15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Status
Viestiketju on suljettu.
ja ei mitään suklaata syödä paitti jos haluaa ylimääräsen vararenkaan tohon vyötärölle. No sillon tällön tietenkin voi herkutella. Terveellinen ruokavalio. Muistan että oot tosi kevyt kaveri niin ei pitäis painon nostaminen olla ees vaikeeta.
No siis, kai sitä nyt nomri ruuastakin tuloo vara rengas jos syöö liikaa. ;)
Pala suklaata päivässä pitää miehen tiellä vai mitenkä se oli. :kuola:

Juu ei sitä itelläkää minkäänlaista ylimäärästä _vieläkään_ oo tullu vaikka joka päivä 1 karkkipussi/limsapullo menee muun ainakin 4 aterian+2litraa maitoa lisäksi. Pitäs ehkä yrittää päästä eroo noista sokereista mihin 5 vuodessa menny perkeleesti rahaa ja ihmettelen, että vaan 1 reikä ollu tähän asti

Juu ei sitä itelläkää minkäänlaista ylimäärästä _vieläkään_ oo tullu vaikka joka päivä 1 karkkipussi/limsapullo menee muun ainakin 4 aterian+2litraa maitoa lisäksi. Pitäs ehkä yrittää päästä eroo noista sokereista mihin 5 vuodessa menny perkeleesti rahaa ja ihmettelen, että vaan 1 reikä ollu tähän asti
Kyllä se aineenvaihdunta siitä hidastuu kun vanhenet, sitten alkaa kaikki syöty moska näkymään vyötäröllä.

Joo, toi rypsäri vois olla hjyvä. miten usein aj miten paljo sitä ottaa? Niin ja aamupaino on 55kg :rock:

Rypsärii kolmisen ruokalusikallista päivittäin, esim. lounaalla, illallisella & iltapalalla

Biroo komppailen..Poika hyvä, sä kasvat vielä..Meikäläinenkin veti melkein saman verran, vaikka olen tyttö, ja olin langanlaiha. Sit loppu kasvu :( Nauti ku vielä voit :rock:

Biroo komppailen..Poika hyvä, sä kasvat vielä..Meikäläinenkin veti melkein saman verran, vaikka olen tyttö, ja olin langanlaiha. Sit loppu kasvu :( Nauti ku vielä voit :rock:

No siis 179cm ollu kohta 3 vuotta, että en tiedä sitten, mutta ennen salilla käyntiä ollu tosiaan moniakin päiviä, pahimpaan no life aikaan kun meni useinkin 15h+ päiväs koneel pelaten niin ei siinä kerkee syömää kunnon ruokaa ku menee aikaa pelis, onneksi siis en pelaa enää niin paljoa.:)

Hejas: Millasta treeniä sä vedät? :D
Kaks jakosta vetelen.

reeni 1: Rinta,olkapäät,selkä
reeni 2: Jalat,kädet

Kaks kertaa viikos roppa läpi..
Ma,Ti,ke lepo,To, Pe, vkl lepo..Joskus perjantai voi jäädä ilman reennia, kun pitää vähän huvitella..

Nukkumaan voisi mennä nyt.. :)

e. Olikko jotain runoollu tonne profiiliin tms.
Penkkiä 4x5 sarjoilla, siihen loppu kevennys ja pikkasen pois ja joku 7-8 toistoa..
Haukkarii 3x8..jalkoja 3-4x8, olkapäitä yms. samoilla sarjoilla, 3x8 :)
Muista syyä ja nukkua.

btw, itellä tulee hyvät reenit kun kesällä nukkuu sinne ~13:00 maihin ja sitten lihistä,kanamunia,maitoa ja jugurttia naamaan ja reipas tunti ja salille, sitten prode rinkit vaan naamaan reenin lopuks.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
On kyllä hirveet massat, en olis ihan veikannu 14,5 vuotiaaks. Ilmeisesti oot myös aika pitkä kaveri kun tolla painolla ei kauheesti läskiä kuitenkaan löydy.

Pituutta on noin 180cm, ja oon tässä viime kuukausina pitäny pientä dieettiä ettei pääse tuo vyötärö liikaa levenee.

Ei oikein pysty uskomaan, että tossa olis 118kg massaa jos pituuskin on kerran vain 180cm

Miten paljon rasvaa pitää olla jos kerran tuossa ei ole "mitään"? Ihmettelin vaan.
Ei millään pahalla ketään vastaan, kunhan ihmetyttää.. Taidan olla vaan tyhmä :D

Miten paljon rasvaa pitää olla jos kerran tuossa ei ole "mitään"? Ihmettelin vaan.
Ei millään pahalla ketään vastaan, kunhan ihmetyttää.. Taidan olla vaan tyhmä :D
Eihän tossa kukaan sanonut, etteikö olis "mitään" ylimääräistä! Joku sanoi ettei ole "kauheesti läskiä". Itse ainakin luen nuo kaksi täysin eri asioiksi.

Tosin itseänikin epäilyttää tuo paino kyllä. Pistähän pari muutakin kuvaa, niin saa paremman käsityksen. Joka tapauksessa iso äijä ikäsekseen! Ja ei tuota läskiä munkaan mielestä tossa kuvassa ainakaan näytä ihan saatanasti olevan, vaikka vähän maha pullottaakin.

Joka tapauksessa iso äijä ikäsekseen!
Todellakin. Siis mitä vittua tää nyt on? Mikä sun geeneissä on oikein menny vikaan, 14vee ja hirviön mitat :D

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom