15-vuotiaiden kuvia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ovli
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Kyllähän toi hitusen (no joo, vähän enemmänkin) hymyilyttää. Ei sillä, että kaikkien pitäisi olla huippukondiksessa, vaan tuo asenne: "Samperi kun olen haba"! :)
hahah putosin:hyper: ei nyt millään pahalla jos kyseinen jamppa sattuu vaikka foorumia lukemaan mutta tolla bodyllä ja asenteella nolaa ittensä pahemman kerran noilla kuvilla:david: eli lihasta ei oo tippaakaan mutta luulot on kovat:jahas: jotenki nyt on semmonen vitutus päällä ettei jaksa edes naurattaa moinen:david: Muutenkin kohtuu amiksen olonen kaveri. Hienot amikset ainakin tossa yhessä kuvassa:jahas:

Muutenkin kohtuu amiksen olonen kaveri. Hienot amikset ainakin tossa yhessä kuvassa:jahas:

En tiedä mistä johtuu, mutta nuo ilmaukset: "kohtuu amiksen oloinen" ja "hienot amikset" sai mut kyllä nauramaan mukavasti. :D

kovas kunnos ovl,ois kiva nähä sun reeniohjelma.Ei oo muut paljo laittan omii kuviaan:worship:

No onko se joku ihme ettei me muut nyt noiden kuvien jälkeen uskalleta laittaa omiamme :P Omaa läskimahaa ja siimakättä ei miellytä laittaa tänne... Ainakaan vähään aikaan... Ehkä sitten joskus :/

En nyt tiedä kehtaako tänne ees laittaa mitään isojen jössiköiden seuraks muttaa laitetaan nyt sitten vaan:D

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Richa92&image_id=74843165

Hiukkasen paska kuvanlaatu, otettu kännykällä ja alusta ja salama tekivät sumennusta varsinki tohon selkäkuvaa, mut hyvänäköset erottaa kyllä rajat.:rolleyes:

Paino 10kk sit: 60kg -> nyt: 82kg
Pituus 175
Takana 10kk reeniä, joista laskisin vain 9kk koska olin vähän idiootti enkä syönyt ekalla kuukaudella mitään eikä kehityksen mokomaa tullut yhtää:)

ei ole kameraa eikä kamerakännykkää,muuten ehkä voisin laittaa kuvani pilkattavaksi :D

No eipä oo richa:kaan yhtään hassummassa kunnossa.. Ja tohon ku viä laskee jäljellä olevat treenivuodet ni on kyl isoja kavereita tulossa :thumbs:

Minkäslaisia tuloksia Richa? Ukko kovassa kunnossa, vaikka kuvanlaatu ei kiitettävää saakkaan.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kovassa kunnossa molemmat :) Itse voisin harkita myöhemmin kuvien laittamista. Nyt vasta pari kuukautta treenannu niin ei kehtaa vielä. =)

Penkki ~95kg
Mavea en oo tehny, koska en osaa tekniikkaa ja alaselkä muutenki huono vaikka oon yrittäny sitä kuntouttaa, kipeytyy joka kerran ees yrittäessä.
Kyykkyä teen smithissä kesk. määrin 70kg sarjoilla, eli olisko siinä 80-90 tuo kyykky sitten. En oo maksimia siinä koitellu.

Suurin kiitos kyllä tähän kondiksee on pakkotoistolle ja sinnikkyydelle.
Ilman näitä kahta olisin varmaan jo lopettanut koko homman.:)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Mikhi|&image_id=69270427

Lisää nuorta lihaa. Ikä on ainakin se mistä tolle jäbälle nostasin hattuu kuntoon nähen, 14½v. Niin ne vaan poijat nuorena alottaa vaikka moni ei suosittele alottaa 15v aiemmin:)

Kaimahan tuo vielä:D

Kovassa kunnossa molemmat :) Itse voisin harkita myöhemmin kuvien laittamista. Nyt vasta pari kuukautta treenannu niin ei kehtaa vielä. =)

Laitetaan me molemmat kuvat ja otetaan naurut vastaan. :)

No joo, voihan sulla hyväki kunto olla, en mä sitä kyseenalaista, itse en ainakaan viitsi laittaa ^^

richa pistäs vähän ohjelmasta ja ruokailustasi infoa :D Itse sain vuoden aikana nousemaan 8kg mutta nyt on jämähtänyt, niin olisi kiva =)

Treeniohjelma ite tehty, toimii hyvin, vaikka raskas onkin:

1. Viikko 3*15 (Alkuviikosta eli Ma, Ti, Ke = Pyramidi)
2. Viikko 3*12
3. Viikko 3*8
4. Viikko 3*5 (Loppuviikosta eli To, Pe, La = Maksimit)

Maanantai:
-Selkä, hauis, forkut ja ranteet
Tiistai:
-Rinta, kolmipäiset olkalihakset ja olkapäät
Keskiviikko:
-Reidet, pohkeet ja vatsat
Torstai:
-(Maanantai)
Perjantai:
-(Tiistai)
Lauantai:
-(Keskiviikko)
Sunnuntai:
---Lepo---

En harrasta muuta liikuntaa, muuta kuin koululiikuntaa 6h viikossa. Loppuaika menee siis lepoon, ja näin palautumiseen on aikaa.
Syön noin 6 kertaa päivässä. En oo laskeskellu paljon päivässä tulis, mutta plussakaloreilla ollaan. Palkkariksi oon vejelly tähän asti Gainomaxia, mutta lompakon laman takia piti nyt tilata p-storesta 8kg maltoa kaverin kaa puokkii.:D Lisäravinteita käytän sillon tällöin kun tulee tilattuu, muuten perusruualla. Viikossa menee noin 2 tiuta munia ja monen monta litraa maitoa, pidän niitä monipuolisimpina osana ravintooni.

On muuten jätkällä kokoa 15-vuotiaaks! :D

Mistäs kaikkialta porukkaa täällä on? :D... Ku yksin treenatessa meinaa into loppua :jahas:.. Jos ketään täältä Liperin ylämyllyltä nii vastailkaa jos löytys joku samanikäne tai ikäsiä hemmoja :D.. Ite olen 15v aika pätkä tyyppi ja Kunto-taipaleella tuleepi käytyy 3-4 kertaa viikossa :) .. sori offtopicci.. ei viittiny uutta topiccia tän takii väsätä...

:offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic:

Ja kuvia laittelen kunha eka parempaan kuntoon pääsis :lol2:

:offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic::offtopic:

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom