten olen samaa mieltä...
PS. Voit katsoa mitä "neuvoin" pari sivua taakse

tässä vähän tuloksia ja tietoja

painoin aloittaessa tasan 2 vuotta sitten 63kg, sen jälkeen on syöty aika reippaasti+heraa,maltoa,kreatiinia,välillä mm.n-large2:sta.

treenejä on ollut noin 4-5 kertaa viikossa.

voimanostoa en ole koskaan treenannut, vain kehonrakennusta.

treenipainoja/tuloksia:
erisyvyisiä kyykkyjä 100-190kg /10-4
hack-kyykyssä 5x210kg
ylätalja 80-167,5kg /15-5
alatalja 80-155kg / 15-6
tuettu pystypunnerrus käsipainoilla 30-46kg/12-8
kapeapenkki 70-120kg / 15-4
rintatreeneissä en ole puoleen vuoteen käyttänyt kovin isoja painoja pienen vamman johdosta, nyt tuntuu olevan jo sekin vaiva ohitse mutta vielä treenailen varovaisemmin.

tässä vielä pari kuva ennen lomareissua.
http://www.aijaa.com/v.php?i=4429769.jpg

http://www.aijaa.com/v.php?i=4430100.jpg

Katos katos, samalla salilla reenailet ja kattellu välillä et isoja rautoja liikuttelet, taitaa faijas jäädä usein kakkoseks:D. Hyvän näköstä settiä vetelet kyllä ja vieläpä noin nuorena, respect! Pikku laihiksen tynkä ei tosin olis pahitteeks kuten tossa jo sanoit.

Ensinnäkin mistä sä tiedät minkä näköinen mä olen? niin juuri et yhtikäs mistään:david:

No 10kg sun lähtöpainosta on sama kuin pisara pissassa. Eli suomennan, aika vähän.

Muuten olen samaa mieltä...
PS. Voit katsoa mitä "neuvoin" pari sivua taakse
no se on aivan sama onko se paljon vai vähän, mutta se ei ole bulkilla olemista ;)

Muuten oon neutraalin kanssa samaa mieltä, mutta kun miettii paikkojen kestämistä, niin tuommonen repivä treenityyli ei ole hyväksi. Tuota menoa voi olla että 20 vuotiaana warrenfanilla on välilevyn pullistuma, polvet paskana ja leikatut olkapäät jotka ei kestä treeniä. On lyhytnäköistä treenata koko ajan yli-isoilla painoilla ronskilla tekniikalla ellei satu omistamaan teräsmiehen niveliä. Mulle ainakin on tärkeää että voin tehä kaikkia samoja liikkeitä vielä 10 vuoden päästä (ja ei, en kuulu näihin ylipuhtaan tekniikan palvojiin, mutta kyllä kaikessa hommassa on järki oltava mukana, etenkin kun puhutaan omasta terveydestä).

Joka tapauksessa helevetisti lihaa warrenfanilla ikäisekseen:thumbs:

Ei jummi jammi missä kunnossa tämä warreni. Ei muuta, kun samalla lailla etiä päin niin hyvä tulee.

En minäkään tuossa iässä vielä rupeaisi mitään diettiä vetelemään. Dietata voit sitten myöhemminkin.

tuo paino asia ei ollu jutun pointti vaan nää tosi tyhmät neuvot mitä täällä foorumilla ihan yleisesti ottaen on. pitää muuttaa toimivaa systeemiä jne.... esimerkiksi jos joku reenaa ykkösiä ja kehittyy niin muut neuvoo että tee pidempää sarjaa jne... aivan sairasta porukkaa. no helpommalla pääsee ite ku ei lue eikä kirjota.........

Täysin samaa mieltä.

Naru kaulaan sille, joka tota läskiks väittää. Warrenilla on vielä monia, monia vuosia aikaa kiristellä.

Kuten tossa tuli spekuloitua, niin todellakin on helvetin huvittavaa jos joku kehtaa edes sanoa kaveria "lihavaks/läskiks" IRL tai netissä kokosa puolesta. :D Ihmiset kun vaan ei tajua mikä on läskiä ja mikä lihasta. Kyllä mä näen tossa suurimmaks osaa lihasta jonka päällä on vaan pala talviturkkia, joka ei kylläkään ole pahaks kuin ehkä teinitytöille jotka ei tajua edes oman vaginansa toimintaa. :D Treenailehan kovasti warreni!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jos minä omistaisin tuommoisen määrän lihasta haluaisin nauttia siitä-->kiristellä-->näyttää paremmalta. Vain oma mielipiteeni warren kyllä tietää itse mitä haluaa. Ei voi kun nostaa hattua miten olet kehittynyt.

Voi miten naa nyt jaksaa valittaa jos warren on iso.
Meikä on kohta 17v ja 160cm, kumma kun ei oo valitettu mulle että huijaat ikääs 4v:llä, eihän kukaan 17v voi olla noin lyhyt -tyyliin.

Menkaa kahtomaan wareniin IRL:is jos tuntuu että se kusettaa älkääkä marisko, vaan pistäkä niitä omia kuvianne tänne tai menkaa irkkiin keskustelemaan..

Kyllä voi. Se johtuu hormoonitasojen vaihtelusta.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom