15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Nice! Mun mielestä oot tosi hyvässä kunnossa! Ite oon treenannu nyt kuukauden, ja olen erittäin hyvilläni jos olen tuollaisessa kondiksessa vuodenkaan päästä! Keep it goingin!

Ihan hyvässä kunnossa, mutta lihaa pitäisi saada kylkien väliin, niin hyvä tulee. :D

Mua alkaa vituttaa ku kaikki on täällä kovassa kunnossa, ainaki mun silmissä. Ite oon sellasessa että ei ees lihakset erotu, ehkä vähän hauiksesta, mutta vain vähän.

Kärsivällisyyttä, kovaa treeniä ja paljon ruokaa. Olet kuitenkin treenannut vasta kuukauden, joten kehityt varmasti vielä paljon. Eiköhän niitä tuoloksia ala puolen vuoden sisään jo näkyä.

Mua alkaa vituttaa ku kaikki on täällä kovassa kunnossa, ainaki mun silmissä. Ite oon sellasessa että ei ees lihakset erotu, ehkä vähän hauiksesta, mutta vain vähän.
Treenaa seuraavat 3 vuotta ku itse saatana ni johan alat olee ikäsiäs isompi.

Joo, taidan ite laittaa kuvan vasta dietin jälkeen, jos sillonkaa. :D Ite nyt 11kk reenaillu ja en voi väittää etteikö tulosta ois tullu.;)

Laita toki kuvaa, multa tulee varmasti positiivista kommenttia ku oot kerta 11kk treenannu! :P

Millasia tuloksia on? Itse saatan laittaa kuvani... Sitten vuoden päästä vaikkapa... :D Jos silloinkaan

Annahan mennä ni meikäläinenkin saa jotai murehdittavaa

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Miten niin siima? Sano mikä mää sitte oon ^^ Ubersiima millä tosin on mahaa...

Millaset tulokset salilla?

Tarkkoja maximeita en tieda ku ne ei oikeen mua kiinnosta, mutta treenipainoja tiedan
Penkki 75kg 3 kertaa 8
Mave 110kg 3 kertaa 8
Kyykky 75kg 3 kertaa 8 (jalat mulla heikoimmat)
Vinopenkki 65kg 3 kertaa 8
Tollasia jotain ja painoa 65 kg pituutta 175.

Paljos on haban ympärys tyypeillä tääl? :) Oma on 34,5cm:(:jahas:

Mistäs kaikkialta porukkaa täällä on? :D... Ku yksin treenatessa meinaa into loppua :jahas:.. Jos ketään täältä Liperin ylämyllyltä nii vastailkaa jos löytys joku samanikäne tai ikäsiä hemmoja :D.. Ite olen 15v aika pätkä tyyppi ja Kunto-taipaleella tuleepi käytyy 3-4 kertaa viikossa :) .. sori offtopicci.. ei viittiny uutta topiccia tän takii väsätä...

:offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic:

Ja kuvia laittelen kunha eka parempaan kuntoon pääsis :lol2:

:offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic:

Kappas, samalta salilta löytyy porukkaa:)
Ite käyn kaverin kaa n. kuudesti viikkoo sielläpäi, ei oo kyllä pätkiä 15v hemmoja näkyny.. Ellei n. 170cm oo pätkä?

Ja päivitystä:
Tulokset noussu kevään alkaessa mukavasti, en tiijjä mistä johtuu, liekkö testotasojen kymmenkertastuminen kesäheiloja varten, heh:D

Penkki 100kg
Kyykky 115kg
Mave 130kg

Saipa pikkuveikka 6v vielä selästä napattuu kuvanki:D
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Richa92&image_id=76470503

Hyvas kunnos richa ikasekses.
Ihmettelen vaan tuloksias et miten esim mave ei oo ton enempaa kun penkki kuiteskin helvetin kova. Yleensa mave menee paljon penkin edelle..

Kehtaiskoha omiaki kuvia panna esii ;)

E. Vittu ei vieläkää muista että onki jo 16 :D

Hyvässä kondiksessa pakkiksen teinit kyllä :thumbs: kun olis itekkin tajunnu alottaa ajoissa eikä vasta 22-vuotiaana...noh parempi myöhään kun ei ollenkaan.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom