15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Niin?

Jos on käsipäivä eli ojentajat ja hauikset niin yleensä ojentajaliikkeet tehdään ensin koska ovat raskaampia (punnerruksia yms). MUTTA koska 4 jakoisella ei oo liikejärjestys niin justiinsa niin voi tehdä vaikka habat ensin jos hurjaks heittäytyy.

:rolleyes:
Tai sitten voi käyttää vuorosarjoja tai tehdä supersarjoina kumpiakin yhtäaikaa

Meikä ei oo koskaan tehny hauiksia ensin ja silti ne on aika hyvissä mitoissa (>40cm). 2 jakosella treenillä oon tehny vähä päälle puolisen vuotta ja toimii. Nyt tosin siirryin 3 jakoseen ja kattelen mitä tapahtuu kehityksen suhteen.

Meikä ei oo koskaan tehny hauiksia ensin ja silti ne on aika hyvissä mitoissa (>40cm). 2 jakosella treenillä oon tehny vähä päälle puolisen vuotta ja toimii. Nyt tosin siirryin 3 jakoseen ja kattelen mitä tapahtuu kehityksen suhteen.

mitkäs sun mitat on?

edit. Ja olet siis vain reilu puoli vuotta reenannu?

Treenaamisen alotin joskus 14 -vuotiaana, eli 4 tai 5 vuotta nyt tullu tahkottua. Niistä tosin vaan pari vuotta vakavalla naamalla. 187cm/89kg rasvat siinä 10-13% kohilla.

Oon vaan tällänen läpipaska... massaa ei tuu vaikka miten söis. :D

massaa tulee kyllä jos syöt mutta se on sit toinen juttu että kuinka suuri osa siitä tulee lihaksena. Se on täyttä paskapuhetta että massaa ei tule vaikka syö kuinka paljon :hyvä:

totta:D

MUTTA!! jotkut ei vaan jaksa syödä niin paljon että kasvaisivat, toisin kuin meillä isoilla (+110kg) pojilla joilla kaikki kalorit lasketaan :D

totta:D

MUTTA!! jotkut ei vaan jaksa syödä niin paljon että kasvaisivat, toisin kuin meillä isoilla (+110kg) pojilla joilla kaikki kalorit lasketaan :D

no se on sit turha valittaa että massaa ei tuu jos ei jaksa syödä tarpeeks :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No perkele. :D syön 3krt päiväs niin jotta meinaa laatta lentää safkan jälkee ku on nii täys... se sitte vissiin tulee lihaksena ku ovat kehuneet että on tullut vähä raamia :rock:

Reenaan kyllä aika kovaa muutenki jotta ei sitä läskiä ainakaa pysty kertymään, jospa se sitten tulee lihaksena ;)

No perkele. :D syön 3krt päiväs niin jotta meinaa laatta lentää safkan jälkee ku on nii täys... se sitte vissiin tulee lihaksena ku ovat kehuneet että on tullut vähä raamia :rock:

Reenaan kyllä aika kovaa muutenki jotta ei sitä läskiä ainakaa pysty kertymään, jospa se sitten tulee lihaksena ;)

syö useesti ja pienempiä annoksia. Kun halutaan lihasta kasvattaa ja tällön pitää olla plussakaloreilla niin ei sitä kaikkee massaa millään lihaksena saa :)

Huomasin että oli kirjottanu että syön 3krt päivässä. eli syön aamupalan,pääruuat, välipalat ja iltapalan. Ja perkele ku ei tuu massaa. vaikkaa syön kyllä taatusti enemmän kun kulutan :D

Huomasin että oli kirjottanu että syön 3krt päivässä. eli syön aamupalan,pääruuat, välipalat ja iltapalan. Ja perkele ku ei tuu massaa. vaikkaa syön kyllä taatusti enemmän kun kulutan :D

no et varmasti mikään kummajainen ole joten syö poika syö :) Itselläni on mahakin kasvanut hieman tän vuoden aikana ja harvemmin syön itseäni ähkyyn (Se ei ole muutenkaan järkevää). Viidesti päivässä syön ja terveellisesti tietenkin. Painoa on tämän vuoden aikana tullut n. 7 kg.

Ja mä lyön vetoa ettet syö enemmän kuin kulutat. Kuuluisat sanat tällä foorumilla: Laita päivän syömiset ylös ja postaa tänne.

OT/ Syö vaikka vähän suklaata joka päivä..halpaa, hyvää ja kait siitä 500kaloria saa helposti.
Suklaa on hyvää <3
Ps. Missä kaikki kuvat ? &OT

Pss. N'ppis sekos tms. lol

e. test äää, toimii. Meni sähköt poikki..mutta toimii näppis taas, outoo.

No en mä nyt mitään suklaata. Oon karkkilakossa jo neljättä viikkoa :D Ja kyl mä syön terveellistä perusruokaa.

Pähkinöitä nappailet aterian päälle tai vaikka 30g rypsäriä niin kyllä alkaa puntari nousta.

ja ei mitään suklaata syödä paitti jos haluaa ylimääräsen vararenkaan tohon vyötärölle. No sillon tällön tietenkin voi herkutella. Terveellinen ruokavalio. Muistan että oot tosi kevyt kaveri niin ei pitäis painon nostaminen olla ees vaikeeta.

Jauheliha on aika hyvä tapa kans, maksaa ehkä 3 e puol kiloa, sen syö vaikka illalla aina

Status
Viestiketju on suljettu.

Suositut

Back
Ylös Bottom