15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kovassa kunnossa ovli on, ei tainnu muitten 15v sällien kuvia tullakkaa ku katto noi ovli.n kuvat :D :D

En kehtaa laittaa kuvia kun vasta n. 2,5kk tullu treenattua, pitää katella sitten myöhemmin jos kehtais jonkunlaista kuvaa laittaa. :)

attachment.php

Pikkucarnis vajaa vuos sitte vajaa 10kg pienempänä vajaan vuoden reenanneena.:lol2:

Pikkucarnis vajaa vuos sitte vajaa 10kg pienempänä vajaan vuoden reenanneena.:lol2:
Vai että pikkucarnis? :rolleyes: Miten voi alle vuodessa päästä tollasiin tuloksiin? Tai siis - kovalla treenillä, mut siis kuitenkin. :rispekt:

Näytät ihan pirun tutulta. Vaikka asutkin lapissa päin profiilin mukaan niin mahdatko käydä ähtärissä koulua ? :)
Ite oon jo 16 ja muutenkaan ei ole kehumista vielä ulkomuodoissa koska olen vasta 3 viikkoa reenannut :D

Pakko kysästä että paljonkos on miehen pituus ja paino? Ja uskomaton kunto 15-vuotiaaksi, tsemppiä!

en käy ähtärissä :) pituutta on 162 cm ja äskön hävin puntarilla maha tyhjänä nii näytti 65,2 :p

Minkälaisel ohjelmal oot treenannu? Ja jos saanen kysyä vielä ruokavalion + lisäravinteet, miten paljon tulee maasta?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
3 viikkoo reenattu ja semmone pötsi et mun tunnukset varmaan poistettais täältä jos kuvani laittaisin :D enkä muutenkaa tykkää kameran eessä paljoo heilua..

Viittisitkö Carnis silleen laittaa ton kuvan että non-vipitkin näkee :kuvia:

3 viikkoo reenattu ja semmone pötsi et mun tunnukset varmaan poistettais täältä jos kuvani laittaisin :D enkä muutenkaa tykkää kameran eessä paljoo heilua..

kolme viikkoa:lol2:

älä nyt hyvä mies kuvia laita jos haluat hymyillen herätä huomennakin:jahas:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom