15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Emmä kyllä ymmärrä sitäkään, miksi (sali)treeniaika pitäisi tuntiin tiivistää? Hyvin voi siellä parikin tuntia viettää mikäli siltä tuntuu.

Sulla näyttäis Drymm olevan kulutus melkosen kovaa. Meinaa siis sitä, että syödä saa mielin ja määrin. Tähtää kaloreiden osalta sinne kolmeen tonniin per päivä, niin eiköhän jotain ala tapahtua.

Emmä kyllä ymmärrä sitäkään, miksi (sali)treeniaika pitäisi tuntiin tiivistää? Hyvin voi siellä parikin tuntia viettää mikäli siltä tuntuu.

On se kyllä vaan niin jos treenaa niin treenaa kovasti sen tunnin eikä pidä taukoa joka liikkeen välissä 10 minsaa. Tuskin kumminkaan 20 liikettä kukaan vetää samana treenikertana...

Mutta kukin tyylillään, ihan se on minulle sama. Itekkin tajusin tämän tosiasian jokin aikaa sitten ja hyväksi kokenut.:thumbs:

Kyllä siellä salilla voi ottaa kunnon lämmittelyt jollain lelupainoilla, kuntopyörällä yms. ja venytellä sarjojen väleissä. Mun mielestä turha tuijotella orjallisesti sitä kelloa, jossei ole kiirettä mihinkään. Ja saahan siellä seurustella muiden kanssa niin kauan kuin ei häiritseväksi toiminnaksi muutu tai vaikuta treenaamisen tasoon.

Ihme totuuksia taas lauotaan eräiden suusta. :confused:

Siis toihan "tunnin sääntö" tulee siitä kun alkaa hormooni-tasot laskemaan. Itellä menee pakosta aina yli tunti treeneihin, voimaili tai sitten hakkas 25 sarjaa 1-jakosella.

kristian niemi

nonii tässä se kusipää nyt on eli irc nick=-krizze_

-eli runkku penkit ja hauvis jotkut paska puheet on ihan täyttä shittiä... mulla repes joskus oikea rintalihas niin treenasin palikan kanssa 3 viikkoa kuntoutuksen jälkeen että sainsin vähän balansia takaisin... voin kyllä lähteä nostelemaan imatran u:talolle penkkiä niin selviää runkkupenkki puheet...

sit se kyykky homma 15x10 kertaa juu olin hikinen mutta jokainen voi koittaa sillee tehdä sen että perse kantapäihin ja ylös HUOM! (voi jäädä monelta tekemättä myös aikuisilta tekemättä)

maailmanennätyksistä en tiedä mut ei ne varmaan kaukana ole... (raw tyylillä)

juu kyllä harrastan yu:ta ja se nuija kuka nyt laittokin sen että 60m aika vaikuttaisin bodaus tuloksiin niin nämä lajit eivät kyllä nyt ole vertailu kohteisia (olen harrastanut yu:ta 15kk niin ei ne välttämättä nyt maailman tuloksia hio...)

ENKÄ OLE SYÖNYT MITÄÄN...

8,5 vuoden aikana on oppinut aika paljon:D muistaakseni 6,5 vuotiaan treenasin kotona 6kk ja sit siirryin salille treenaa 1-2 vuotta 3 kertaa viikossa ja sit rupesin 9.v käymään 5 kertaa viikossa ja 2 lihasryhmää päivässä... + tietty vatsa joka salin jälkeen...

Nytkun on mies foorumeille saatu niin pakko kysyä mitat. Jotenkin tuntu että olisit hirveän lyhyt, tai sit mulla on vaan kierot silmät.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
8,5 vuoden aikana on oppinut aika paljon:D muistaakseni 6,5 vuotiaan treenasin kotona 6kk ja sit siirryin salille treenaa 1-2 vuotta 3 kertaa viikossa ja sit rupesin 9.v käymään 5 kertaa viikossa ja 2 lihasryhmää päivässä... + tietty vatsa joka salin jälkeen...
Ei malta olla kysymättä, mutta ootko tosiaan treenannut jo 10-vuotiaana niin, että lepo, ruokailu ja treeni kunnossa. Jos nuo eivät ole olleet edes lähelle ''oikeaa'', voidaan ne melkein suoraan laskea pois, ainakin jos lasketaan niitä kehityksen kannalta ratkaisevia vuosia, imo.

Vaikea kuvitella 3. luokkalainen syömässä raejuustoa ja suunittelemassa illan EDT -treeniä käsille. :D

Ei voi muuta sanoo kun, että on -94 kovassa kunnossa jos on puhtaat jauhot pussissa. Tuntuu vaan uskomattomalta.

Ei malta olla kysymättä, mutta ootko tosiaan treenannut jo 10-vuotiaana niin, että lepo, ruokailu ja treeni kunnossa. Jos nuo eivät ole olleet edes lähelle ''oikeaa'', voidaan ne melkein suoraan laskea pois, ainakin jos lasketaan niitä kehityksen kannalta ratkaisevia vuosia, imo.

Vaikea kuvitella 3. luokkalainen syömässä raejuustoa ja suunittelemassa illan EDT -treeniä käsille.

no tota ukko entine olympia painija ja äiti myy lisäravinteita ja on myös käynyt ravitsemusterapeutin koulutuksen niin kyllä olen aika paljon saanut tietoa miten syödään...:)

Nohuh kuka päästää rontti 6 kesäsen salille treenaamaan

no kyl mun isä katteli siin 6-9 .v ikä luokas mitä teen mut kyl siin 3 luokalla rupesin lähinnä yksin olee...:)

Nytkun on mies foorumeille saatu niin pakko kysyä mitat. Jotenkin tuntu että olisit hirveän lyhyt, tai sit mulla on vaan kierot

pituus on semmone 172cm ja paino on siin 76-78kg tosin nyt on rasvat 6 prossaa:D

Jos kehtaat pistää kuvaa selästä jonnekkin, niin ois mukava nähä minkälainen on, kun tuota voimaa taitaa olla aika paljo myös:D

Jos kehtaat pistää kuvaa selästä jonnekkin, niin ois mukava nähä minkälainen on, kun tuota voimaa taitaa olla aika paljo myös:D
Näkeehän tästä posesta, että selässä on pirusti leveyttä. Leveä selkä takaa olisi tosin hauska nähdä...

Ja .Krizze_, kannattaa käyttää tuota "Quote" nappulaa, jos aikoo vastata jonkun viesteihin.

no tota ukko entine olympia painija ja äiti myy lisäravinteita ja on myös käynyt ravitsemusterapeutin koulutuksen niin kyllä olen aika paljon saanut tietoa miten syödään...:)
Ei varmasti kenelläkään 6-10-vuotiaalla siitä homma ole kiinni, ettei tiedettäisi, mitä se oikea bodaus on ja kuinka sitä harjoitetaan, kun ottaa asiasta selvää. Enemmän ihmetyttää, miten ala-asteikäinen jaksaa sitä bodysafkaa mättää pienestä lapsesta lähtien ja mennä tekemään sunnuntaina jalkatreenit, vaikka naapurin Valtterilla on uusin Tekkeni pleikkarilla ja vaahtokarkkia. Eli, the point is; tuntuu todella epätodennäköiselle, että 10-vuotias jaksaisi tosissaan bodata, samalla kehittyenkin, koska sen ikäisen itsekuri ei vain millään riitä tälläiseen pitkäjänteiseen lajiin, ainakin jos yleistetään.

Varmasti sulla on paras mahdollinen porukka ympärillä jelppimään, vielä jos iskä on ollut kilpatason painija, niin varmaan geenitkin ovat kunnossa.

Vaikea kuvitella 3. luokkalainen syömässä raejuustoa ja suunittelemassa illan EDT -treeniä käsille. :D

luuletko sä tosiaan ettei kehity jos kaikki osa-alueet ei ole kunnossa? :D tarpeeks kauan ku käy salilla niin jokainen jätkä maailmassa saa jonkun verran lihaa vaikka tekiskin päin seiniä asiat. Turha se on ruveta miettimään vetääkö joku raejuustoa vai mäkkisafkaa......

Jos miettii jotain Imre vähliä niin joku voisi sanoa että se ei panosta 100% koska se käy suurimman osan ajasta jossain bodypumpeissa ja syö joittenkin ihmedieettien mukaan missä ei oo ees proteiinia, mutta silti se on vaan saatanan kovakuntonen classiccijätkä. Oikeesti ihan sama mitä porukka tekee jos lihasta on..

luuletko sä tosiaan ettei kehity jos kaikki osa-alueet ei ole kunnossa? :D tarpeeks kauan ku käy salilla niin jokainen jätkä maailmassa saa jonkun verran lihaa vaikka tekiskin päin seiniä asiat. Turha se on ruveta miettimään vetääkö joku raejuustoa vai mäkkisafkaa......
Nope. Ei tarvitse grammavaakaa käyttää joka ruokailulla ja laskea makroja, mutta joku haju on hyvä olla hommassa, muuten menee kyllä paikallaan polkemiseksi. Ihmetyttää, jos kehitysvauhti saadaan jotenkin säilytettyä viiden vuoden jälkeen, levon, ruokailun ja treenin olessa sitä sun tätä. Ja esim. jos ruokailu on päin vittua, niin hyvin äkkiä se seinä tulee vastaan. Vaikka tämä ''kehityksen kolmijalka'' on päin helvettiä, niin luultavasti saadaan kuudessa vuodessa sama kehitys, mikä saataisiin kahdessa, mutta moni ehtii tuossa välissä jo menettää kiinostuksensa. Prehdah, yritäppä ajatella hommaa pidemmällä aikavälillä, esim. nuo mäkkisafkat on hyvin äkkiä vyötäröllä.

Ja mun mielestä Krizze ei millekkään tavalliselle sunnuntai-punttaajalle näytä.
Jos miettii jotain Imre vähliä niin joku voisi sanoa että se ei panosta 100% koska se käy suurimman osan ajasta jossain bodypumpeissa ja syö joittenkin ihmedieettien mukaan missä ei oo ees proteiinia, mutta silti se on vaan saatanan kovakuntonen classiccijätkä. Oikeesti ihan sama mitä porukka tekee jos lihasta on..
Ootko nyt tosissasi? Imre tuntee oman kroppansa, tekee monta asiaa täysin epäloogisesti kuulemma ja on silti menestynyt. Turha sitä kieltää, mutta voisit taas ajatella hiukan yleisemmin ja soveltavammin...

Sitä olen koko ajan yrittänyt hahmottaa, että kun porukka tuijottaa noita 7-8 treenivuotta (vai paljon niitä nyt oli), niin voiko niistä monta oikeasti laskea mukaan, jos silloin ei olla mitään kehitystä saavutettu? En tiedä.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom