15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Oon iha hirvee kynis, mut menee normistikki iha tuskal oikees kädes kämmen olkapäähä, pieneskään pumpis ei, paitsi vasemmas kädes

No entäs sormet Bowseri? Kuulin tämän vain yhdeltä kovalta treenaajalta joka on harrastanu punttailu koko ikänsä. Mulla ainaki haukkari treenin jälkeen on kädet nii hapoilla etten ees sormillani yllä olkapäähän ;D :offtopic:

Naiset saavat kämmenen olkapäähän, mutta miehet eivät aivan. Epäilen että se johtuu hauiksen kiinnityskohdasta...

Mutta siis sillä tavalla EI MISSÄÄN NIMESSÄ tehdä kun poseerataan tuplia edestä. Hauikset näyttävät tietenkin hieman isommilta, mutta koko paketti kusee sen jälkeen... Eli kädet 90 asteen kulmassa tai hieman alle sen.

No entäs sormet Bowseri? Kuulin tämän vain yhdeltä kovalta treenaajalta joka on harrastanu punttailu koko ikänsä. Mulla ainaki haukkari treenin jälkeen on kädet nii hapoilla etten ees sormillani yllä olkapäähän ;D :offtopic:

Oho siis meinasin sormii =D

Naiset saavat kämmenen olkapäähän, mutta miehet eivät aivan. Epäilen että se johtuu hauiksen kiinnityskohdasta...

Mutta siis sillä tavalla EI MISSÄÄN NIMESSÄ tehdä kun poseerataan tuplia edestä. Hauikset näyttävät tietenkin hieman isommilta, mutta koko paketti kusee sen jälkeen... Eli kädet 90 asteen kulmassa tai hieman alle sen.

Jep. Niin ja kun tekee tuplat eestä ja jättää 90 asteen kulman saa forkut mun mielestä paremmin esille.:hyvä:

Kyselisin semmosta että minkä paksusia hauiksia teil on? itel on 30cm (162cm ja 56kg) :rock:

Ja Vastaote, missäpäin asustelet?

Olkavarren ympärysmitta minulla on 37cm (183cm ja 82kg).

Asustelen tällä hetkellä Savonlinnassa, kuinka niin?

Seelvä. Ajattelin vain kun en tiedä yhtäkään meidän ikästä kaveria jolla olis tollasia tuloksia. Niin mietin vaan että missäpäin asut. Treenaat varmaan kuntosammolla? niin ja mun veli asuu Kellarpellossa. Itse asustelen täällä pohjanmaalla. Seinäjoella.

Seelvä. Ajattelin vain kun en tiedä yhtäkään meidän ikästä kaveria jolla olis tollasia tuloksia. Niin mietin vaan että missäpäin asut. Treenaat varmaan kuntosammolla? niin ja mun veli asuu Kellarpellossa. Itse asustelen täällä pohjanmaalla. Seinäjoella.
Juu, itse asun pihlajaniemellä ja käyn tuolla jyryllä treenailemassa nykyisin, ennen olen käynyt muunmuassa 3F:llä ja oman kouluni salilla. Mistään kuntosammosta en ole koskaan kuullutkaan kuin korkeintaan ohimennen, joten ottaisin mielelläni tästä lisätietoja vastaan...
Mikä oli sun olkavarren mitta lähtötilanteessa Vstaote?
29cm, mutta näissä tulee ottaa huomioon että esim. 50cm käsi saattaa olla jopa kolme-neljä kertaa suurempi kuin 25cm käsi, eikä siis vain kaksi kertaa suurempi.

Lähtötilanteessa tässä ollaan vieläkin, matkani kehonrakennuksessa on vasta alussa. :)

Juu, itse asun pihlajaniemellä ja käyn tuolla jyryllä treenailemassa nykyisin, ennen olen käynyt muunmuassa 3F:llä ja oman kouluni salilla. Mistään kuntosammosta en ole koskaan kuullutkaan kuin korkeintaan ohimennen, joten ottaisin mielelläni tästä lisätietoja vastaan...
29cm, mutta näissä tulee ottaa huomioon että esim. 50cm käsi saattaa olla jopa kolme-neljä kertaa suurempi kuin 25cm käsi, eikä siis vain kaksi kertaa suurempi.

Lähtötilanteessa tässä ollaan vieläkin, matkani kehonrakennuksessa on vasta alussa. :)

kuntosampoa ei ole enäää, oli siinä kun lähdetään entiseltä oopperakellarilta alaspäin sitä yksi suuntaista niin se oli siinä mäessä oikealla puolella.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Sama oli mulla:D Ja nykyisin tuo sama 37cm! Ja reeniä takana noin 7kk.

Kyselisin semmosta että minkä paksusia hauiksia teil on? itel on 30cm (162cm ja 56kg) :rock:

32,5 cm, 174cm/60 kg.
Alussa oli 30 cm ja vähän reilu kuukauden kotireenil kasvo 2,5 cm. Aika hyvin :)

Voivoi. Se oli ihan hyvä mesta, kävin joskus veljen kanssa siellä. Vaikken siitä paljoa muistakkaa :)

46cm ja risat näyttäis. 170cm / 81kg kokoa tuo nyt ainakin nää tynkä kädet.

46cm ja risat näyttäis. 170cm / 81kg kokoa tuo nyt ainakin nää tynkä kädet.

Nojust. :D aika hyvänkokosia teillä... ja oot siis niemis 15?:eek:

Edit. oho oot 17. nosilti :)

Viimeksi muokattu:

175 cm / 61kg ja hauis on vaan 29 cm :dance::dance:
Silti pysytn vetää ihan 30 kilolla kympin sarjoja

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom